Mám takový problém s jobem poldy vše mi funguje až na vězení když dám /zatknout <id> tak to toho hráče zatkne ale neodpočítává mu to čas jak udělám aby to odpočítávalo čas? tady je kód
cmd(zatknout, playerid, params[])
{
if(f02[playerid] == 1)
{
new id;
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(id, x, y, z);
if(sscanf(params, "i", id)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Použití] /zatknout <id>");
else if(GetPlayerWantedLevel(id) < 1) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč nemá WantedLevel!");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč není na serveru!");
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x, y, z)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč se nenachází poblíž vás!");
else if(playerid == id) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Nemůžete zatknout sám sebe!");
else
{
new pay;
new string[128];
new JailTimer;
new Text:TD;
JailTimer = SetTimerEx("Jail", GetPlayerWantedLevel(id)*1000*30, true, "i", id);
f04[id] = JailTimer;
format(string, sizeof(string), "CAS: %d", JailTimer);
pay = 500*GetPlayerWantedLevel(id)/100*200/2;
f03[id] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, pay);
SetPlayerWantedLevel(id, 0);
SetPlayerInterior(id, 3);
SetPlayerPos(id, 198.3796, 160.8905, 1003.03);
ResetPlayerWeapons(id);
TD = TextDrawCreate(500, 250, string);
TextDrawShowForPlayer(id, TD);
SCM(id, 0xFF0000AA, "[Vězení] Byl jste zatknut!");
if(JailTimer == 0)
{
SCM(id, -1, "{00bbff}[Vězení] Byl jste propuštěn!");
SetPlayerInterior(id, 0);
SetPlayerPos(id, 1965.9669, 1623.2263, 11.8630);
}
}
}
else
{
SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Nejste zaměstnaný jako policista!");
}
return CMD_SUCCESS;
}
Dotaz
DavexCZ 0
Mám takový problém s jobem poldy vše mi funguje až na vězení když dám /zatknout <id> tak to toho hráče zatkne ale neodpočítává mu to čas jak udělám aby to odpočítávalo čas? tady je kód
cmd(zatknout, playerid, params[])
{
if(f02[playerid] == 1)
{
new id;
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(id, x, y, z);
if(sscanf(params, "i", id)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Použití] /zatknout <id>");
else if(GetPlayerWantedLevel(id) < 1) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč nemá WantedLevel!");
else if(!IsPlayerConnected(id)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč není na serveru!");
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x, y, z)) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Hráč se nenachází poblíž vás!");
else if(playerid == id) SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Nemůžete zatknout sám sebe!");
else
{
new pay;
new string[128];
new JailTimer;
new Text:TD;
JailTimer = SetTimerEx("Jail", GetPlayerWantedLevel(id)*1000*30, true, "i", id);
f04[id] = JailTimer;
format(string, sizeof(string), "CAS: %d", JailTimer);
pay = 500*GetPlayerWantedLevel(id)/100*200/2;
f03[id] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, pay);
SetPlayerWantedLevel(id, 0);
SetPlayerInterior(id, 3);
SetPlayerPos(id, 198.3796, 160.8905, 1003.03);
ResetPlayerWeapons(id);
TD = TextDrawCreate(500, 250, string);
TextDrawShowForPlayer(id, TD);
SCM(id, 0xFF0000AA, "[Vězení] Byl jste zatknut!");
if(JailTimer == 0)
{
SCM(id, -1, "{00bbff}[Vězení] Byl jste propuštěn!");
SetPlayerInterior(id, 0);
SetPlayerPos(id, 1965.9669, 1623.2263, 11.8630);
}
}
}
else
{
SCM(playerid, 0xFF0000AA, "[Upozornění] Nejste zaměstnaný jako policista!");
}
return CMD_SUCCESS;
}
Link to comment
Share on other sites
2 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts