Reast-X 0 Odesláno: 25. Leden, 2011 Share Odesláno: 25. Leden, 2011 Serus chlapci, Na to že tu neni TuT na Anti Fall of z bajku tak Vám ho teraz prinášam. Trošku som doplnil script pár funkciami ako napr. IsPlayerInWater. Ide o to že ak hráč nasadne na motorku a z nej spadne (crash o stenu) tak sa nespusti Public OnPlayerExitVehicle. Toto sa dalo vyuzit na to aby sa vytvorila funkcia AntiFallOf. (Script nie je moj) Premenne: new GA[MAX_PLAYERS_EX]; new bool:Fall[MAX_PLAYERS]; Definicie #define Driver 0 #define Passanger 2 OnPlayerStateChange if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { if(Fall[playerid] == true) { if (!IsPlayerInWater(playerid)) { PutPlayerInVehicle(playerid, GA[playerid], Driver); } } } } if(oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { if(Fall[playerid] == true) { if (!IsPlayerInWater(playerid)) { PutPlayerInVehicle(playerid, GA[playerid], Passanger); } } } } if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || PLAYER_STATE_PASSENGER) { Fall[playerid] = true; GA[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid); } } OnPlayerExitVehicle Fall[playerid] = false; Niekde do modu IsPlayerInWater(playerid) { new Float:x,Float:y,Float:pz; GetPlayerPos(playerid,x,y,pz); if ( (IsPlayerInArea(playerid, 2032.1371, 1841.2656, 1703.1653, 1467.1099) && pz <= 9.0484) //lv piratenschiff || (IsPlayerInArea(playerid, 2109.0725, 2065.8232, 1962.5355, 10.8547) && pz <= 10.0792) //lv visage || (IsPlayerInArea(playerid, -492.5810, -1424.7122, 2836.8284, 2001.8235) && pz <= 41.06) //lv staucamm || (IsPlayerInArea(playerid, -2675.1492, -2762.1792, -413.3973, -514.3894) && pz <= 4.24) //sf südwesten kleiner teich || (IsPlayerInArea(playerid, -453.9256, -825.7167, -1869.9600, -2072.8215) && pz <= 5.72) //sf gammel teich || (IsPlayerInArea(playerid, 1281.0251, 1202.2368, -2346.7451, -2414.4492) && pz <= 9.3145) //ls neben dem airport || (IsPlayerInArea(playerid, 2012.6154, 1928.9028, -1178.6207, -1221.4043) && pz <= 18.45) //ls mitte teich || (IsPlayerInArea(playerid, 2326.4858, 2295.7471, -1400.2797, -1431.1266) && pz <= 22.615) //ls weiter südöstlich || (IsPlayerInArea(playerid, 2550.0454, 2513.7588, 1583.3751, 1553.0753) && pz <= 9.4171) //lv pool östlich || (IsPlayerInArea(playerid, 1102.3634, 1087.3705, -663.1653, -682.5446) && pz <= 112.45) //ls pool nordwestlich || (IsPlayerInArea(playerid, 1287.7906, 1270.4369, -801.3882, -810.0527) && pz <= 87.123) //pool bei maddog's haus oben || (pz < 1.5) ) { return true; } return false; } IsPlayerInArea(playerid, Float:max_x, Float:min_x, Float:max_y, Float:min_y) { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if(X <= max_x && X >= min_x && Y <= max_y && Y >= min_y) return 1; return 0; } Funkciu IsPlayerInWater som pouzil preto, lebo ak spadnes do vody s motorkou tak je to to iste ako napr. ten crash o stenu = nevyvola sa OnPlayerExitVehicle. Supol som tam podmienku že ak je vo vode nehodi ho to spät na motorku. (Ide to z vlastnej skusenosti viem). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba 0 Odesláno: 25. Leden, 2011 Share Odesláno: 25. Leden, 2011 Vypadá to pěkně určitě se to dá využít na stunt serverech Link to comment Share on other sites More sharing options...
DooM 93 Odesláno: 26. Leden, 2011 Share Odesláno: 26. Leden, 2011 Hod sem pls vidko. Tenhle skript musi mit bugu jak svina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reast-X 0 Odesláno: 26. Leden, 2011 Author Share Odesláno: 26. Leden, 2011 Hod sem pls vidko.Tenhle skript musi mit bugu jak svina Teraz si ma rozosmial. Má to bugy? Jake prosim ta? Si kompletný. Radsej drz papulu, ked sem nieco davam tak to mám otestovane. Mám to na svojom servery a som s tým nad mieru spokojny Link to comment Share on other sites More sharing options...
RmT_Kjuba 10 Odesláno: 26. Leden, 2011 Share Odesláno: 26. Leden, 2011 Hod sem pls vidko.Tenhle skript musi mit bugu jak svina Teraz si ma rozosmial. Má to bugy? Jake prosim ta? Si kompletný. Radsej drz papulu, ked sem nieco davam tak to mám otestovane. Mám to na svojom servery a som s tým nad mieru spokojny Zas tolik ti toho neřekl ... Tak mu nemusíš nadávat zato co si myslí ... K tutu 9/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 26. Leden, 2011 Share Odesláno: 26. Leden, 2011 Není to návod, návod má bejt popsanej. Tohle patří do Vaše Scripty. Tohle tu fakt myslím že není takže :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marwin37 5 Odesláno: 26. Leden, 2011 Share Odesláno: 26. Leden, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reast-X 0 Odesláno: 26. Leden, 2011 Author Share Odesláno: 26. Leden, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english No jo tak sorry marwine Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english Ja si myslím že by to malo byť AntiAntiFallOfBike...pretože v s0beite sa to nazýva AntiFallOfBike "lol". Ja to asi nepoužijem, ako už bolo písané skôr na stunty ale ja robím RP... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english Ja si myslím že by to malo byť AntiAntiFallOfBike...pretože v s0beite sa to nazýva AntiFallOfBike "lol". Ja to asi nepoužijem, ako už bolo písané skôr na stunty ale ja robím RP... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMELASTERツ 73 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Otazka, naco je tento script? Co to dela? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMELASTERツ 73 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Otazka, naco je tento script? Co to dela? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Existuje cheat s pomocou ktorého nespadneš z motorky pri akokoľvek silnom náraze Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Existuje cheat s pomocou ktorého nespadneš z motorky pri akokoľvek silnom náraze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiX Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english Ja si myslím že by to malo byť AntiAntiFallOfBike...pretože v s0beite sa to nazýva AntiFallOfBike "lol". Ja to asi nepoužijem, ako už bolo písané skôr na stunty ale ja robím RP... DATUM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SiX Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 :D co to je za název AntiFallOf z Motorky Správně se to nazýva AntiFallOfBike good english Ja si myslím že by to malo byť AntiAntiFallOfBike...pretože v s0beite sa to nazýva AntiFallOfBike "lol". Ja to asi nepoužijem, ako už bolo písané skôr na stunty ale ja robím RP... DATUM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Pardon...ja v češtine mesiace nerozumiem a preto pozerám len na rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Martin_ 10 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Pardon...ja v češtine mesiace nerozumiem a preto pozerám len na rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Zdárec, jak se koukam na ten OnPlayerEnterWater, tak ten script nemusí být zcela funkční. Tento by mělo fungovat na 100%: new bool:swimming[MAX_PLAYERS]; forward OnPlayerEnterInWater(playerid); public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { new animlib[32]; new animname[32]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); if(strcmp(animlib, "SWIM", true) == 0 && !swimming[playerid]) { swimming[playerid] = true; OnPlayerEnterInWater(playerid); } else if(strcmp(animlib, "SWIM", true) != 0 && swimming[playerid] && strfind(animname, "jump", true) == -1) { swimming[playerid] = false; } } return 1; } Takže použiťí: OnPlayerEnterInWater(playerid) { Fall[playerid] = false; return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 4. Srpen, 2011 Share Odesláno: 4. Srpen, 2011 Zdárec, jak se koukam na ten OnPlayerEnterWater, tak ten script nemusí být zcela funkční. Tento by mělo fungovat na 100%: new bool:swimming[MAX_PLAYERS]; forward OnPlayerEnterInWater(playerid); public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { new animlib[32]; new animname[32]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); if(strcmp(animlib, "SWIM", true) == 0 && !swimming[playerid]) { swimming[playerid] = true; OnPlayerEnterInWater(playerid); } else if(strcmp(animlib, "SWIM", true) != 0 && swimming[playerid] && strfind(animname, "jump", true) == -1) { swimming[playerid] = false; } } return 1; } Takže použiťí: OnPlayerEnterInWater(playerid) { Fall[playerid] = false; return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now