Patrony 0 Odesláno: 5. Leden, 2010 Share Odesláno: 5. Leden, 2010 Tak nebudu to nijak okecávat, jen že po zadání příkazu vyletí random objekt a v random výšce vybuchne a rozdělí se na random dalších světélek která poletí na do random směru random daleko . new vybuch[] = {354, 3526}; // id objektů ketré se vytvoří po výbuchu rakety a poletí od epicentra new odpal[] = {345}; // toto je samotná raketa která bude vylétavat, můžete za to dát ještě 354(světlice) new objekt; // raketa new FW[100]; // další pole, naplní se objekty, které se vytvoří při výbuchu rakety new Float:fw_X, Float:fw_Y, Float:fw_Z, Float:ftw_ZTR, Float:ftw_YTR, Float:ftw_XTR, Float:fX, Float:fY, Float:fZ; //pár souřadnic, brzy zjistíte k čemu new objcts; new stop; new bool:fws; // booleanská proměnná nám zajistí abychom ohnostroj neodpálili 2x nebo vícekrát Tak to by byly všechny newsky, jdem na publicy OnGameModeInit fws=true; // true hodnota znamená že je ohnostroj povolen OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) if(strcmp(cmdtext, "/pozice", true) == 0){ GetPlayerPos(playerid, fw_X, fw_Y, fw_Z); //uloží naší pozici ApplyAnimation(playerid,"BOMBER","BOM_Plant",4.1,0,1,1,1,1); // pro lepší efekt SetTimerEx("odmrz",2000,false,"i",playerid); // pouze odbugne hráče return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/fw", true) == 0){ // obyčejný strcmp command if(fws == true){ // pokud ohnostroj je připraven SetTimerEx("vystrel",2000,false,"i",true); //spustí se public výstřel za 2s nebo lze udělat jen vystrel(); stop = 0; // ohnostroj už není zastaven fws = false; // ohnostroj je odpálen return 1; }else{ return SendClientMessage(playerid, 0x000000FF, "Firework 1 je už spuštěn.");} } if(strcmp(cmdtext, "/stop", true) == 0){ stop = 1; // ohnostroj zastaven fws = true; //nastaví že lze ohnostroj opět spustit return 1; } Tak to jsou jen takové maličkosti, i když důležité. Teď přejdeme na to hlavní... Vezmu to jednim kodem forward vybuchr(); //public s výbuchem forward vystrel(); // public který zajistí výlet rakety forward odmrz(playerid); // odbugne animaci, lze udělat i jinak ale je to fuk... public odmrz(playerid){ ApplyAnimation(playerid,"BSKTBALL","BBALL_walk_start_O",4.1,0,1,1,1,1); // všem jasné - animace zapalování rakety return 1; } public vybuchr(){ CreateExplosion(ftw_XTR, ftw_YTR, ftw_ZTR, 11, 1); // malá neškodná exploze DestroyObject(objekt); // zničíme raketu for(new i = objcts; i<20+random(10); i++){ // 20 jak daleko poletí světlice + random(10) new rnd = random(sizeof(vybuch)); // jestli se vytvoří červené světélko nebo bílé :-) FW[i] = CreateObject(vybuch[rnd],ftw_XTR, ftw_YTR, ftw_ZTR, 0, 0, 0); // vytvoří se rnd světélko na souřadnicích výbuchu fX = ftw_XTR+random(40)-random(40); // kam poletí může letět jakýmkoli směrem fY = ftw_YTR+random(40)-random(40); // -||- fZ = ftw_ZTR+20+random(30)-random(30); // výšku lehce omezíme MoveObject(FW[i],fX, fY, fZ, 10); // samotný pohyb světélka } SetTimerEx("vystrel",2000,false,"i",true); // tímto vytvoříme cyklus, bude se odpalovat raketa po raketě, doporučuji čas neměnit return 1; } public vystrel(){ for(new i = 0; i DestroyObject(FW[i]); } if(stop == 0){ // pokud beží new rnd = random(sizeof(odpal)); //další random vybere z pole odpal objekt = CreateObject(odpal[rnd], fw_X, fw_Y, fw_Z, 90,0,0); // vytvoříme raketu ftw_ZTR = fw_Z+20+random(10)-random(10); // aby nelétala pořád na stejné místo ftw_XTR = fw_X+random(10)-random(10); // -||- ftw_YTR = fw_Y+random(10)-random(10); // -||- MoveObject(objekt, ftw_XTR, ftw_YTR, ftw_ZTR, 10);// a raketa letí... objcts = 1; SetTimerEx("vybuchr",2000,false,"i",true);} // takovou dobu to asi poletí return 1; } Nezaručuji, že to bude fungovat vytáhl jsem to ze SVÉHO scriptu trochu pozměnil proměnné, ale je to bez erorrů a warningů snad... Myslím že je to vážně jednoduché, pokud jich chcete víc stačí proměnné změnit na pole apod... nedalo to ani moc práce, jelikož je to opravdu dost dynamický ohnostroj, takže se všechny souřadnice počítají "samy"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smaženy Syr Odesláno: 5. Leden, 2010 Share Odesláno: 5. Leden, 2010 OnPlayerCommandText(blabla) ten cervenej text bych upravil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrony 0 Odesláno: 25. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 25. Říjen, 2010 Dal jsem to jako FS na server a běží -- dnes, 23:33 -- OnPlayerCommandText(blabla) ten cervenej text bych upravil Upraveno... a chci taky oživit topic, třeba se to bude někomu v přednovoročním období hodit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matoo Odesláno: 26. Říjen, 2010 Share Odesláno: 26. Říjen, 2010 Pomaly sa blizi silvester hodi sa to novacikom 8/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 26. Říjen, 2010 Share Odesláno: 26. Říjen, 2010 matoo myslel si seba že btw pekne, no robil by som to inak Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonMafia 14 Odesláno: 26. Říjen, 2010 Share Odesláno: 26. Říjen, 2010 Spravil si to pekne :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrony 0 Odesláno: 31. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 31. Říjen, 2010 DS Co to jako znamená? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BestRanger 0 Odesláno: 31. Říjen, 2010 Share Odesláno: 31. Říjen, 2010 To je toto co si pouzil v davnejsiom movie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrony 0 Odesláno: 31. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 31. Říjen, 2010 JJ je použitý ve videu ke konci videa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frodo Odesláno: 7. Listopad, 2010 Share Odesláno: 7. Listopad, 2010 Koukal jsem na video, pěkné použiju na párty Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR_LORDI 0 Odesláno: 14. Listopad, 2010 Share Odesláno: 14. Listopad, 2010 lol mne to nejde dam to ako FS NEnapise error ale v hre ked pouzijem niektory z prikazov tak pise ze prikaz nexistuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 14. Listopad, 2010 Share Odesláno: 14. Listopad, 2010 a dal si si to aj do zlozky filterscript a aj si to zapisal do configu ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR_LORDI 0 Odesláno: 14. Listopad, 2010 Share Odesláno: 14. Listopad, 2010 jasne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 14. Listopad, 2010 Share Odesláno: 14. Listopad, 2010 a aj si dodrzal velke a male pismena ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR_LORDI 0 Odesláno: 14. Listopad, 2010 Share Odesláno: 14. Listopad, 2010 j ja to skusim zajtra do pawna hodit este raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland811 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2010 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2010 prosim mohol by to sem niekto hodit ako FS.pwn ? vo pred dakujem :rap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha 0 Odesláno: 25. Prosinec, 2010 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2010 Ahojte,mne ten ohnostroj nechce vypnut ! V pawne ziadna chyba ... Ohnostroj ide dobre zapne sa a aj pozicia funguje len na /stop nereaguje "help" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dawee Odesláno: 25. Prosinec, 2010 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2010 69 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha 0 Odesláno: 25. Prosinec, 2010 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2010 hmm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 8. Srpen, 2011 Globální moderátor Share Odesláno: 8. Srpen, 2011 cau sry za starý topic ale píšeš že se da udělat více ohnostroju ale kdyz jsem si udelal 4 -jede ale kdyz spustim vsechny 4 tak jede jen posledni zpustenej predchozi jen bouchnou a mozna tam jsou znamky svetlic ale vubec se nerozleti a pak se prestanou mazat a zustavaji na obloze z toho posledniho Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveldaa 0 Odesláno: 9. Srpen, 2011 Share Odesláno: 9. Srpen, 2011 Dotaz : Jak udělám aby těch ohnostroju bouchalo víc ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now