Jump to content

P1s3k

Uživatel
  • Příspěvků

    22
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. Díky moc Akorát to blbne a to tak že když umřu tak se vytvoří pickup a když ho pak seberu po smrti, tak se mi vypíše: nekdo umrel, nasel si 35 lowe a podto se vypíše ještě 99x: nekd umrel, nasel si 0 lowe Zkoušek jsem to i různě upravovat, ale bez úspěchu
  2. Koukni se na netu na srovnávací tabulky AMD a Intel procesorů a hned pochopíš, u AMD 8 jader je jako u Intelu 4 jádra ... Proto sou ty AMD tak strašně levný, protože kvalita stojí za ho*no ...
  3. Jestli sis vybral AMD, tak počítej jen s negativníma vlastnostma jako je např.: nadměrné přehřívání, hlučný větrák (aby to uchladil), nízký výkon při zahřátí na provozní teplotu, atd... Řeknu to jednoduše ... Jestli chceš pořádnej a kvalitní procesor tak jedině od značky Intel, sice má odost dražší procesory, ale taky od té ceny se odvíjí kvalita a stabilita, proto rozhodně jen Intel, pokud to máš na paření, jestli to máš na obyč. domácí práci, tak by ten AMD mohl postačit
  4. Můžeš mi prosím tě upravit ,,můj'' kód, aby to bylo tak jak říkáš? Já už na to nemám nervy, celej net sem prolez a nikde nic ... Mám sto chutí to gta celý smazat i s pawnem
  5. To sem právěže taky dělal, ale bez úspěchu, je to furt stejné, proto sem se obrátil na tohle fórum ... Mě jde jen o to že když 10x umřu, tak po mě zůstane 10x pickup s penězma, jenže když si vezmu nějakej ten jeden pickup, tak když pak příjdu a vezmu ostatní pickupy tak už to nic nevypíše ani nedá cash a jen zmizí, místo toho aby mi každej pickup vypsal že sem našel tolik a tolik peněz ...
  6. Zdarec, mám problém Mám to udělaný tak že když zemřu, tak po mě zůstane pickup s penězma, jenže je problém že když umřu třeba 2x tak ten pickup můžu vzít jen 1x a ten druhej se tváří jako obyč pickup bez peněz ... Prostě to chci tak že když několikrát umřu, tak aby na tom místě zůstal ten pickup s těma penězma a nezáleží na tom kolik jsem si těch pickupů vzal, pač teď si můžu vzít jen jeden pickup ... new penize_pickup, penize; public OnPlayerDeath GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ); penize_pickup = CreatePickup(1212, 5, pX, pY, pZ, -1); penize = GetPlayerMoney(playerid); ResetPlayerMoney(playerid); public OnPlayerPickupUpPickup if(pickupid == penize_pickup) { format(string, sizeof(string), "nekd umrel, nasel si %d lowe", penize); SendClientMessage(playerid, B_MODRA, string); GivePlayerMoney(playerid, penize); DestroyPickup(penize_pickup); }
  7. Čau lidi, mám tu problém ... Mám new bongies[MAX_PLAYERS], soubor[24]; format(soubor, sizeof(soubor), "cesta/k/souboru"); bongies[playerid] = dini_Bool(soubor, "Rizek"); // --> : warning 213: tag mismatch A píše to: warning 213: tag mismatch
  8. Díky moc, vyřešil jsi můj problém
  9. To jsem už taky zkoušel, ovšem bez pozitivního výsledku
  10. Public OnPlayerRequestClass ... public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerCameraPos(playerid, -1700.2579, 17.0146, 169.4129); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1377.9410, 160.3838, 162.6189); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Uvítací okno", "Cau, vyber si za koho chces hrat.", "Alien", "Predator"); return 0; } Public OnDialogResponse ... public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) { SendClientMessage(playerid, BARVA_ORANZOVA, "Vybral sis aliena."); predator[playerid] = false; SpawnPlayer(playerid); }else{ SendClientMessage(playerid, BARVA_ORANZOVA, "Vybral sis predatora."); predator[playerid] = true; SpawnPlayer(playerid); } return 1; } return 0; } Ta funkce SpawnPlayer prostě nejde vyvolat ani ručně
  11. Super, to sem potřeboval, jenže teď mi nejde ani ruční spawnutí přes funkci SpawnPlayer();, nebo nevíte jak hráče ještě jinak spawnout?
  12. Ahoj lidi, potřebuju udělat to, že při spawnu se vám ukáže výběr postav a tlačítko spawn ... To tlačítko spawn bych potřeboval deaktivovat, protože jsem si udělal tabulku kde musí potvrdit pravidla serveru a po té ho to automaticky spawne když je potvrdí, jenže je problém že nevím jak deaktivovat to defaultní tlačítko Spawn když se vybírají postavy :/
  13. P1s3k

    pomoc [Help] Foreach

    Díky toto sem myslel
  14. Nazdar lidi, omlouvám se za další topic, ale dnes poslední ... Mám: new pole[3][] = { "orangutanan", "hakramakra", "olaleiho" }; A potřebuju to dělat něco jako v PHP kde bych to udělal: new jmena; foreach(pole[] as jmena) { printf("%s", jmena); } Nevím ale jak to zrealizovat, předem díky
×
×
  • Create New...