Jump to content

WaterSmoke

Uživatel
  • Příspěvků

    2
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule

Návštěvníci

638 profile views
  1. máš pravdu mělo by tam být else za2 ještě v onplayerconnect nad tím LoadLeve(playerid); by mělo být al[playerid] = 0;
  2. Takže ahoj, Ukážu vám jednoduchý základ admin systému vše jsem dělal já až na příkaz ten do 35% sem dělal já sám xD Pusťme se do toho :-) #include <a_samp>//zakladní include #include <dini>//ukladací include #include <izcmd>//přikazový include #define MAX_PLAYERS_EX 100 //zadejte si počet slotů které máte na serveru new al[MAX_PLAYERS_EX]; //podmínka kterou vzniká celý admin systém //========tak a pustíme se do práce========// //========1 věc ukladání========// stock SaveLevel(playerid)//ukladání admin levelu zapotřebí include dini { new cesta[64]; format(cesta, sizeof(cesta),"WS/%s.cfg", Meno(playerid));// 'WS' je složka kterou máte vytvořenou ve scriptfiles jestli nemáte vytvořte jí if(!fexist(cesta)) dini_Create(cesta); { dini_IntSet(cesta, "ALevel", al[playerid]);//uložíme } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)//když se hráč odpojí ze hry (/q) { SaveLevel(playerid);//uloží mu to admin level return 1; } //========2.načitání========// stock LoadLevel(playerid)//načitání admin levelu zapotřebí include dini { new cesta[64]; format(cesta, sizeof(cesta),"WS/%s.cfg", Meno(playerid)); if(fexist(cesta)) { al[playerid] = dini_Int(cesta,"ALevel");//načteme } if(!fexist(cesta)) fremove(cesta); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid)//když se hráč připojí { LoadLevel(playerid);//načte mu to uložený admin level return 1; } //========3.Admin přikaz========// CMD:vyhra(playerid,params[])//výhra přikaz {//zacatek if(al[playerid] < 3) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ff0066}[ ES ] {ffffff}Musíš mít {00ccff}Dostatečný Level.");//když hráč má admin level stejný jak 3 a nebo i 3+ admin level např lvl 4 může použit příkaz if(!strlen(params)||!IsNumeric(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,"{ff0000}[ ES ] Použití: {ffffff}/Vyhra [ ID ]"); //použití = když hráč zadal např.: /vyhra 0 500000 vyjede mu tato zpráva že je špatně příkaz new string[1000];//[1000] = délka písma jinak string je použít pro format a pro zprávu všem může být použit i na jiné věci než je sendclientmessagetoall new CMD_ID = strval(params);//definice id zvoleného hráče if(!IsPlayerConnected(CMD_ID)) return SendClientMessage(playerid,-1,"{ff0066}[ ES ] {ffffff}Tento Hráč neni pripojený.");//když hráč není připojený format(string,sizeof(string),"{ff0000}Eventér {ffffff}%s {ff0000}udělil výhru hráčovi {ffffff}%s [{ff0000} 7.000.000{ffffff}]",Meno(playerid),Meno(CMD_ID));//format který použijeme níze pro zprávu všem SendClientMessageToAll(0x0000FFFF,string);//zpráva do chatu pro všechny barva, format který jsme použili víš GivePlayerMoney(CMD_ID, 7000000);//zakladní samp funcke pro davání pěněz POZOR!! ve rze 8 a nižší verze nejde return CMD_SUCCESS;//samotný return }//konec //=======potřebné věci=====// stock IsNumeric(const string[]) { new length=strlen(string); if (length==0) return false; for (new i = 0; i < length; i++) { if ((string[i] > '9' || string[i] < '0' && string[i]!='-' && string[i]!='+')|| (string[i]=='-' && i!=0)|| (string[i]=='+' && i!=0)) return false; } if (length==1 && (string[0]=='-' || string[0]=='+')) return false; return true; } stock Meno(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; if(IsPlayerConnected(playerid)) { GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); } return pName; } //=======KONEC=====// Includy máte v attachments xD Admin.rar
  3. https://t.co/3Y49i4Q0tt - Help me to collect referral for Steam Games and Steam Wallet rewards ! pohoda

×
×
  • Create New...