Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×
Denonymous

pomoc Ulozeni pozici aut + hrace.

Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych prosím pomoct.

 

Jak mám udělat to, když namapuju auto, a hráč si ho vezme, a zaparkuje kdekoliv, aby tam zůstalo ? Napořád, aby se tam uložilo.

 

A pak bych potřeboval pomoct to stejné s hráčem, hraje, někde si najde místo, odpojí se, ale chtěl bych, aby když se znovu připojí aby zůstal na tom stejném místě před odpojením. Díky :) :).

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Z Vozidlom:

 

 

 

// Vytvoríš to vozidlo..
 
public OnPlayerExitVehicle(....)
{
new Float:VPosX, Float:VPosY, Float:VPosZ;
GetVehiclePos(vehicleid, VPosX, VPosY, VPosZ);
DestroyVehicle(...); // Tamto vytvorené zničíš
CreateVehicle(vehicleid,VPosX, VPosY, VPosZ );
return 1;
}

 

 

 

A s hráčom:

 

 

 

public OnPlayerSpawn(...)
{
// Neviem čo používaš.. aký File Systém, ale dám to na Y_INI..
INI_Float(..., "PosX", X);
INI_Float(..., "PosY", Y);
INI_Float(..., "PosZ", Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(...)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
INI_WriteFloat(..., "PosX" X);
INI_WriteFloat(..., "PosY" Y);
INI_WriteFloat(..., "PosZ" Z);
return 1;
}

 

 

 

Nieje to oskúšané a skontrolované Compilerom :)

Edited by Carlosoo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

-_-

OnPlayerExitVehicle

DestroyVehicle

OnPlayerSpawn

OnPlayerDisconnect

 

Toto daj do OnPlayerSpawn a tiež do OnPlayerDisconnect ale potom v INI_Float a WriteFloat zmeň "..." na File..

new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick); // Zmeň si cestu ako to chceš ty, ale %s.ini tam nechaj 

:)

Edited by Carlosoo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

 pockej si na nekoho normalniho.

 

 

Takže ja som nenormalny hej ?? hmm.. A dobre.. budem pomáhať ako ty..

 

Denonymous.. OnPlayerSpawn > Načítaš pozíciu, OnPlayerDisconnect > Uložíš, OnPlayerExitVehicle > Zistíš poziciu vozidla, zničíš vozidlo a vytvoríš.. Krása čo ;) Pochopil si hned :) A už aj vieš ako to ma vyzerať nie ?? :)

Edited by Carlosoo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
(radek 136) INI_WriteFloat(File, "PosX" X);
INI_WriteFloat(File, "PosY" Y);
INI_WriteFloat(File, "PosZ" Z);
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
}
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
INI_Float(File, "PosX", X);
INI_Float(File, "PosY", Y);
INI_Float(File, "PosZ", Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
return 1;
}

 

 

Errory:

 

C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 219: local variable "X" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 219: local variable "Y" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 219: local variable "Z" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : error 017: undefined symbol "File"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : error 001: expected token: ";", but found ")"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites


public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{

new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);

new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
INI_WriteFloat(File, "PosX" X);
INI_WriteFloat(File, "PosY" Y);
INI_WriteFloat(File, "PosZ" Z);
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);

INI_Float(File, "PosX", X);
INI_Float(File, "PosY", Y);
INI_Float(File, "PosZ", Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
return 1;
}

 

Edited by Carlosoo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Pojmenuj si promenne X, Y a Z jinak, protoze uz tak mas pojmenovane globalni promenne. Nejprve si naformatuj cestu k soubor, potom otevri soubor a az pote do nej zapisuj (ted to tam mas zapis, open, format).

 

Ten bullshit od Carlosse ani necti.

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Dobre, jen jak nadefinovat ten Open ?

 

C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : error 017: undefined symbol "Open"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(137) : error 017: undefined symbol "Open"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(137) : error 017: undefined symbol "Open"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(137) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

 

 

// EDIT

 

Kamo, myslis ze umim formatovat ? :d

Edited by Denonymous

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : error 001: expected token: "-string end-", but found "-identifier-"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : error 001: expected token: ";", but found ")"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

 

A řádek 141 je:

 

INI_WriteFloat(File, "PosX" X);

 

 

Noo ? :o

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{

new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new File, Open[64];
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);

new Float:PX, Float:PY, Float:PZ;
GetPlayerPos(playerid, PX, PY, PZ);
INI_WriteFloat(File, "PosX", PX);
INI_WriteFloat(File, "PosY", PY);
INI_WriteFloat(File, "PosZ", PZ);
return 1;
}
Edited by Carlosoo

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
#include <a_samp>
#include <dini> //bere funkce z knihovny dini
#include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
#include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils
#include <YSI/Y_ini>
 
new Open[64];
 
#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM
 
 
//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva
 
#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1
 
enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}
 
new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu
 
stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména
 
if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
}
}
return pName; //odešle jméno
}
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print("Test vole");
print("----------------------------------\n");
}
 
 
public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Test vole");
AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
{
if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
}
else // ale pokud nemá účet
{
new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
}
}
 
    SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
{
dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new File, Open[64];
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
 
new Float:PX, Float:PY, Float:PZ;
GetPlayerPos(playerid, PX, PY, PZ);
INI_WriteFloat(File, "PosX", PX);
INI_WriteFloat(File, "PosY", PY);
INI_WriteFloat(File, "PosZ", PZ);
}
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
 
INI_Float(File, "PosX", X);
INI_Float(File, "PosY", Y);
INI_Float(File, "PosZ", Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
return 1;
}
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    new Float:VPosX, Float:VPosY, Float:VPosZ;
    GetVehiclePos(vehicleid, VPosX, VPosY, VPosZ);
    DestroyVehicle(playerid, vehicleid); // Tamto vytvorené zničíš
    CreateVehicle(vehicleid,VPosX, VPosY, VPosZ );
return 1;
}
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
 
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
 
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
{
if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
{
SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
}
else //ppokud zadal heslo
{
if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
}
else
{
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
}
}
    }
 
if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
{
if(response==1)
{
if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
{
//zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
//sem davejte veci ktere chcete nacist!
Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
}
else // pokud dal špatné heslo
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
}
}
else //pokud zmáčkne talčítko Konec
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
}
}
return 1;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 

 

A errory:

 

C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 219: local variable "Open" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(136) : error 021: symbol already defined: "File"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 203: symbol is never used: "File"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(159) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(159) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(161) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(153) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "File"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(205) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(205) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(205) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(205) : warning 202: number of arguments does not match definition

 

 

Takže to minulé bylo lepší, nemyslíš? :o

 

 

// EDIT

 

 Cely kod, ja vim jsem dobrej (y)

Edited by Denonymous

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Odstranil jsem a už zbejvá pouhých 6 errorů.

 

C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(134) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(135) : warning 219: local variable "Open" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(141) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(142) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(143) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(156) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(157) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(158) : error 017: undefined symbol "value"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(160) : warning 217: loose indentation
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(152) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "File"
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(203) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mates\Desktop\TWWD.pwn(204) : warning 202: number of arguments does not match definition

 

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
new Nick[24 + 1]; // Myslím..
new INI:File = INI_Open(Open);
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
format(Open, sizeof(Open), "%s.ini", Nick);
 
(156)INI_Float(File, "PosX", X);
(157)INI_Float(File, "PosY", Y);
(158)INI_Float(File, "PosZ", Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
return 1;
}

 

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

×