arci224 11 Odesláno: 6. Únor, 2015 Share Odesláno: 6. Únor, 2015 (upraveno) takže jsem zde zase. tet mam iný problém ked compiluji si cód tak z neznámeho důvodu my to vyhodí errory a nevím jak to opravit: #include <a_samp> new symbols[] = { '[', ']' }; new abc[] = { 'A', 'B', 'C', 'D', 'E', 'F', 'G', 'H', 'I', 'J', 'K', 'L', 'M', 'N', 'O', 'P', 'Q', 'R', 'S', 'T', 'U', 'V', 'W', 'X', 'Y', 'Z' }; new bool: Big; public OnPlayerConnect(playerid) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME); if(IsPlayerNPC(playerid)) { return 1; } if(strfind(pName, "_", true) == -1) { format(string, 128, "[ ! ] Hráč %s byl kicknut! [ Důvod: Změn si jméno na: Jmeno_Přijmení! ]", pName); SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string); SetTimerEx("namekick", 1000, false, "i", playerid); return 1; } else { for(new i; i <= strlen(pName); i++) { for(new j; j <= 9; j++) { if(pName[i] == j) { format(string, 128, "[ ! ] Hráč %s byl kicknut! [ Důvod: Změn si jméno na: Jmeno_Přijmení! ]", pName); SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string); SetTimerEx("namekick", 1000, false, "i", playerid); return 1; } } for(new j; j <= sizeof(symbols); j++) { if(pName[i] == symbols[j]) { format(string, 128, "[ ! ] Hráč %s byl kicknut! [ Důvod: Změn si jméno na: Jmeno_Přijmení! ]", pName); SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string); SetTimerEx("namekick", 1000, false, "i", playerid); return 1; } } if(i >= 1) { if(Big == true) { Big = false; continue; } if(pName[i] == '_') { Big = true; continue; } for(new j; j <= sizeof(abc); j++) { if(pName[i] == abc[j]) { format(string, 128, "[ ! ] Hráč %s byl kicknut! [ Důvod: Změn si jméno na: Jmeno_Přijmení! ]", pName); SendClientMessageToAll(0xAA3333AA, string); SetTimerEx("namekick", 1000, false, "i", playerid); return 1; } } } } } return 1; } forward namekick(playerid); public namekick(playerid) { Kick(playerid); return 1; } C:\Users\ASUS\Desktop\Honza Cool Videa a slozky\servery\gta2\filterscripts\name.pwn(38) : warning 217: loose indentation C:\Users\ASUS\Desktop\Honza Cool Videa a slozky\servery\gta2\filterscripts\name.pwn(48) : warning 217: loose indentation C:\Users\ASUS\Desktop\Honza Cool Videa a slozky\servery\gta2\filterscripts\name.pwn(53) : warning 217: loose indentation C:\Users\ASUS\Desktop\Honza Cool Videa a slozky\servery\gta2\filterscripts\name.pwn(70) : warning 217: loose indentation Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Warnings. Edited 6. Únor, 2015 by arci224 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MrShoTys 9 Odesláno: 6. Únor, 2015 Share Odesláno: 6. Únor, 2015 (upraveno) errory si máme domyslieť? Edited 6. Únor, 2015 by MrShoTys Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 arci224 11 Odesláno: 6. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 6. Únor, 2015 mas je tam Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MrShoTys 9 Odesláno: 6. Únor, 2015 Share Odesláno: 6. Únor, 2015 (upraveno) Žiadne errory tam nejsú .. warning 217: loose indentationznamená že kod nemaš zarovnaný Edited 6. Únor, 2015 by MrShoTys Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 arci224 11 Odesláno: 6. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 6. Únor, 2015 thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
arci224 11
takže jsem zde zase. tet mam iný problém ked compiluji si cód tak z neznámeho důvodu my to vyhodí errory a nevím jak to opravit:
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts