Jump to content

Žebříček

Populární obsah

Showing content with the highest reputation on 02/11/18 in all areas

  1. CO JE BATTLE ROYALE? Battle Royale je survival gamemode s rychlým gameplayem, který ponoří hráče do zápasu o život. Cíl je jednoduchý: být poslední přeživší. Všichni ostatní musí zemřít. K tomu se skvěle hodí zbraně, léky, brnění a mnoho dalších předmětů rozmístěných po celé mapě. Po 5 minutách od odstartování zápasu se začne zmenšovat herní zóna a všichni zbývající přeživší jsou nuceni se proti sobě utkat. NAJDĚTE TEN SPRÁVNÝ LOOT Po celé mapě se nachází hromada zbraní, nábojů, léků, batohů a dalších věcí, které můžete použít ve svůj prospěch. Stačí jen nějaký předmět najít a sebrat ho klávesou LALT. Použít nebo zahodit své předměty můžete přes inventář, který lze otevřít pomocí klávesy Y. Samozřejmě nesmí chybět vozidla. Ta jsou trochu vzácnější, proto není tak snadné nějaké najít. Vozidla mají omezené palivo, proto je dobré mít po ruce kanystr. HRAJTE S PŘÁTELI Battle Royale je mnohem zábavnější s kamarády. Pár kliknutími v hlavním menu stačí vytvořit skupinu, pozvat hráče a odstartovat hru. Jako skupina jste o něco silnější než ostatní hráči, na začátku zápasu vás hra spawne u sebe a své spoluhráče vidíte na radaru. BUĎTE U AIR DROPU JAKO PRVNÍ V každém zápasu spadne po 2 minutách od odstartování z nebe air drop, který obsahuje zbraně, náboje, léky a neprůstřelnou vestu. Air drop je vždy označen zelenou zónou a pokaždé spadne na jiné místo. O pádu air dropu jsou informováni všichni hráči. PŘIZPŮSOBTE SI CHARAKTER I v boji o život je důležité vypadat dobře. Svou postavu si můžete kdykoliv vylepšit řadou doplňků přes hlavní menu. Cena každého doplňku je $500. Některé doplňky se vám zpřístupní až po výhře určitého počtu zápasů, takže se s nimi budete cítit nadřazeně. HERNÍ MOD DÁLE OBSAHUJE: - Anticheat, který dokáže detekovat přes 15 nejznámějších cheatů - "Lobby systém", takže žádné čekání, než ostatní dohrají, stačí kliknout na "Hrát" a server vás automaticky přiřadí do nové lobby - Achievementy - Výběr mezi češtinou a angličtinou (aby si na serveru mohl zahrát i cizinec) 82.208.17.10:27738 www.facebook.com/sabattleroyale
    2 points
  2. Ahojky, chcel by som vám ukázať jeden stock čo som nakódil, fillArray(), ktorý dokáže vynulovať pole, resp. nastaviť každý prvok v poli na nejakú hodnotu. Je to užitočné v tom, že je to rýchlejšie než použitie loopu, pomer rýchlosti sa odvíja od počtu prvkov, kde pre 100 prvkové pole je fillArray() 18x rýchlejší, pre 1000 a viac prvkové ~65krát rýchlejší. Použitie main() { new pole[] = {1,2,3,4}; fillArray(pole, 55); // nastavi kazdu hodnotu v poli na 55 for (new i; i < sizeof (pole); i++) // vypise cele pole, teda 4 riadky s textom "55" printf("%d", pole[i]); } Pre viac-rozmerné polia treba použiť cyklus fillArray()ov. main() { pole[][] = {{1,2}, {3,4}}; for (new i; i < sizeof (pole); i++) fillArray(pole[i]); // default hodnota je 0, toto teda vynuluje cele pole for (new i; i < sizeof (pole); i++) for (new j; j < sizeof (pole[]); j++) printf("%d", pole[i][j]); } Speedtest Ťažko sa získavajú grafy pre rôzne veľkosti polí (lebo pawn nemá polia s dynamickou veľkosťou), ale pár manuálnymi pokusmi som zistil, že s kódom nižšie je fillArray() rýchlejší okolo 18x pre polia o veľkosti 100 prvkov, pre polia okolo 1000 prvkov okolo 70 krát rýchlejší a pre viac (až po 10 000 000 prvkové polia) to už osciluje medzi 60-65-70krát. Získal som: [19:45:51] Klasicka metoda: 74012 tickov [19:45:52] fillArray() metoda: 1075 tickov Pre kód: main() { #define MAX 1234567 new pole[2000]; new tick = GetTickCount(); for (new i; i < MAX; i++) for (new j; j < sizeof(pole); j++) pole[j] = 1; printf("Klasicka metoda: %d tickov", GetTickCount() - tick); tick = GetTickCount(); for (new i; i < MAX; i++) fillArray(pole, 2); printf("fillArray() metoda: %d tickov", GetTickCount() - tick); } Kód (môžete copy-paste do modu) stock fillArray(array[], value = 0, size = sizeof(array)) { new cip; size *= 4; cip = get_code_relative_address(); #emit load.s.alt cip #emit lctrl 6 #emit add #emit add.c 56 #emit stor.s.pri cip #emit load.s.alt size #emit sref.s.alt cip #emit load.s.alt array #emit load.s.pri value #emit fill 0 } stock get_code_relative_address() { new dat, cod; #emit lctrl 1 #emit neg #emit add.c 12 #emit stor.s.pri cod #emit lref.s.pri cod #emit stor.s.pri cod #emit lctrl 1 #emit neg #emit add.c 16 #emit stor.s.pri dat #emit lref.s.pri dat #emit stor.s.pri dat return cod - dat; } Resp., aktuálna verzia (aj s pár vysvetľujúcimi komentmi) tu. Ó, Majstre! Uč ma! Krátke vysvetlenie pre tých, čo vedia čo znamená slovo "assembler", ale nevedia čítať emit.
    1 point
×
×
  • Create New...