Jump to content
  • 0

pomoc [Help] Radar a převod (floaty rychlosti apod.)


Kuba5

Dotaz

Zdravim.. takže udělal jsem si do modu radar.. částěčně vzal script z freewallova radaru.. ovšem chci aby každej radar měl jinou rychlost.. to není problém, to jsem udělal, ale neběží to zřejmě kvůli těm floatům rychlosti apod.. Potřebuju dát do radaru stejný ty floaty jako mam na tachometru.. Těžko se to píše takže rovnou ukážu kod..

 

Zde je tachometr:

public Speedometer(playerid)
{
new vehicleid,Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:final_speed,speed_string[256],final_speed_int;
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid != 0)
{
	GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z);
	final_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*136.666667; // 136.666667 = kmph  // 85.4166672= mph
	final_speed_int = floatround(final_speed,floatround_round);
	format(speed_string,256,"Rychlost: %i",final_speed_int);
	TextDrawSetString(SPEEDOS, speed_string);
}
else
{
	TextDrawSetString(SPEEDOS, " ");
}
   return 1;
}

 

A zde je radar:

 

 

public radar()
{
for(new i=0;i{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i) && IsPlayerConnected(i))
{
new string[128],Float:value_r,Float:distance_r,Float:x_r,Float:y_r,Float:z_r;
GetPlayerPos(i,x_r,y_r,z_r);
distance_r = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x_r,PlayerPos[i][X_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y_r,PlayerPos[i][Y_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z_r,PlayerPos[i][Z_r])),2));
value_r = floatround(distance_r * 136.666667);
{
PlayerPos[i][X_r] = x_r;
PlayerPos[i][Y_r] = y_r;
PlayerPos[i][Z_r] = z_r;


if(IsPlayerInSphere(i,2048.4158,1173.2195,10.6719,15))
{
if(Radarovany[i]==0 && floatround(value_r/1400)>50)
{
Radarovany[i]=1;
SetPlayerWantedLevel(i, GetPlayerWantedLevel(i)+1);
PlayerPlaySound(i, 1147, 0, 0, 0);
SendClientMessage(i,COLOR_MODRA," ");
format(string, 128, "[ Radar 1] Jel jsi příliš velkou rychlostí ( %d Km/h ). Dostal jsi 1 hvězdičku hledanosti",floatround(value_r/1400));
SendClientMessage(i,COLOR_CERVENA,string);
SetTimerEx("radarEX",5000,0,"i",i);
}
}

if(IsPlayerInSphere(i,2066.5464,1623.2606,10.6719,15))
{
if(Radarovany[i]==0 && floatround(value_r/1400)>70)
{
Radarovany[i]=1;
SetPlayerWantedLevel(i, GetPlayerWantedLevel(i)+1);
PlayerPlaySound(i, 1147, 0, 0, 0);
SendClientMessage(i,COLOR_MODRA," ");
format(string, 128, "[ Radar 2] Jel jsi příliš velkou rychlostí ( %d Km/h ). Dostal jsi 1 hvězdičku hledanosti",floatround(value_r/1400));
SendClientMessage(i,COLOR_CERVENA,string);
SetTimerEx("radarEX",5000,0,"i",i);
}
}
}
}
}
return 1;
}

 

 

Asi k tomu nemusim moc nic napsat, protože to každýmu dojde, komu ne tak jde mi o to aby ten převod byl stejný jak v tachometru tak i v radaru což už jsem vlastně řikal :DD. Jinak teď to mam takto a když projedu kolem radaru tak se nic nestane.. asi tam bude to zjištení rychlosti, ještě jednou.. potřebuju to sladit s tachometrem.

 

Vím, že zase zakládám lamáckej Help, ale fakt tý rychlosti absolutně nerozumim a nevim si s ní rady, bohužel..

 

Jo a zdržte se trapných příspěvků.. pokud nevíte - nereagujte, pokud víte - prosím napište... Kecy typu "Ježiš udělej si to sám, si lama" atp. ignoruju. Děkuji za pochopení.

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

No to mě taky napadlo, ale zase bych musel předělat getplayerspeed do tý svý verze apod. já se bohužel v těch rychlostech fakt nevyznám "nene" ..

 

athert dobrej nápad.. teď pracuju na jednom stocku a pak něco vyzkoušim, ale jako nedávám tomu moc naději..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
ok tak to zkus a pak mi dej vedet :v:

 

Omlouvám se za spam.. ale logni se na qipa prosím.. thanks.. "cheers"

 

-- pon 20. zář 2010 18:47:10 --

 

Můžete lock.. už se to řeší po icq.. "rr"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...