Jump to content
  • 0

pomoc Online Hraci


Mikoo

Dotaz

Zdravím , mam menši problem mam tu online hrači cez textdraw, ale ked sa hrač pripoji pripočita ho do textdrawu, ale ked ten hrač odide v textdrawe je pripočitany a až ked odide alebo pride hrač sa to odpočita.. tu je pawno ..

 

 -- Pawno --

 

////////includy////////////
#include <a_samp>
/////////stock/////////////
stock GetOnLinePlayers()
{
 new OnLine;
 for(new i, g = GetMaxPlayers(); i < g; i++)
   if(IsPlayerConnected(i))
     OnLine++;
 return OnLine;
}
////////////news////////////
new Text:Hraci;
////////////////////////
public OnGameModeInit()
{
Hraci = TextDrawCreate(501.000000, 125.000000, "_");
TextDrawBackgroundColor(Hraci, 255);
TextDrawFont(Hraci, 2);
TextDrawLetterSize(Hraci, 0.340000, 1.000000);
TextDrawColor(Hraci, -1);
TextDrawSetOutline(Hraci, 0);
TextDrawSetProportional(Hraci, 1);
TextDrawSetShadow(Hraci, 1);

for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
   TextDrawShowForPlayer(i, Hraci);
   }
}
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string[250];
    format(string,250,"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}
//////////////////////////////////////////////
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
 return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Aj pri disconnecte musíš aktualizovať textdraw o aktuálnosti počtu hráčov...inak ten textdraw nevie že tam je o hráča menej :)

 

P.S: string o hodnote 250 je v tomto prípade zbytočný ;) 250 znakov tam nebudeš mať nikdy pri tých informáciach ktoré momentálne požaduješ.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string[30];
    format(string,sizeof(string),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}
//////////////////////////////////////////////
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[30];
    format(string,sizeof(string),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}
Edited by Mattsy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

proč prostě nepoužiješ proměnu tak že přičítáš v connectu ++ a v disc -- ?

 

 

 

new Hrac;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
	Hrac ++;
	new str[30];
	format(str,sizeof(str),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%i/50",Hrac);
	TextDrawSetString(Hraci,str);
	TextDrawShowForAll(Hraci);
	return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Hrac --;
	new str[30];
	format(str,sizeof(str),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%i/50",Hrac);
	TextDrawSetString(Hraci,str);
	TextDrawShowForAll(Hraci);
	return 1;
} 

 

 

Edited by Steam Wallet
Link to comment
Share on other sites

  • 0
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string[10];
    format(string,250,"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}
//////////////////////////////////////////////
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[10];
    format(string,250,"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}

 

 

Aha diky :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

proč prostě nepoužiješ proměnu tak že přičítáš v connectu ++ a v disc -- ?

Zbytočnosť v tomto prípade pokiaľ s ňou nebude naďalej pracovať...

 

Mikoo:troška som ti to ešte upravil ten format tak si skopíruj to editované ;)

Edited by Mattsy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zbytočnosť v tomto prípade pokiaľ s ňou nebude naďalej pracovať...

 

Mikoo:troška som ti to ešte upravil ten format tak si skopíruj to editované ;)

hej takže lepší mít cyklus j ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

hej takže lepší mít cyklus j ?

 

 

Prepáč ten stock som si nevšimol ani (myslel som že je to funkcia už v samp)

 

V tom prípade ti teda dávam za pravdu :)

Edited by Mattsy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

proč prostě nepoužiješ proměnu tak že přičítáš v connectu ++ a v disc -- ?

 

 

 

new Hrac;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
	Hrac ++;
	new str[30];
	format(str,sizeof(str),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%i/50",Hrac);
	TextDrawSetString(Hraci,str);
	TextDrawShowForAll(Hraci);
	return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Hrac --;
	new str[30];
	format(str,sizeof(str),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%i/50",Hrac);
	TextDrawSetString(Hraci,str);
	TextDrawShowForAll(Hraci);
	return 1;
} 

 

 

 

 

Aj pri disconnecte musíš aktualizovať textdraw o aktuálnosti počtu hráčov...inak ten textdraw nevie že tam je o hráča menej :)

 

P.S: string o hodnote 250 je v tomto prípade zbytočný ;) 250 znakov tam nebudeš mať nikdy pri tých informáciach ktoré momentálne požaduješ.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string[30];
    format(string,sizeof(string),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}
//////////////////////////////////////////////
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[30];
    format(string,sizeof(string),"~b~ONLINE ~b~HRACI: ~r~%d/50",GetOnLinePlayers());
    TextDrawSetString(Hraci,string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Hraci);
 return 1;
}

 

 

Takže teraz ktore stoho mam použiť ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A stimto čo ?

 

for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)

{

if(IsPlayerConnected(i))

{

TextDrawShowForPlayer(i, Hraci);

}

}

je blbost abys to dělal přes cyklus když ti stačí jedna funkce. pokud tam nemáš minihry nebo tak něco kde to chceš schovat. tak teprve. bych to dělal takto

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...