Lukasplamen 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2012 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2012 TWL pawno mo to nechce udělat piče Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 167 Odesláno: 24. Prosinec, 2012 Author Majitel Share Odesláno: 24. Prosinec, 2012 Přechod na IPBoard celej script zjebal a ani když ho opravím, stejně ho sem správně nevloží Takže kdo to bude chtít, musí si dát do citace první příspěvek, vytáhnout z něj script a opravit ho (chybí v něm pár znaků) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xbliqx 21 Odesláno: 30. Prosinec, 2012 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2012 je to super 10/10 Pre tých čo si myslia, že tam sú chyby tak skúste toto: #include <a_samp> #define MP 50 new bool:Snowing; new Snow[MP]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/snih", cmdtext, true, 10) == 0) { SetWeather(9); StartSnowing(); return 1; } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(Snowing) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); Snow[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,0,0); } } stock StartSnowing() { new Float:X,Float:Y,Float:Z; Snowing = true; for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { GetPlayerPos(i,X,Y,Z); Snow[i] = CreatePlayerObject(i,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,25,-135); } SetTimer("UpdateSnow",1000,0); } stock StopSnowing() { Snowing = false; for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { DestroyPlayerObject(i,Snow[playerid]); } } forward UpdateSnow(); public UpdateSnow() { if(Snowing) { new Float:X,Float:Y,Float:Z; for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { GetPlayerPos(i,X,Y,Z); SetPlayerObjectPos(i,Snow[i],X,Y,floatsub(Z,50.0)); } SetTimer("UpdateSnow",1000,0); } } 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now