Jump to content

dawetdi

Uživatel
  • Příspěvků

    15
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. dawetdi

    pomoc Spawn

    Ale já potřebuju pozici po spawnu,po přihlášení
  2. dawetdi

    pomoc Spawn

    Zdravím,nevíte někdo kde ve SL nastavím pozici spawnu po přihlášení? Popř. aby se spawnul na stejném místě jako po odhlášení? Předem díky
  3. Málo,určitě to nepřesahuje limit.. max tak 500 pro celej server
  4. Zdravím,mám menší problém,mám mod se streamerem, create dynamic object mi normálně zůstává,jenže create object,po 6 minutách zmizí.. neví někdo co stím?
  5. dawetdi

    pomoc Errory

    strtok(const string[], &index) { - return result; - cmd = strtok(cmdtext, idx); - tmp = strtok(cmdtext, idx); - tmp = strtok(cmdtext, idx); - tmp = strtok(cmdtext, idx); - tmp = strtok(cmdtext, idx); - dál už se to jen opakuje
  6. dawetdi

    pomoc Errory

    Nevíte někdo co s těma errorama? Předem díky:)
  7. Zdravím,nevíte někdo kde sehnat include SCM? Nemůžu ho vůbec najít :/
  8. Zdravím,mám tu takovou otázečku.. nešlo by nějak udělat aby auto po přetočení na střechu nebouchlo? Předem díky za odpovědi:)
  9. Zdravím,nedá se udělat nějak že by všechny CreateObject se přepsali na CreateDynamicObject hromadně?
  10. dawetdi

    pomoc Objekty

    A prosím ještě,jsem začátečník,naprosto netuším jak to zprovoznit,pomohl by mi někdo prosím?
  11. dawetdi

    pomoc Objekty

    Zdravím,někde sem četl že na serveru jde jen tisíc objektů,dá se toto číslo někde navýšit? Někde sem taky četl že nějakej plugin,ale jméno sem zapoměl :/ Předem díky
  12. Zdravím,mám takový problém,chci smazat pár domů a hází mi to jeden error C:\Users\Acer\Desktop\pawno\SL577.pwn(1936) : error 025: function heading differs from prototype ,nevíte někdo co stím? PS: Jsem začátečník //xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx SMAZANE OBJEKTY xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4976, 1931.0000, -1871.3906, 15.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1852.8047, -1909.7969, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1871.0313, -1907.3203, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1890.6953, -1909.9297, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1912.2500, -1907.4375, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1927.3984, -1911.4375, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3668, 1943.0078, -1910.1016, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1834.3125, -1879.5547, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1839.5859, -1879.5547, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1852.8047, -1909.7969, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1844.8672, -1879.5547, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1850.1406, -1879.5547, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1855.4141, -1879.5547, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4981, 1898.3984, -1913.4063, 20.8203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1890.6953, -1909.9297, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1871.0313, -1907.3203, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1879.9922, -1879.8906, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1885.2578, -1879.8984, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1864.1797, -1879.6641, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1869.4609, -1879.6641, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1874.7344, -1879.6641, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1890.5234, -1879.6641, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1912.2500, -1907.4375, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1927.3984, -1911.4375, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3587, 1943.0078, -1910.1016, 16.5000, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1904.3750, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1909.6563, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1914.9297, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1920.1953, -1879.9531, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1413, 1925.4609, -1879.9609, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1930.7188, -1879.7344, 13.6797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4848, 1931.0000, -1871.3906, 15.8438, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1931.8750, -1863.4609, 16.3203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1226, 1915.7422, -1863.4609, 16.3203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3645, 2069.6172, -1556.7031, 15.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3645, 2070.7578, -1586.0156, 15.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5633, 2089.3594, -1643.9297, 18.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3644, 2070.7578, -1586.0156, 15.0625, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3644, 2069.6172, -1556.7031, 15.0625, 0.25); VYŘEŠENO,LOCK
×
×
  • Create New...