Jump to content

Lam

Uživatel
  • Příspěvků

    8
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Pěkně, na tu jednoduchost stačí šílenost ale ty dva další způsoby pro označování vozidel se budou hodit diky
  2. Mám dva drobný dotazy, které vzejdou z jedné věci if(listitem == 1) // Spawn AUTO { CreateVehicle(529, -319.7011,809.7629,15.1249,177.5281,0,0,-1); // PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); SendClientMessage( playerid, -1, "Pico takejhnusbykoupit" ); } Mám dialog, s tímto response v pohode text funguje, auto se spawne, jen řešim jak posadit hráče do spawnutého auta pomocí putplayerinvehicle, čímž narážím na druhou část mé otázky, jak bych mohl jednolivě spawnutým autům přiřadit ID pro další potřebné funkce (lock apod apod apod)... resp vůbec mi ty ID nedávají smysl jedinný co mě napadá je getplayervehicleid nebo jak to je ...ale to mi nepomůže když v tom nesedí
  3. Super tak předce jen to byla prkotina ja myslel že když zapínám gta a u loadingu server, tak že to stíhám
  4. Zdravím, prokousávám se začátkama a zatim postupuju, snažim se na nic zbytečně neptat a tak ale momentálně mě zasekly dvě věci 1) Je lepší psát čistě GM a nebo GM a inc inc inc Na tohle se ptám, např když mam textdrawy tak dát si všechno do includu a pak vyvolávat pomocí jednoho řádku je přehlednější, než tahat všechno do Gamemode init, nicméně by mě zajímalo jestli to bude mít následný vliv na chod gamemodu, prostě teoreticky kdybych to celý dodělal tak jestli bude rozdíl ve vytížení serveru GM čistě + pár INC a GM + 99 INC pro přehlednost 2) Timer mi tu stávkuje, resp kód by měl být dobře ale timer se nevyvolá Zkrátka podle easy návodu sem se chtěl poučit jak funguje timer a prozkoušet to Tak mám //Nahoře forward TestTimer(playerid); // On game mod init SetTimer("TestTimer",10000,0); // A dooooole public TestTimer(playerid) { SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,"Desetisekunda"); return 1; } Ale po připojení na server se Clientmessage nezobrazí, tak nevim kde jsem to zkopal, díky za váš čas, myslim si že to bude prkotina. PS: Stejnej problém jako s timerem, řešim i se streamerem při OnPlayerEnterStreamedCP (bo tak něak) ...zdá se mi jako když jsou tomu modu moje publicy šuma fuk - Kdyby chtěl někdo podat TIP ke streameru, tak tam udělám v poho streamed CP, kterej se objeví ale v OnplayerEnter .... se se mnou nechce bavit, zřejmně checkpoint ID mě likviduje a nebo celej public, no co to dám XD Jo a něakej TIP na streamer pro auta, nejde ani tak o vytížení srv (Aut tolik nebude) ale použití, jako virutalworldy, propojení s Lock systémem a tak všechno pěkně přehledně ...kdyžtak taky můžete poradit a já se du mezitím prokousávat ukládáním aut na účtě a přidáním auta do účtu po vstupu do CP
  5. nené promňěná tam byla, celý jsem to udělal od základu znova a funguju, jedinej problém je, že se po registraci hráč zasekne v class selection ale to snad vyřešim, díky za váš čas
  6. V pohodě, snad to někoho už potkalo a ví co s tim - Info ... když odstraním mnou přidané definy (co nejsou v návodu) jsem na C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(137) : error 017: undefined symbol "UserPath" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(139) : error 017: undefined symbol "UserPath" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(151) : error 017: undefined symbol "UserPath" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(154) : error 017: undefined symbol "PlayerInfo" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(154) : warning 215: expression has no effect C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(154) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(154) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\YX.pwn(154) : fatal error 107: too many error messages on one line jedná se čistý pwn + z návodu LINK ZDE Když přidám Define PlayerInfo a Path tak jsem zase na začátku
  7. Tento enum tam mám enum pInfo { pPass, pCash, pAdmin, pKills, pDeaths } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Tento tam mám pInfo jsem zkoušel přepisovat na playerinfo a různé kombinace, všechno stávkuje ....no a nebo jsem hloupý
  8. Jednoduše stručně a rychle, sem noob učim se začínám, řikám si že bude ok si udělat první registraci ať pak už mam pocit že mam něco hotový a můžu se motivovat k další práci(učení), našel jsem návod na Y_ini, všude možně je to samé jako TU v podstatě sem to pročítal a tak klasicky kopíroval a postupně zkoušel kompilaci, nejdřív mi nahodilo pár errorů na definici users a tak, pohoda dopíšu a jedem dál ale mam tu error co prostě nedávám je to na řádku if(fexist(UserPath(playerid))) V public OnPlayerConnect(playerid) { if(fexist(UserPath(playerid))) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,""COL_WHITE"Login",""COL_WHITE"Type your password below to login.","Login","Quit"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,""COL_WHITE"Registering...",""COL_WHITE"Type your password below to register a new account.","Register","Quit"); } return 1; } tento řádek stávkuje tímto způsobem C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\XY.pwn(127) : error 001: expected token: "-string end-", but found "-identifier-" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\XY.pwn(127) : warning 215: expression has no effect C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\XY.pwn(127) : error 001: expected token: ";", but found ")" C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\XY.pwn(127) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\Lam\Desktop\SAMP\gamemodes\XY.pwn(127) : fatal error 107: too many error messages on one line a jake ze mam definy (třeba sem něco zvrtal už tam) #include <a_samp> #include <YSI\y_ini> #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_SUCCESS_1 3 #define DIALOG_SUCCESS_2 4 #define Playerinfo #define PATH "/users/%s.ini" #define UserPath "/users/%s.ini" #define COL_WHITE "{FFFFFF}" #define COL_RED "{F81414}" #define COL_GREEN "{00FF22}" #define COL_LIGHTBLUE "{00CED1}" Snad nekdo píchne, chybama se předce nejlíp učí, vsadim se že to bude prkotina a můžete se v klidu smát, peace
×
×
  • Create New...