Jump to content

[INC] Object Streamer by Mort


Guest Mort

Recommended Posts

Zdar :d

 

přináším svůj object streamer ...

 

native AddStreamedObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rx,Float:ry,Float:rz,inter=0,wv=-1,Float:viditelnost=75.0);
native DeleteStreamedObject(object);
native MoveStreamedObject(object,Float:x,Float:y,Float:z,Float:speed);
native StopStreamedObject(object);
native SetStreamedObjectPos(object,Float:x,Float:y,Float:z);
native SetStreamedObjectRot(object,Float:RX,Float:RY,Float:RZ);
native SetStreamedObjectRadius(object,Float:radius);

 

Zatím netestovaný rychlostně a kolik žere, zachvíli to testnu a přidám edit :d

 

Download:

 

http://www.uloz.to/10090263/objectstreamer-inc

http://pastebin.com/QbuKhgpj

 

Návod:

 

- Stáhněte si z uloz.to *inc a dejte ho do složky s pawnem do složky include

- Otevřete si pawno, dejte File --> New a dejte nahoru k includům:

#include 

- Najděte si public OnGameModeInit a do něj vložte:

OnStreamedGameModeInit();

 

Ukázkový script:

 

http://pastebin.com/GRQVKGyN

 

S pozdravem,

Mort.

Link to comment
Share on other sites

hmm.. :d už mi to príde ako copy fórum :d nemyslím tým to, že máš taký istý OS (object streamer) ako QWER, ale niekto začne so streamermi, tak sú tu streameri, niekto začne ponúkať svoje pawn práce, tak je tu kopu pawn práci.. :d

 

ale to iba môj názor :)

 

k streameru - 10/10 ;)

Link to comment
Share on other sites

QWER mi předvčerejškem na skype psal, že mám udělat "revolučný streamer na všechno". Dneska jsem dodělal object streamer a taky je fakt, že všechny tyto streamery jsou založeny na stejném principu (stáhl jsem plno těchto streamerů ze sa-mp forka).

 

if(IsPlayerInRangeOfPoint) CreatePlayerObject ..

 

Tyto streamery se spíš hodí na server kde chcete mít i 10 000 objektů protože to moc nežere protože jakmile hráč není v určitých souřadnicích tak objekt "neexistuje".

Jinak pokud chcete mít server na stunt tak spíš bych doporučoval rychlý net na reloadování objektů + normální CreateObject nebo tento nebo qweruv s radius aspoň 800+ :d

 

Začalo mě to jaksi bavit, co mám udělat dále? :lol:

 

Jinak všem děkuji za hodnocení, vážím si toho :klidek:

 

-- sob 27. srp 2011 16:30:39 --

 

Davat sem streamer který nemáš protestovany od zeme až ke stropu je jak dráždit hada bosou nohou...

 

Testoval jsem ho a funguje, testoval jsem i rychlost v GetTickCount() při 370 objectech, liší se to myslím o 3 000 000 GetTickCount od normálního CreateObject

Link to comment
Share on other sites

Revolučný ? Rovnaký ako všetky. Revolučný som myslel ybit (alebo aspon rbit) + zóny (a nie cez addobjctzone)

 

Na všetko? Na všetko som myslel že tam bude 3DTextLabel, objekty, pickupy, CP, map ikony...

 

Tyto streamery se spíš hodí na server kde chcete mít i 10 000 objektů protože to moc nežere protože jakmile hráč není v určitých souřadnicích tak objekt "neexistuje".

FAIL ! Robíš niečo a nevieš čo ? lol... btw toto je ten tvoj pickup streamer lenže + 4 stocky a zmene na CreateObject a nie CratePickup

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

davam ti 10/10 uz za snahu ja bych asi streamer nezvladl udelat ale rozhodne to nevyuzju lepsi nez je Incognutuv uz asi nikdo nyvmyslit takze tak

Link to comment
Share on other sites

Revolučný ? Rovnaký ako všetky. Revolučný som myslel ybit (alebo aspon rbit) + zóny (a nie cez addobjctzone)

 

Na všetko? Na všetko som myslel že tam bude 3DTextLabel, objekty, pickupy, CP, map ikony...

 

 

Asi jsem se špatně vyjádřil :d Revolučný tento není, chtěl jsem jen naznačit že nevím co udělat aby se tomu dalo říkat "revolučný"

 

A není to zbytečný? Většina z toho se nevyužije jen to bude žrát ram & cpu, nejlepší je si udělat kousek po kousku .. ale můžu udělat

 

Tyto streamery se spíš hodí na server kde chcete mít i 10 000 objektů protože to moc nežere protože jakmile hráč není v určitých souřadnicích tak objekt "neexistuje".

 

FAIL ! Robíš niečo a nevieš čo ? lol... btw toto je ten tvoj pickup streamer lenže + 4 stocky a zmene na CreateObject a nie CratePickup

 

A né snad ?

 

if(IsPlayerInRangeOfPoint

 

// když je hráč v souřadnicích

 

CreatePlayerObjeect

 

// vytvoří se hráči objekt

 

else

 

// a když není

 

DestroyPlayerObject

 

// tak se zničí

Link to comment
Share on other sites

Áno, zničí sa ! Ale nieje to oproti obyčajnému CreteObject "optimalizované" musí to každú sekundu kontrolovať a porovnávať tvoju pozíciu zo všetkými objektamy a ak si blízko niakeho tak zobrazí... a ak máš 10 000 objektov tak to je neco...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...