Emmyson172 3 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 Ako mám spraviť že ked hráč napíše nejaký prikaz nap. /gjriuuhn kt. neexistuje aby mu to napisalo Príkaz neexistuje! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 Akú platformu príkazov používaš? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Emmyson172 3 Odesláno: 28. Březen, 2015 Author Share Odesláno: 28. Březen, 2015 jak akú platformu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 Ukáž mi jeden, z tvojích príkazov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Emmyson172 3 Odesláno: 28. Březen, 2015 Author Share Odesláno: 28. Březen, 2015 (upraveno) if(strcmp(cmdtext,"/kill",false) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3); return 1; } Edited 28. Březen, 2015 by Emmyson172 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 Ahh, a pod tým máš return 0; že? tak namiesto return 0; daj napríklad toto: return SendClientMessage(playerid,FARBA,"Text, ktorý sa zobrazí hráčovi, ktorý zadal zlý príkaz."); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Emmyson172 3 Odesláno: 28. Březen, 2015 Author Share Odesláno: 28. Březen, 2015 nič to nenapíše Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 (upraveno) public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,"/kill",false) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3); return 1; } new i[100]; format(i,100,"Příkaz %s neexistuje!",cmdtext); SendClientMessage(playerid,-1,i); return 1; } Edited 28. Březen, 2015 by ĐaVe Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vladasavel 26 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 (upraveno) existuje na to i public..public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { SCM(playerid,-1,"Prikaz neexistuje"); } return 1; } Edited 28. Březen, 2015 by vladasavel Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 Ten public je súčastou ZCMD, a on ho nepoužíva .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Danny 37 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 existuje na to i public.. public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { SCM(playerid,-1,"Prikaz neexistuje"); } return 1; } Další rádoby profík... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mort 29 Odesláno: 28. Březen, 2015 Share Odesláno: 28. Březen, 2015 http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText Tady je to celkem hezky napsaný, jak to funguje. Podívej se na ten kód a přečti si ty poznámky a pochopíš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Emmyson172 3
Ako mám spraviť že ked hráč napíše nejaký prikaz nap. /gjriuuhn kt. neexistuje aby mu to napisalo Príkaz neexistuje! ?
Link to comment
Share on other sites
11 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now