Jump to content

Apache

Uživatel
  • Příspěvků

    11
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

Apache last won the day on 13. Duben 2016

Apache had the most liked content!

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. Apache

    script Minomet

    Jedine co nebylo z mojí hlavy, bylo to CreateExplosion a použití /prikaz id.. Jinak vsě sem se snažil napsat z toho co sem se v poslední době naučil Jak říkám.. s pawnem sem teprve na začátku.. Nějaké funkce size znám, ale nějaké zase ne.. Například zmiňovaný bool Slyším poprvé
  2. Apache

    script Minomet

    Nápad je to můj.. Napadlo mě to při sledování jednoho videa.. Celkové v poslední době dělám podobné scripty, jako třeba bombarder, rakety na rustlera atd. No.. Tohle narozdíl od ostatních aspoň funguje video bych mohl nahrat.. Kdyžtak to tu zítra dám
  3. Apache

    script Minomet

    Zdravím, tak mě napadlo, udělat minomet, ve stylu tepelného zaměřování, attachuntý na Yosemite. Do hlavy mi skočila myšlenka, tak sem se jí teda snažil udělat co nejreálněji.. Script obsahuje celkem 3 příkazy, /yosemite pro spawnutí vozidla s minometem, /desyosemite a /sestrelit id. A ted samotné vystřelení, pro sestřelí zadaného ID nesmí být od vás víc jak 200 metrů. Při výsřelu letí projektil svísle nad vás a přibližně po 500 metrech začne padat na zadané ID řízený projektil. Při testování sem žádný bug nenašel. Sem nováček, tak berte ohled na to, že né vše bude napsané zrovna nejlíp Downoad > http://ulozto.cz/xMFE8pVb/minomet-sa-mp-rar < #include <a_samp> #define SCM SendClientMessage new Yosemite; new Javelin; new Projektil; new Nabiti[MAX_PLAYERS]; new VY[MAX_PLAYERS]; new Sestreleny; public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Minomet by Misan"); print("--------------------------------------\n"); SetTimer("YosemiteInfo", 600000, true); return 1; } forward YosemiteInfo(playerid); public YosemiteInfo(playerid) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, 0x00FF00, "Na serveru se nachází pojízdný minomet, můžeš požádat RCON administrátora, aby ti ho spawnul!"); else if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, 0x00FF00, "Na serveru se nachází pojízdný minomet, pro použití zadej /yosemite nebo /sestrelit id"); return 1; } forward NabitiJavelinu(playerid); public NabitiJavelinu(playerid) { Nabiti[playerid] = 0; return 1; } forward ZamireniCile(playerid); public ZamireniCile(playerid) { new Float: X, Float: Y, Float: Z; new Float: OX, Float: OY, Float: OZ; GetPlayerPos(Sestreleny, X, Y, Z); GetObjectPos(Projektil, OX, OY, OZ); MoveObject(Projektil, X, Y, Z, 35); SetTimerEx("TepelneZamerovani", 10, 1, "i", playerid); if(OZ == Z) { DestroyObject(Projektil); } return 1; } forward TepelneZamerovani(playerid); public TepelneZamerovani(playerid) { new Float: X, Float: Y, Float: Z; new Float: OX, Float: OY, Float: OZ; GetPlayerPos(Sestreleny, X, Y, Z); GetObjectPos(Projektil, OX, OY, OZ); MoveObject(Projektil, X, Y, Z, 70); if(OZ + random(1) == Z) { DestroyObject(Projektil); CreateExplosion(OX, OY , OZ, 6, 10); } return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { DestroyVehicle(Yosemite); DestroyObject(Javelin); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/yosemite", cmdtext, true, 10) == 0) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, 0x00FF00, "[!] Tento příkaz je určen pro RCON administrátory [!]"); else if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, Jmeno[15], Text[65]; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); Yosemite = CreateVehicle(554, X, Y, Z, A, 0, 1, 3000); Javelin = CreateObject(360, X, Y, Z, 0.00000, -90.00000, 90.00000); AttachObjectToVehicle(Javelin, Yosemite, -0.02941, -0.68162, 0.40010, 0.00000, -90.00000, 90.00000); GetPlayerName(playerid, Jmeno, sizeof (Jmeno)); format(Text, sizeof(Text),"[!] RCON Administrátor %s spawnul pojízdný minomet [!]",Jmeno); SendClientMessageToAll(0x00FF00, Text); } return 1; } if (strcmp("/desyosemite", cmdtext, true, 10) == 0) { new Jmeno[15], Text[65]; DestroyVehicle(Yosemite); GetPlayerName(playerid, Jmeno, sizeof (Jmeno)); format(Text, sizeof(Text),"[!] RCON Admistrátor %s nechal pojízdný minomet zničit [!]",Jmeno); SendClientMessageToAll(0x00FF00, Text); DestroyObject(Javelin); return 1; } if (strcmp("/sestrelit", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:X, Float:Y, Float: Z, SJmeno[15], Jmeno[15], Text[60]; Sestreleny = strval(cmdtext); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerName(Sestreleny, SJmeno, sizeof(SJmeno)); if(!strlen(cmdtext)) return SCM(playerid, 0x00FF00, "[!] Použití /sestrelit id [!]"); else if(!IsPlayerConnected(Sestreleny)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, "[!] Žádné takové ID není připojené [!]"); else if(playerid == Sestreleny) return SCM(playerid, 0x00FF00, "[!] Šílenče! Chceš se snad nechat zabít? [!]"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(Sestreleny, 200, X, Y, Z)) { if(Nabiti[playerid] == 0) { if(VY[playerid] == 1) { GetPlayerName(playerid, Jmeno, sizeof(Jmeno)); format(Text, sizeof(Text),"[!] Hráč %s vystřelil z minometu na hráče %s [!]", Jmeno, SJmeno); SendClientMessageToAll(0x00FF00, Text); Projektil = CreateObject(345, X -0.07671, Y -0.84980, Z + 1.10453, 90.00000, 0.00000, 0.00000); MoveObject(Projektil, X, Y, Z + 3000, 32); Nabiti[playerid] = 1; SetTimerEx("NabitiJavelinu", 10000, false, "i", playerid); SetTimerEx("ZamireniCile", 4000, false, "i", playerid); } else SCM(playerid, 0x00FF00, "[!] Nejsi ve speciálním yosemitu [!]"); } else GameTextForPlayer(playerid, "Nabijim", 1000, 1); } else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(Sestreleny, 200, X, Y, Z)) return SCM(playerid, 0x00FF00, "[!] Hráč na kterého se chystáš vystřelit musí být od tebe míň jak 200 metrů [!]"); return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(vehicleid == Yosemite) { VY[playerid] = 1; SCM(playerid, 0x00FF00, "Nasednul si do vojenského Yosemitu, pro vystřelení z minometu zadej /sestrelit id"); } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(vehicleid == Yosemite) { VY[playerid] = 0; } return 1; } Minomet SA-MP.rar
  4. Mohl by mi to někdo prosím vysvětlit? Sedím u toho už dvě hodiny.. Dokonce sem si nastavil timer, do OnPlayerExitVehicle který by mě měl hodit po 3 sekundách zpět do sedadla.. Mám tam globální proměnnou kterou používám tak nevím kde je problém.. new vozidlo; /*****/ public OnPlayerSpawn(playerid) { CZrustler[0] = CreateVehicle(476 ,307.4781, 2052.8440, 18.3455, 179.1676, -1, -1, 1); SetPlayerPos(playerid, 307.4781, 2052.8440, 18.3455); PutPlayerInVehicle(playerid, CZrustler[0], 0); GetPlayerVehicleID(vozidlo); /*****/ PancerLetadlo(playerid); } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { SetTimer("ZpetDoVozidla",3000,false); return 1; } forward ZpetDoVozidla(playerid, vehicleid); public ZpetDoVozidla(playerid, vehicleid) { PutPlayerInVehicle(playerid, vozidlo, 0); /*****/ return 1; }
  5. Myslíš něco jako že když hráč vstoupí do vozidla tak se nastaví třeba VeVozidle[playerid] = 1; a potom do OnPlayerExitVehicle if(VeVozidle == 1) { new vozidlo = GetPlayerVehicleID(playerid); PutPlayerInVehicle(playerid, vozidlo, 0); return 1; } ??
  6. Tak tohle taky nejde.. ale díky že sis našel čas
  7. Děkuju moc s tím OnPlayerExitVehicle sem to udělal takhle: new vozidlo = GetPlayerVehicleID(playerid); PutPlayerInVehicle(playerid,vozidlo,0); Bohužel nefunguje..
  8. Zdravím, mohl by mi někdo poradit jak udělat, že když zničím vozidlo, ve kterém je nějaký hráč, tak mi to přičte zabití? ( Zabiti[playerid]++; ) A další věc, jak zabránit hráči, aby kdykoli vystoupil z vozidla? Dělám to do svého gamemodu a patří to mezi hlavní věci, které ten mod "naplňují", tak prosím nějakou dobrou duši o pomoc
  9. Zdravím, existuje něco, co by zjistilo že při MoveObject objekt narazí do země při klesání osy Z a poté vybuchnul? Tím mam na mysli výbušný barel.
×
×
  • Create New...