Guest Kocourek Odesláno: 1. Říjen, 2008 Share Odesláno: 1. Říjen, 2008 HELP ME Plzz stalo se mi to nenáhodou stává se mi to často ale dam F6 a .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 1. Říjen, 2008 Share Odesláno: 1. Říjen, 2008 Za 1. mas spatne zavorky. pokud nevis cim to je tak vzdy umaz nejakou cast a dozvis kde to je 2. se kompiluje F5, f6 je compile/run Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Daw3 0 Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 Za 1. mas spatne zavorky. pokud nevis cim to je tak vzdy umaz nejakou cast a dozvis kde to je2. se kompiluje F5, f6 je compile/run Stává se mi to samý. Teda jen někdy. A co mám teda používat. Compile nebo spíš Compile/run ?? Já na ověření používám Compile a na převod do AMX run. Dělám tzo dobře?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Gormy Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 D@we delam to taky tak jak pises ... obcas mi to taky dela to kuli cemu si sem napsal kocourek ale minule mi s tim chytrak pomohl bylo to zavorkama... přesně jak píše Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Kocourek Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 Za 1. mas spatne zavorky. pokud nevis cim to je tak vzdy umaz nejakou cast a dozvis kde to je2. se kompiluje F5, f6 je compile/run public OnPlayerSelectedMenu(playerid, row); { new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid); if(CurrentMenu == novinar){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 8; SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Přidal si se k Novinam"); SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Pro Pomoc /noviny"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Novinarum",hrac); SendClientMessageToAll(Novinarska,string); SetPlayerColor(playerid, Novinarska); } case 1:{ DestroyMenu(testmenu); } } } když smažu new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid); tak mi vyběhne miliarda erroru a warningu, všechny sou u addstaticvehicle Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 to je cely public? protoze tam chyby zavorka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Kocourek Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 cely public : public OnPlayerSelectedMenu(playerid, row); { new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid); if(CurrentMenu == novinar){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 8; SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Přidal si se k Novinam"); SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Pro Pomoc /noviny"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Novinarum",hrac); SendClientMessageToAll(Novinarska,string); SetPlayerColor(playerid, Novinarska); } case 1:{ DestroyMenu(testmenu); } } } if(CurrentMenu == novinar){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 8; SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Přidal si se k Novinam"); SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Pro Pomoc /noviny"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Novinarum",hrac); SendClientMessageToAll(Novinarska,string); SetPlayerColor(playerid, Novinarska); } case 1:{ DestroyMenu(testmenu); } } } if(CurrentMenu == hasici){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 6; SendClientMessage(playerid, Hcervena, "Přidal si se k hasicum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k hasicum",hrac); SendClientMessageToAll(Hcervena,string); SetPlayerColor(playerid, Hcervena); SetPlayerSkin(playerid, 279); } case 1:{ DestroyMenu(testmenu); } } } if(CurrentMenu == pohlavi){ switch(row){ case 0:{ SendClientMessage(playerid, Modra, "Vybral si pohlaví muže"); SetPlayerColor(playerid, Modra); } case 1:{ SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Vybrala si pohlaví ženy"); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); } } } if(CurrentMenu == bgfm){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",hrac); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 116); } case 1:{ iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",hrac); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 115); } case 2:{ iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",hrac); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 114); } case 3:{ DestroyMenu(bgfm); } } } if(CurrentMenu == vagosm){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",hrac); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 108); } case 1:{ iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",hrac); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 109); } case 2:{ iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",hrac); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 110); } case 3:{ DestroyMenu(testmenu); } } } if(CurrentMenu == Gs){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",hrac); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 107); } case 1:{ iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",hrac); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 106); } case 2:{ iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",hrac); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 105); } case 3:{ iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street jako CJ"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",hrac); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 0); } case 4:{ iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street jako Sweet"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",hrac); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 270); } case 5:{ DestroyMenu(Gs); } } } if(CurrentMenu == testmenu){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",hrac); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 102); } case 1:{ iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",hrac); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 103); } case 2:{ iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",hrac); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 104); } case 3:{ DestroyMenu(testmenu); } } } if(CurrentMenu == Policajni){ switch(row){ case 0:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako LS policajt",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 280); } case 1:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 7); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako SF policajt",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 280); } case 2:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii jako LV policajt"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 282); } case 3:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako SWAT",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 285); } case 4:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako FBI",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 286); } case 5:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako motorkar",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 284); } case 6:{ iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); new string[256]; new hrac[50]; GetPlayerName(playerid, hrac, 50); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako Boss",hrac); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 265); } case 7:{ DestroyMenu(Policajni); } } } if(CurrentMenu == para1){ //když se zobratí menu para1 switch(row){ //kvůli položkám case 0:{ //když si vybere první položku iPlayerRole[playerid] = 2; //zmeníme povolání na 2 SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ping Gangu"); //pošle mu zprávu new string[256]; //název formatu a kolik může mít max znaků new hrac[50]; //ytvořili jsme si hráče kvůli zjištění jména GetPlayerName(playerid, hrac, 50); //toto nám zjistí jméno hráe format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ping Gangu",hrac); //sem se jméno hráče zapíše protože tam mámezadano za ",hractak nám to am napíše to jméno SendClientMessageToAll(Ruzova,string); //pošle všem hráču zprávu že Hráč %s se přida k Závodníkm vypíšeto format string protože ho tam máme napsanej za barvou SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 90); SetPlayerMapIcon(playerid, 18,2524.2939,-1702.6967,14.0460, 37,COLOR_BLUE); } //ukončenícase case 1:{ //Když si vybere druhou položku DestroyMenu(para1); //zničí menu } } } } bez new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid); se ukažou errory: C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(109) : error 020: invalid symbol name "" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(707) : error 022: must be lvalue (non-constant) C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(708) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(709) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(710) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(711) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(712) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(713) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(714) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(715) : warning 213: tag mismatch C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(837) : error 017: undefined symbol "dcmd" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(843) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(844) : warning 219: local variable "hrac" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(854) : warning 219: local variable "hrac" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1145) : error 055: start of function body without function header C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1146) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1147) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1148) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1154) : error 021: symbol already defined: "GetPlayerName" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1159) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1164) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1165) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1166) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1170) : error 021: symbol already defined: "string" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1171) : error 021: symbol already defined: "hrac" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1177) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1182) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1183) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1184) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1187) : error 021: symbol already defined: "string" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1188) : error 021: symbol already defined: "hrac" C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1195) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1200) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1201) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1202) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1206) : error 010: invalid function or declaration C:\Documents and Settings\WillieÁjaČičoun\Plocha\kocka.pwn(1212) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Kocourek Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 jo a ještě něco z toho double postu si lízejte koule :-D a když sem hledal s bloodem přez TV tak sme zjistili že mi něco smazalo začátek modu(definováni barev pragma tabsite 0 a definovany DCMD) já to fakt nebyl.. a ještě není naky program co přetáhne AMX do PWN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FreeWall 3 Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 a ještě není naky program co přetáhne AMX do PWN? je, už sem to tu psal, stačí číst nebo hledat .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 2. Říjen, 2008 Share Odesláno: 2. Říjen, 2008 public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new string[256], Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid); if(CurrentMenu == novinar) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 8; SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Přidal si se k Novinam"); SendClientMessage(playerid, Novinarska, "Pro Pomoc /noviny"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Novinarum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Novinarska,string); SetPlayerColor(playerid, Novinarska); } case 1: { DestroyMenu(testmenu); } } } else if(CurrentMenu == hasici) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 6; SendClientMessage(playerid, Hcervena, "Přidal si se k hasicum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k hasicum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Hcervena,string); SetPlayerColor(playerid, Hcervena); SetPlayerSkin(playerid, 279); } case 1: { DestroyMenu(testmenu); } } } else if(CurrentMenu == pohlavi) { switch(row) { case 0: { SendClientMessage(playerid, Modra, "Vybral si pohlaví muže"); SetPlayerColor(playerid, Modra); } case 1: { SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Vybrala si pohlaví ženy"); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); } } } else if(CurrentMenu == bgfm) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 116); } case 1: { iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 115); } case 2: { iPlayerRole[playerid] = 5; SendClientMessage(playerid, Svmodra, "Přidal si se k Blue Gang Family"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Blue Gang Family",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Svmodra,string); SetPlayerColor(playerid, Svmodra); SetPlayerSkin(playerid, 114); } case 3: { DestroyMenu(bgfm); } } } else if(CurrentMenu == vagosm) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 108); } case 1: { iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 109); } case 2: { iPlayerRole[playerid] = 4; SendClientMessage(playerid, Zluta, "Přidal si se k Vagosum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Vagosum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zluta,string); SetPlayerColor(playerid, Zluta); SetPlayerSkin(playerid, 110); } case 3: { DestroyMenu(testmenu); } } } else if(CurrentMenu == Gs) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 107); } case 1: { iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 106); } case 2: { iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 105); } case 3: { iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street jako CJ"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 0); } case 4: { iPlayerRole[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, Zelena, "Přidal si se k Groove Street jako Sweet"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Grove Street",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Zelena,string); SetPlayerColor(playerid, Zelena); SetPlayerSkin(playerid, 270); } case 5: { DestroyMenu(Gs); } } } else if(CurrentMenu == testmenu) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 102); } case 1: { iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 103); } case 2: { iPlayerRole[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ballasum"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ballasum",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Ruzova,string); SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 104); } case 3: { DestroyMenu(testmenu); } } } else if(CurrentMenu == Policajni) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako LS policajt",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 280); } case 1: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako SF policajt",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 280); } case 2: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii jako LV policajt"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 282); } case 3: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako SWAT",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 285); } case 4: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako FBI",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 286); } case 5: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako motorkar",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 284); } case 6: { iPlayerRole[playerid] = 7; SendClientMessage(playerid, Policajna, "Přidal si se k Policii"); format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Policii jako Boss",PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(Policajna,string); SetPlayerColor(playerid, Policajna); SetPlayerSkin(playerid, 265); } case 7: { DestroyMenu(Policajni); } } } else if(CurrentMenu == para1) { switch(row) { case 0: { iPlayerRole[playerid] = 2; //zmeníme povolání na 2 SendClientMessage(playerid, Ruzova, "Přidal si se k Ping Gangu"); //pošle mu zprávu format(string, 256,"Hráč %s se přidal k Ping Gangu",PlayerName(playerid)); //sem se jméno hráče zapíše protože tam mámezadano za ",hractak nám to am napíše to jméno SendClientMessageToAll(Ruzova,string); //pošle všem hráču zprávu že Hráč %s se přida k Závodníkm vypíšeto format string protože ho tam máme napsanej za barvou SetPlayerColor(playerid, Ruzova); SetPlayerSkin(playerid, 90); SetPlayerMapIcon(playerid, 18,2524.2939,-1702.6967,14.0460, 37,COLOR_BLUE); } case 1: { DestroyMenu(para1); } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Kocourek Odesláno: 4. Říjen, 2008 Share Odesláno: 4. Říjen, 2008 problem vyřešen ale pokračuje novy : du na server a spadne mi konzole se serverem, jelikož muj server jede z mího pc neboli veřejna Ip.. nevíte co s tím Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest jirbate Odesláno: 5. Říjen, 2008 Share Odesláno: 5. Říjen, 2008 nwm to jistě ale zatežuje mod server nejspíš spadne to vždycky nebo po chvili Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Guest Kocourek
HELP ME Plzz stalo se mi to nenáhodou stává se mi to často ale dam F6 a ..
Link to comment
Share on other sites
11 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now