Stellet 7 Odesláno: 15. Červenec, 2015 Share Odesláno: 15. Červenec, 2015 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda by mi někdo pomohl udělat ukládání zbraní a nábojů přes DOF2. Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 15. Červenec, 2015 Share Odesláno: 15. Červenec, 2015 (upraveno) new weapons[13][2],str[14]; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[i][0], weapons[i][1]); format(str,sizeof(str),"Slot_Wep_%i",i); DOF2_SetInt(AC,str,weapons[i][0]); format(str,sizeof(str),"Slot_Ammo_%i",i); DOF2_SetInt(AC,str,weapons[i][1]); } DOF2_SaveFile(); Ukladaní. Jelikož jsem moc línej psát give.. a línej hledat kde to mám napsane.. tak stačí jenom cyklus + fomat a giveweapon.. snad to pochopíš... Edited 15. Červenec, 2015 by Steam Wallet Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Stellet 7 Odesláno: 15. Červenec, 2015 Author Share Odesláno: 15. Červenec, 2015 Ne nechápu ... (Bez ironie..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 15. Červenec, 2015 Share Odesláno: 15. Červenec, 2015 (upraveno) Ne nechápu ... (Bez ironie..) v pawnu děláš už delší dobu neříkej mi že neumíš DOF2_GetInt... new weapons[13][2],str[14]; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[i][0], weapons[i][1]); format(str,sizeof(str),"Slot_Wep_%i",i); weapons[i][0] = DOF2_GetInt(AC,str); format(str,sizeof(str),"Slot_Ammo_%i",i); weapons[i][1] = DOF2_GetInt(AC,str); GivePlayerWeapon(playerid,weapons[i][0],weapons[i][1]); } Edited 15. Červenec, 2015 by Steam Wallet Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Stellet 7 Odesláno: 16. Červenec, 2015 Author Share Odesláno: 16. Červenec, 2015 Nejde mám to přes stock: stock UlozZbrane(playerid) { new string[200]; format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(playerid)); new weapons[13][2],str[14]; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[i][0], weapons[i][1]); format(str,sizeof(str),"Slot_Wep_%i",i); DOF2_SetInt(string,str,weapons[i][0]); format(str,sizeof(str),"Slot_Ammo_%i",i); DOF2_SetInt(string,str,weapons[i][1]); return 1; } DOF2_SaveFile(); return 1; } stock NacistZbrane(playerid) { new string[200]; format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(playerid)); new weapons[13][2],str[14]; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[i][0], weapons[i][1]); format(str,sizeof(str),"Slot_Wep_%i",i); weapons[i][0] = DOF2_GetInt(string,str); format(str,sizeof(str),"Slot_Ammo_%i",i); weapons[i][1] = DOF2_GetInt(string,str); GivePlayerWeapon(playerid,weapons[i][0],weapons[i][1]); } return 1; } v příkazu CMD:spec(playerid, params[]) { new id, Float:Pos[3]; if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] <= 1) return SendClientMessage(playerid,-1,"Tento příkaz nemůžeš používat!"); else if(sscanf(params, "u", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /spec [id]"); else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nemůžeš spectovat sám sebe."); else { new string[200]; SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id)); format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(playerid)); GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); DOF2_SetFloat(string, "SavePositionX", Pos[0]); DOF2_SetFloat(string, "SavePositionY", Pos[1]); DOF2_SetFloat(string, "SavePositionZ", Pos[2]); DOF2_SetInt(string, "SaveSkin", GetPlayerSkin(playerid)); TogglePlayerSpectating(playerid,1); PlayerSpectatePlayer(playerid, id); UlozZbrane(playerid); } return 1; } CMD:unspec(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] <= 1) return SendClientMessage(playerid,-1,"Tento příkaz nemůžeš používat!"); else { new string[200]; SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(playerid)); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SetCameraBehindPlayer(playerid); SetPlayerSkin(playerid, DOF2_GetInt(string, "SaveSkin")); SetPlayerPos(playerid, DOF2_GetInt(string,"SavePositionX"), DOF2_GetInt(string,"SavePositionY"), DOF2_GetInt(string,"SavePositionZ")); NacistZbrane(playerid); } return 1; } a zbraně mu to negivne a v configu má u zbraně jen 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 16. Červenec, 2015 Share Odesláno: 16. Červenec, 2015 Pošli mi co máš v "configu" Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Stellet 7 Odesláno: 16. Červenec, 2015 Author Share Odesláno: 16. Červenec, 2015 Slot_Wep_0 = 0 Slot_Ammo_0 = 0 To je vše co tam je týkající se zbraní.. A měl jsem u sebe brokovnici 50 nábojů, deagle 50nábojů a nůž. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 16. Červenec, 2015 Share Odesláno: 16. Červenec, 2015 (upraveno) jasně už vidím tu mega píč**inu cos tam dal -.- zjisti si jak funguje return.. dík stock UlozZbrane(playerid) { new string[200]; format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(playerid)); new weapons[13][2],str[14]; for (new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[i][0], weapons[i][1]); format(str,sizeof(str),"Slot_Wep_%i",i); DOF2_SetInt(string,str,weapons[i][0]); format(str,sizeof(str),"Slot_Ammo_%i",i); DOF2_SetInt(string,str,weapons[i][1]); } DOF2_SaveFile(); return 1; } Edited 16. Červenec, 2015 by Steam Wallet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Stellet 7
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda by mi někdo pomohl udělat ukládání zbraní a nábojů přes DOF2. Díky
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now