Jump to content
  • 0

pomoc Chyba register systém.


Agent_007

Dotaz

Dobrý deň , chcem sa opýtať ako mam urobiť keď da hrač Spawn v hre a nebude lognuty tak mu napíše [ ! ] Niesi prihlaseni použi /login. A keď nebude regnuty tak GameTextForPlayer /register ako v rze. Ďakujem za odpovede.

Link to comment
Share on other sites

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{

    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, "[ ! ] Nejste prihlašení použy /login");
        return 0;
        }
        GameTextForPlayer(playerid, "~w~/register", 5000, 1);
        return 1;
        }
Link to comment
Share on other sites

  • 0


public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(!jeprihlaseny)
    {
        if(neniregistrovany)
        {
             GameTextForPlayer(playerid, "~w~/register", 5000, 1);
             return 0;
        }else{
            SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, "[ ! ] Nejste prihlašení použy /login");
             return 0;       
        }
    }
return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No vždyť si dej podmínku, jestli neni přihlášenej, pokud ne,tak zjisti, jestli se má regisrovat, pak mu tam hoď text a return 0; a když se má přihlásit tak text a return 0;

Link to comment
Share on other sites

  • 0
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if(!jeprihlaseny)
    {
        if(neniregistrovany)
        {
             GameTextForPlayer(playerid, "~w~/register", 5000, 1);
             return 0;
        }else{
            SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, "[ ! ] Nejste prihlašení použy /login");
             return 0;       
        }
    }
    return 1;
}

SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, "[ ! ] Nejste prihlašení použij /login");         - Ach ta Gramatika :d ( Ne použy,ale použij ) :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0
dcmd_register(playerid,params[])
{
    if (login[playerid]) return SendClientMessage(playerid, SYSTEM,"{00ff00}Uspešné prihlašen!");
    if (udb_Exists(PlayerName(playerid))) return SendClientMessage(playerid, SYSTEM,"{ffffff}Úcet už existuje!!!! Prihlaš se príkazem:'{00ff00}/login heslo'.");
    if (strlen(params)==0) return SendClientMessage(playerid, SYSTEM,"{ffffff}Použití: '/register Heslo");
    if (udb_Create(PlayerName(playerid),params)) return SendClientMessage(playerid, SYSTEM,"{ffffff}Úspešne učet vytvoren ! prihlaste se : {00ff00}/login heslo'.");
    return 1;
}

A toto neviem ako urobiť

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    if (login[playerid]) 
    {
        if (!udb_Exists(PlayerName(playerid) //toto je keď nieje registoravani a tu mam chybu :/
        {
             GameTextForPlayer(playerid, "~w~/register", 5000, 1);
             return 0;
        }else{
            SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, "[ ! ] Nejste prihlašení použy /login");
             return 0;
        }
    }
    return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...