Jump to content

script Car Alarm (Include)


ffredyk

Recommended Posts

  • Majitel

Jednoduchej systém alarmu u aut..

Když někdo nabourá do auta bez řidiče, na minutu začne houkat a blikat.. Stačí i malý ťuknutí.

 

http://ffredyk.ic.cz/Pwn-Scripty/caralarm.inc

 

(Script není otestován, jelikož nemám jak ho otestovat :) [Nemám GTA])

 

 

new bool:Alarmed[MAX_VEHICLES];

forward AlarmOff(vehicleid);

public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
if(Alarmed[vehicleid]) return;
else
{
    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
    Alarmed[vehicleid] = true;
	GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
	SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,1,doors,bonnet,boot,objective);
	SetTimerEx("AlarmOff",60000,0,"i",vehicleid);
}
}

public AlarmOff(vehicleid)
{
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
       Alarmed[vehicleid] = false;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,0,doors,bonnet,boot,objective);
}

 

Link to comment
Share on other sites

Děkuju už to jede jdu to dát na server

 

-- ned 07. srp 2011 20:18:58 --

 

Hele prosimtě nevim jestli sem to nevložil blbě ale asi ne Ono mi to nejede na spawnu si bourám do aut a nic :(

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
Nechtěl jsi v tom druhým publicu dát proměnou na false, jakože vypnout alarm? Jestli je to tak schválně tak se omlouvám...

 

Jo pravda... Vidiš to...

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Já snad kvůli vám budu ještě shánět GTA, abych vyzkoušel blbej script, kterej by měl podle všeho bez problému fungovat.

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
Nechybí ti tam podmínka jestli hráč není v tom vozidle? :d

Podle mě by to mělo dělat ikdyž jedeš :d

 

Cože? :d Proč by měl hráč jet jen v autě... Takhle to bude houkat na jakoukoliv interakci, ať už do toho bouchne rukou, nebo do toho narazí autem...

Link to comment
Share on other sites

public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
  if(Alarmed[vehicleid] == false && !IsPlayerInVehicle(vehicleid))   
  {
      new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
      Alarmed[vehicleid] = true;
     GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
     SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,1,doors,bonnet,boot,objective);
     SetTimerEx("AlarmOff",60000,0,"i",vehicleid);
  }
else return false;
}

 

Já bych to udělal takto ...

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
  if(Alarmed[vehicleid] == false && !IsPlayerInVehicle(vehicleid))   
  {
      new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
      Alarmed[vehicleid] = true;
     GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
     SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,1,doors,bonnet,boot,objective);
     SetTimerEx("AlarmOff",60000,0,"i",vehicleid);
  }
else return false;
}

 

Já bych to udělal takto ...

 

&& !IsPlayerInVehicle(vehicleid)

 

Si ku*va děláš prdel?! :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Script jsem sám otestoval.. Ve verzi R5 je šíleně zabugovaný alarm u aut.. Takže po technický stránce script pracuje jak má, po stránce sa-mp serveru blbne.. Ať je timer na jaké hodnotě chce (třeba i 1 sekunda) alarm houká pořád stejnou dobu (kolem 20 sekund), pokud dohouká a do auta znovu narazíte, už nebude houkat (z nepochopitelných důvodů), pokud po dohoukání restreamujete (odjedete pryč a vrátíte se) auto, bude houkat i když houkat nemá.. Když do něho poté ťuknete, tak z nepochopitelnejch důvodů to jednou houkat bude, jednou zase ne.. Takže tento skript je vcelku nepoužitelný

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...