Jump to content
  • 0

pomoc Hasicak na zadech,animace aby nesla prerusit


Fil

Dotaz

Zdar potřeboval bych poradit jak udělat aby měl hrač na zadech toto id objektu 2690 (jeto hasicak), a pak mam udělano animaci vožralosti ale chci aby nešla přerušit ta animace skokem ale zas chci aby sem mohl chodit,tedkon to mam udělany ze muzu chodit ale de prerusit tim skokem tak jak nato??dik...animaci mam takto

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,1); + timer kdy se ma animace automaticky vypnout

Link to comment
Share on other sites

16 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

hele to abych měl objekt na zadech jsem udělal takto ale objekt se mi nezobrazuje

if(strcmp(cmdtext, "/potapet", true) == 0){

if (potapeckalahev[playerid] == 1)

{

SetPlayerHealth(playerid,9999999);

AttachObjectToPlayer(2690, playerid, 1.5, 1.5, 1.5, 1.5, 1.5, 2 );

upozornenivzduch= SetTimer("poslednivzduch",150000,1);

konecvzduchu= SetTimer("vzduchkonec",180000,1);

potapeckalahev[playerid] = 0;

}else{

SendClientMessage(playerid, BARVA_CERVENA, "Kup si potapeckou lahev.");

}

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Toto bych udelal takto

 

 

 

if(strcmp(cmdtext, "/potapet", true) == 0){

if (potapeckalahev[playerid] == 1)

//tady ty objekty

potapeckalahev[playerid] = 0;

SetTimeEx("animace",1000,0,"i",playerid);

}else{

SendClientMessage(playerid, BARVA_CERVENA, "Kup si potapeckou lahev.");

}

return 1;

}

 

 

 

 

Ja to mam pres public vtom publicu mam animaci+podminku a mam to aby se co 1 s opakovala.

 

public animace(playerid){

if (potapeckalahev[playerid]==1)

{

//sem animaci

SetTimeEx("animace",1000,0,"i",playerid);

return 1;

}

 

 

Snad tu nemam chybu.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zdenku...tak už to mam davno..ja bych spiš potřeboval udělat animaci aby si mohl chodit ale když vyskočiš aby se ta animace nepřerušila ale jela dal..tak lidi pomoc... :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

a jo no ale nejde mito a mam to takto

public vozralost(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 2){

SetTimerEx("vozralost",1000,0,"i",playerid);

vyprchanichlastu= SetTimer("vyprchani",60000,1);

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,1);

chlast[playerid] = 0;

}

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A zkousel si nekde hledat treba na wiki.sa-mp.com je

ApplyAnimation(playerid, nazev knihovny, nazev animace, rychlost, cyklus, lockX, lockY, zmrazeni po ukonceni animace, jak se ma animace opakovat kdyz je 0 tak se opakuje);

Link to comment
Share on other sites

  • 0
a jo no ale nejde mito a mam to takto

public vozralost(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 2){

SetTimerEx("vozralost",1000,0,"i",playerid);

vyprchanichlastu= SetTimer("vyprchani",60000,1);

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,1);

chlast[playerid] = 0;

}

}

to vyprchani smaz bude to takto

 

public vozralost(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 2){

if (strizlivost[playerid] == 0) return SetTimerEx("strizliveni",CAS ZA JAK DLOUHO VYSTRIZLIVI,0,"i",playerid);

SetTimerEx("vozralost",1000,0,"i",playerid);

strizlivost[playerid] == 1;

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,0);

}

return 1;

}

 

public vozralost(playerid)

{

if (strizlivost[playerid] == 1)

{

chltast[playerid]=0;

nebo

chltast[playerid]--;

}

return 1;

}

 

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
A zkousel si nekde hledat treba na wiki.sa-mp.com je
ApplyAnimation(playerid, nazev knihovny, nazev animace, rychlost, cyklus, lockX, lockY, zmrazeni po ukonceni animace, jak se ma animace opakovat kdyz je 0 tak se opakuje);

Jo zkoušel...NAvic když daš na 0 tak se numuzes hejbat vis :lol: ..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Noudělal jsem to takto sice už to beži tu minutu ta animace a nejde přerušit ale po minutě mi animace beží dále a musim jí přerušit tim že vyskočim..jak udělam aby se automaticky přerušila??...dik

public vozralost(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 2){

SetTimerEx("vyprchani", 60000, 0, "i", playerid);

chlast[playerid] = 0;

chlastvyprchani[playerid] = 1;

SetTimerEx("vozrala", 1000, 0, "i", playerid);

}

}

public vyprchani(playerid)

{

ClearAnimations(playerid);

chlastvyprchani[playerid] = 0;

SetTimerEx("vyprchani", 60000, 0, "i", playerid);

}

 

public vozrala(playerid)

{

if(chlastvyprchani[playerid] == 1)

{

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,1);

SetTimerEx("vozrala", 1000, 0, "i", playerid);

}

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja bych to udelal takto.

 

public vozralost(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 2){

SetTimerEx("vyprchani", 30000, 0, "i", playerid);

SetTimerEx("vozrala", 1000, 0, "i", playerid);

 

}

return 1;

}

 

public vyprchani(playerid)

{

if (chlast[playerid] > 0){

chlast[playerid]--;

SetTimerEx("vyprchani", 30000, 0, "i", playerid);

}else{

chlastvyprchani[playerid] = 0;

ClearAnimations(playerid);

}

return 1;

}

 

public vozrala(playerid)

{

if(chlastvyprchani[playerid] == 1)

{

ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.0,1,1,1,1,1);

SetTimerEx("vozrala", 1000, 0, "i", playerid);

}

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...