Polisek Polismanovic 76 Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Share Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Zdravím vás potřebuji poradit ohledně odčítaní času v prisonu 1.) Čas neubíhá Takže v PlayerInfo mám ( Toto je zatím jen pro Info) Prison, LoadUser ( Načtení Uživatele ) INI_Int("Prison",PlayerInfo[playerid][Prison]); Do spawnu vlastně načtení jestli je hráč v Prisonu if(PlayerInfo[playerid][Prison] == 0) { new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,"data"); INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); INI_Close(File); SetTimerEx("Odpocet", 1000, true, "i", playerid); } Disconnect ( Odpojení ) (Ukladaní ) INI_WriteInt(File,"Prison",PlayerInfo[playerid][Prison]); A zde odpočítaní času Jak už mám o něco vejš ten TimerEx forward Odpocet(playerid); public Odpocet(playerid) { PlayerInfo[playerid][Prison]--; return 1; } Co by to mělo dělat ? Každou vteřinu odečíst jednen Prison vlastně čas v Prisonu z PlayerInfo Děkuji za Help a Informace Předem Popřípadě i urážky na moje chyby atd.... Samozřejmě že pak udělám z KillTimerem ale to ted není důležité jde jen o tento Code Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Share Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Postni mi sem celý enum. Po načítaní skús printnúť hodnotu premennej aby si si overil že v načítaní chyba neni. printf("%i",PlayerInfo[playerid][Prison]); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Polisek Polismanovic 76 Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Author Share Odesláno: 12. Prosinec, 2014 #include <a_samp> #include <YSI\y_ini> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define PATH "/hraci/%s.ini" enum pInfo { Prison } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; stock UserPath(playerid) { new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),PATH,playername); return string; } #pragma tabsize 0 forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]); public LoadUser_data(playerid,name[],value[]) { INI_Int("Prison",PlayerInfo[playerid][Prison]); return 1; } #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else #endif public OnPlayerConnect(playerid) { if(PlayerInfo[playerid][Prison] == 0) { new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,"data"); printf("%i",PlayerInfo[playerid][Prison]); INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid); INI_Close(File); SetTimerEx("Odpocet", 1000, true, "i", playerid); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,"data"); INI_WriteInt(File,"Prison",PlayerInfo[playerid][Prison]); INI_Close(File); return 1; } forward Odpocet(playerid); public Odpocet(playerid) { PlayerInfo[playerid][Prison]--; return 1; } Code když ho dám do FS Díky za nápady Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mort 29 Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Share Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Nějak nechápu tu podmínku v OnPlayerConnect.. WTF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Polisek Polismanovic 76 Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Author Share Odesláno: 12. Prosinec, 2014 Pokud hráč má Čas v Prisonu na 0 nic se nespustí Dejme tomu že to Editnu na: <1 Ale pokud má hráč čas v Prisonu na 1 a více A pokud má více než 1 tak se spustí Timer kterej každou vteřinu Ubere PrisonTime o 1 s Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mort 29 Odesláno: 13. Prosinec, 2014 Share Odesláno: 13. Prosinec, 2014 Jo, ale ty tu podmínku kontroluješ hned při connectu... vždycky tam bude mít nulu.. a jak vidím, tak u nuly napínáš ten timer takže ti to půjde do mínusu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Polisek Polismanovic 76
Zdravím vás potřebuji poradit ohledně odčítaní času v prisonu
1.) Čas neubíhá
Takže v PlayerInfo mám ( Toto je zatím jen pro Info)
LoadUser ( Načtení Uživatele )
Do spawnu vlastně načtení jestli je hráč v Prisonu
Disconnect ( Odpojení )
(Ukladaní )
A zde odpočítaní času
Jak už mám o něco vejš ten TimerEx
Co by to mělo dělat ?
Každou vteřinu odečíst jednen Prison vlastně čas v Prisonu z PlayerInfo
Děkuji za Help a Informace Předem
Popřípadě i urážky na moje chyby atd....
Samozřejmě že pak udělám z KillTimerem ale to ted není důležité jde jen o tento Code
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now