AvestX 5 Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 ahoj, takže začnu asi takhle, pokoušim se vytvořit inc podobné funkce jako byl můj dřívější pár let stary HouseSystem. takže zde je můj include #include #define MAX_INFO_PICKUP 100 new ID_Info, Pickup_Model_Info[MAX_INFO_PICKUP]; forward CreateInfoPickup(Float:Xe,Float:Ye,Float:Ze); forward PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid); public CreateInfoPickup(Float:Xe,Float:Ye,Float:Ze) { ID_Info ++; Pickup_Model_Info[iD_Info] = CreatePickup(1239,1,Xe,Ye,Ze); return true; } public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid) { if(pickupid == Pickup_Model_Info[iD_Info]) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -"); } return 1; } problém je ale v tom že jsem udělal 2 pickupy do gamemodeinit CreateInfoPickup(2266.5588,-2697.2234,13.5448); CreateInfoPickup(1015.4622,-1911.1984,12.4697); ale funguje mi pouze ten první, tedy napíše mi do chatu " - TEST - ", místo toho ten druhý se sice vytvoří, ale když ho seberu (vejdu do něj) neprovede se žádná funkce. zkoušel jsem to všeljak opravovat ale nic nepomohlo. proto prosím o pomoc :shifty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 cyklus do PickUpPickup_info_mode Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 8. Duben, 2012 Author Share Odesláno: 8. Duben, 2012 cyklus do PickUpPickup_info_mode sem taky zkoušel, nepomohlo, furt stejný .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 A jakej má být vůbec účel tohoto scriptu? Žádnej tam nevidím, jen ten, že při vstupu do jakéhokoli pickupu se vykoná ta samá akce. Pokud to tak má být, tak cyklus je řešení a fungovat to musí. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 8. Duben, 2012 Author Share Odesláno: 8. Duben, 2012 A jakej má být vůbec účel tohoto scriptu? Žádnej tam nevidím, jen ten, že při vstupu do jakéhokoli pickupu se vykoná ta samá akce. Pokud to tak má být, tak cyklus je řešení a fungovat to musí. pickupy budou umístěny asi u 20 spawnů v nich budou informace o herním modu atd .. nechci to dělat všechno zvlášť .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 Pokud to tak má být, tak cyklus je řešení a fungovat to musí. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid) { for(new i; i < ID_Info+1;i++){ if(pickupid == Pickup_Model_Info[i]) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -"); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid) { for(new i; i < ID_Info+1;i++){ if(pickupid == Pickup_Model_Info[i]) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -"); } } return 1; } public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid) { for(new i=1; i < ID_Info+1;i++){ if(pickupid == Pickup_Model_Info[i]) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -"); } } return 1; } Začíná od 1. Nebo přehoď pořadí v CreateInfoPickup public CreateInfoPickup(Float:Xe,Float:Ye,Float:Ze) { Pickup_Model_Info[ID_Info] = CreatePickup(1239,1,Xe,Ye,Ze); ID_Info ++; return true; } a pak public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid) { for(new i; i < ID_Info;i++){ if(pickupid == Pickup_Model_Info[i]) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -"); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 8. Duben, 2012 Author Share Odesláno: 8. Duben, 2012 Jo díky lidi, už to facha .. Můžete LOCK Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 8. Duben, 2012 Share Odesláno: 8. Duben, 2012 Nj ja to vždy počítam od 0 (šak prečo od 1... zbytočne voľná premena v poli) btw np Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
AvestX 5
ahoj, takže začnu asi takhle, pokoušim se vytvořit inc podobné funkce jako byl můj dřívější pár let stary HouseSystem.
takže zde je můj include
#include
#define MAX_INFO_PICKUP 100
new ID_Info,
Pickup_Model_Info[MAX_INFO_PICKUP];
forward CreateInfoPickup(Float:Xe,Float:Ye,Float:Ze);
forward PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid);
public CreateInfoPickup(Float:Xe,Float:Ye,Float:Ze)
{
ID_Info ++;
Pickup_Model_Info[iD_Info] = CreatePickup(1239,1,Xe,Ye,Ze);
return true;
}
public PickUpPickup_info_mode(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == Pickup_Model_Info[iD_Info])
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "- TEST -");
}
return 1;
}
problém je ale v tom že jsem udělal 2 pickupy do gamemodeinit
ale funguje mi pouze ten první, tedy napíše mi do chatu " - TEST - ", místo toho ten druhý se sice vytvoří, ale když ho seberu (vejdu do něj) neprovede se žádná funkce.
zkoušel jsem to všeljak opravovat ale nic nepomohlo.
proto prosím o pomoc :shifty:
Link to comment
Share on other sites
9 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts