Jump to content

Denonymous

Uživatel
  • Příspěvků

    49
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    2

Příspěvky posted by Denonymous

  1. Tak co se procesorů týče.. Sám mám Ryzena nějakou chvilku a jsem s ním naprosto spokojenej, navíc AMD prohlásilo, že procáky do patice AM4 budou stále ještě dlouho rozvíjet, tudíž můžeš v budoucnu docela dost vylepšit. Měl jsem již mnoho procesorů, ale na ten Ryzen co mám na ten neměl ani jeden z nich. Fakt to doporučuju, než nějakej "rychle končící socket od intelu", zároveň u Ryzenů nemusíš kupovat chlazení - v boxu je dostatečněj a navíc unese i nějaký ten takt. Jinak MB mám teda MSI B350M Mortar, ale to není nějak podstatné, jen jsem chtěl napsat že koupě Ryzenu se opravdu vyplácí a do budoucna je to super.

     

     

    Teď méně podstatná věc.

    Ještě jak se tak dívám na tu skříň, dost pěkná, sám mám teda Evolveo T3 a s tou jsem také spokojen, má o jeden větráček víc než tu co jsi vybral, ale ten se dá dokoupit já vím.

    Je cca o 500 Kč levnější takže to přičítám k tvé hranici na grafickou kartu. To se už dá sehnat i 4 gigovka něž jak se tu píší samé 3gb.

    • Líbí se mi to! (+1) 2
  2. Ahoj, "invalid function or declaration" znamená že, máš špatně ukončené funkce, tudíž "returny".

     

    Jelikož přesně nevím, které špatně dané funkce jsou na těch řádcích, radil bych ti abys

     

    zkusil změnit returny a závorky okolo returnů, jednou jsem měl taky takový problém když jsem to ještě neuměl. :)

     

    A ještě k tomu erroru u "health" někde už to tam musíš mít, pohledej si to a smaž to.

     

    Good Luck.

  3. Ahoj,

     

    jelikož jsi tu nedal kód, kde máš song, je docela možné že jsi použil jinačí kód který ti to může zkracovat.

     

    Je mi to trapné to sem dávat, ale toto je ten nejzákladnější kód.

    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "SEM ZADEJ ODKAZ."); 

    1. Máš to třeba takhle?

    2. Je vůbec ta písnička kterou jsi nahrál celá? :|

    3. Nenahrála se na web špatně?

  4. Ahoj,

     

    hledám nějakej způsob jak udělat admin systém, četl jsem všecko, ale nikde nebylo to co bych potřeboval.

     

    Potřeboval bych jak udělat příkaz přes RCON, aby nastavil hráči práva admina.

     

    Potom by jsem potřeboval, jak přidávat příkazy co může ten admin. :) abych to mohl upravovat, aby jsem tam mohl mít víc příkazů.

    Díky za rady, prosil bych o kód, kterej bych pak mohl vylepšovat.

     

  5. Tak to teda pardon ale taky to nejde.. :oo

     

    Tu posílám celej kód.

     

    #include <a_samp>
    #include <dini> //bere funkce z knihovny dini
    #include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
    #include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils
    #include <YSI/Y_ini>
     
    new pSpawn[MAX_PLAYERS char];
     
    #define SCM SendClientMessage
    #define SendMessage SendClientMessage
    // TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM
     
     
    //#define
    #define modra 0x4778C9
    #define MODRA 0x0000BBAA
    #define MODRA2 0x4682B4AA
    #define MODRA3 0x4169FFAA
    #define SVMODRA 0x33CCFFAA
    #define ZELENA 0x008000AA
    #define CYAN 0x00FFFFAA
    #define TMAVACYAN 0x008B8BAA
    #define BILA 0xFFFFFFAA
    #define ZLUTA 0xFFFF00AA
    #define HNEDA 0xA52A2AAA
    #define HNEDA2 0xBC8F8FAA
    #define COKOLADA 0xD2691EAA
    #define CERVENA 0xFF0000AA
    #define SEDA 0x808080AA
    #define FIALOVA 0x800080AA
    #define RUZOVA 0xFFC0CBAA
    #define CHARTR 0x7FFF00AA
    #define ORANZCERV 0xFF4500AA
    #define ORANZOVA 0xFF8C00AA
    #define NEVIDITE 0x4682B400
    #define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
    #define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
    #define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
    #define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva
     
    #define REG_DIALOG 0
    #define LOG_DIALOG 1
     
    enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
    {
    bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
    }
     
    new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu
     
    stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
    {
    new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména
     
    if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
    {
    if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
    {
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
    }
    }
    return pName; //odešle jméno
    }
     
    main()
    {
    print("\n----------------------------------");
    print("Test vole");
    print("----------------------------------\n");
    }
     
     
    public OnGameModeInit()
    {
    // Don't use these lines if it's a filterscript
    SetGameModeText("Test vole");
    return 1;
    }
     
    public OnGameModeExit()
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
    if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
    {
    if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
    {
    new message[256]; // proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
    ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
    }
    else // ale pokud nemá účet
    {
    new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
    ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
    }
    }
     
        SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
    return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
        if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
    {
    dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
    Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
    new path[40], Float:pos_x, Float:pos_y, Float:pos_z;
     
    GetPlayerPos(playerid, pos_x, pos_y, pos_z);
    GetPlayerName(playerid, path, MAX_PLAYER_NAME);
    format(path, sizeof path, "%s.ini", path);
     
    new INI:file = INI_Open(path);
    INI_WriteFloat(file, "posX", pos_x);
    INI_WriteFloat(file, "posY", pos_y);
    INI_WriteFloat(file, "posZ", pos_z);
    INI_Close(file);
     
    pSpawn{playerid} = 0;
    }
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    if(pSpawn{playerid} == 0)
    {
       new path[40];
       GetPlayerName(playerid, path, MAX_PLAYER_NAME);
       format(path, sizeof path, "%s.ini", path);
     
       INI_ParseFile(path, "LoadPlayerSpawn", .bExtra = true, .extra = playerid);
       pSpawn{playerid} = 1;
    }
    return 1;
    }
     
    forward LoadPlayerSpawn(playerid, name[], value[]);
    public LoadPlayerSpawn(playerid, name[], value[])
    {
        new Float:pos_x, Float:pos_y, Float:pos_z;
    INI_Float("posX", pos_x);
    INI_Float("posY", pos_y);
    INI_Float("posZ", pos_z);
    SetPlayerPos(playerid, pos_x, pos_y, pos_z);
    return 0;
    }
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
        SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleSpawn(vehicleid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
    if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
    // Do something here
    return 1;
    }
    return 0;
    }
     
    public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnRconCommand(cmd[])
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnObjectMoved(objectid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerExitedMenu(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerUpdate(playerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
    {
    return 1;
    }
     
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
        if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
    {
    if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
    {
    SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
    new message[256]; //proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
    ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
    }
    else //ppokud zadal heslo
    {
    if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
    {
    new message[256]; // proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
    ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
    }
    else
    {
    new message[256]; //proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
    ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
    }
    }
        }
     
    if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
    {
    if(response==1)
    {
    if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
    {
    //zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
    GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
    //sem davejte veci ktere chcete nacist!
    Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
    new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
    format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
    }
    else // pokud dal špatné heslo
    {
    SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
    new message[256]; //proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
    ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
    }
    }
    else //pokud zmáčkne talčítko Konec
    {
    SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
    new message[256]; //proměnná pro zprávu
    format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
    ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
    }
    }
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
    {
    return 1;
    }

     

     

  6. Ajaj..

     

     

    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 217: loose indentation
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 219: local variable "Open" shadows a variable at a preceding level
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(142) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(143) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(160) : warning 217: loose indentation
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(152) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "File"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(203) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition

     

     

    Hele takhle, myslíš že by to šlo i jinačím způsobem než takto přes YSI ? :d Asi blba otazka co.

  7. public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    new Nick[24 + 1]; // Myslím..
    new INI:File = INI_Open(Open);
    GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
    format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
     
    (156)INI_Float(File, "PosX", X);
    (157)INI_Float(File, "PosY", Y);
    (158)INI_Float(File, "PosZ", Z);
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    return 1;
    }

     

     

  8. Odstranil jsem a už zbejvá pouhých 6 errorů.

     

    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 217: loose indentation
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 219: local variable "Open" shadows a variable at a preceding level
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(142) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(143) : warning 213: tag mismatch
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 017: undefined symbol "value"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(160) : warning 217: loose indentation
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(152) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "File"
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(203) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
    C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition

     

     

×
×
  • Create New...