Jump to content

Padající sníh


ffredyk

Recommended Posts

  • Majitel

Přechod na IPBoard celej script zjebal a ani když ho opravím, stejně ho sem správně nevloží :)

 

Takže kdo to bude chtít, musí si dát do citace první příspěvek, vytáhnout z něj script a opravit ho (chybí v něm pár znaků)

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

je to super :) 10/10

 

Pre tých čo si myslia, že tam sú chyby tak skúste toto:

 

 

 

#include <a_samp>

#define MP 50

new bool:Snowing;
new Snow[MP];

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/snih", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetWeather(9);
StartSnowing();
return 1;
}
return 0;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(Snowing)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
Snow[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,0,0);
}
}

stock StartSnowing()
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
Snowing = true;
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) {
GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
Snow[i] = CreatePlayerObject(i,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,25,-135);
}
SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
}

stock StopSnowing()
{
Snowing = false;
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) {
DestroyPlayerObject(i,Snow[playerid]);
}
}

forward UpdateSnow();
public UpdateSnow()
{
if(Snowing)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) {
GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
SetPlayerObjectPos(i,Snow[i],X,Y,floatsub(Z,50.0));
}

SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
}
}

 

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...