Jump to content

Jak ulehčit spawn (nebo jak to říct).


AvestX

Recommended Posts

V hodně modech jsem viděl že více používáte na nastavení spawnu

public OnPlayerSpawn(playerid) + proměny

Upřímě nevím proč to děláte, když stačí nastavit hráči SpawnInfo.

Je nato funkce která už je (asi) stará.

Funkce:

SetSpawnInfo(playerid, team, skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);

playerid = ID hráče

team = GetPlayerTeam který nastaví na spawn SetPlayerTeam.

Skin = ID skinu které na sobě bude mít hráč po spawnu

Float:x,y,z,angle = Souřadnice X,Y,Z na spawn a natočení obličeje

weapon1,2,3 = zbraně po spawnu (ID)

weapon1_ammo,weapon2,3 = munice zbraní po spawnu


Kdo ještě neví co to je, tak říkám že když dáte toto třeba:

OnPlayerDeath(playerid, reaspn){
SetSpawnInfo(playerid, 0,GetPlayerSkin(playerid), -2663.4080,611.2515,14.4545, 174.7634,0,0,0,0,0,0);
return true;
}

a po smrti budete u nemocnice SF ;)

 

Pro ty co neví jak získat souřadnice:

ve hře napište na míste kde to chcete uložit příkaz "/save" pak jdete tam kde máte SA-MP a jdete do savepozition.txt (nebo jak) a tam máte na konci

AddPlayerClass(1,1294.6885,238.8181,19.5547,15.1438,0,0,0,0,0,0); //

nebo tak něják a za tou jedničkou (nebo jaký jste měli skin) jsou 3 čísla to jsou X,Y,Z a to další je Angle (natočení).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...