Jump to content

MajkX

Uživatel
  • Příspěvků

    848
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

MajkX last won the day on 21. Říjen 2016

MajkX had the most liked content!

Reputace

16 Catalina

About MajkX

  • Narozeniny 08/30/1996

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Single Status Update

See all updates by MajkX

  1. Ty vole.. Do tvorby SA:MP serveru by sa fakt mal pustit iba niekto kto ovlada aspon trosilinku pawn...

    1. Show previous comments  5 more
    2. MajkX

      MajkX

      Tak tak jak pisete.. Ja som chcel zase nieco napisat v Pawne , ale dosiel som akurat po OnPlayerConnect a uz sa mi nechcelo :d

      Radsej sa budem venovat C

    3. Tanga

      Tanga

      MajkX, C je moja láska :) :) ♥.

      Ináč len pomimo - robil som speed test C, GameMaker a VB.NET (že som dal pričitovať čísla po 9 000 000) a zapísať začiatok aj koniec čas...

      Vyšlo mi, že VB je pomalší asi 0.5 krát, ale pri 500 000 to už bol rozdiel jak hovado..

      A GameMaker je pomalší tolko krát, že keď on bol na 5000, C už som bol nad 400 000 :d.

    4. Deleted User

      Deleted User

      Nemozes tie jazyky takto zrovnavat. Tak jasne ze GM a VB je totalny shit ale zober si C a C# alebo D. Jazsne ze objektove jazyky su o nieco pomalsie ale maju oproti Ccku mnoho vyhod. Napr pri C# to je .NET kde mas prakticky uz skoro vsetko vyriesene. Zatial co v Ccku si musis vsetko pisat sam. A tiez musis brat ohlad aj na dlzku vyvoja danych aplikacii a potom prehladnost v celom projekte.

    5. Show next comments  6 more
×
×
  • Create New...