Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 OnGamemodeInit: CreatePickup(1274,0,2499,-1687,13.5); CreatePickup(1274,0,1975.1,-1235.8,20.1); CreatePickup(1274,0,1792.7,-2105.3,13.5); CreatePickup(1274,0,2808.2,-1177.1,25.4); OnPlayerPickUpPickup: if(IsPlayerInSphere(playerid,2499,-1687,13.5,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,1975.1,-1235.8,20.1,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,1792.7,-2105.3,13.5,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,2808.2,-1177.1,25.4,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } Publicy: public IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius) { if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius) return 1; return 0; } public GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) { new Float:x1,Float:y1,Float:z12,Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z12); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2) +floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z12)),2)); return floatround(tmpdis); } Text se nezobrazí, díky za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 zkus misto public IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius) { if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius) return 1; return 0; } dat jednoduse #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 C:\Users\David\Desktop\Samp\gamemodes\Mod.pwn(64) : error 021: symbol already defined: "IsPlayerInRangeOfPoint" Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 C:\Users\David\Desktop\Samp\gamemodes\Mod.pwn(64) : error 021: symbol already defined: "IsPlayerInRangeOfPoint" posli radek 64, pokud to neni ta definice... vymaz svoji definici IsPlayerInRangeOfPoint a pouzij originalni native IsPlayerInRangeOfPoint ze souboru a_samp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Nemam tu nedefinovaný RangeOfPoint -,,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 tak posli celej kod Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Já vůbec nemam v modu define, ani stock ani public na RangeOfPoint Byl to forward .. pořád to nefunguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 a napsals tu definici dobre a ne naopak? nebo pokud nechces poslat kod tak prepis vse z IsPlayerInSphere(playerid,x,y,z,float:rarge) na IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,float:rarge,x,y,z), protoze bez kodu se blbe hleda chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Takhle jsem to měl a nešlo to, proto jsem zkusil Sphere .. nejde to public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new i=0; i<7; i++) { if(pickupid == Srdce[i]) { SetPlayerHealth(playerid,100); break; } } if(IsPlayerInSphere(playerid,2499,-1687,13.5,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,1975.1,-1235.8,20.1,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,1792.7,-2105.3,13.5,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } if(IsPlayerInSphere(playerid,2808.2,-1177.1,25.4,5)) { ShowPlayerInfoBox(playerid,"Pro pripojeni k gangu stisknete L.ALT",3000); } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 tak mas chybu jinde kdyz to neslo pokud si to mel napsany spravne native IsPlayerInRangeOfPoint jsem v modu >>>Tuning Town<<< vyuzival hodne a zadny bugy ani chyby nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 No, ale kde je ta chyba sakra Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 a co ten kod tady? for(new i=0; i<7; i++) { if(pickupid == Srdce[i]) { SetPlayerHealth(playerid,100); break; } } nejsem si jisty zda ti pujde kombinace pickupid zaroven s isplayerinsphere.... osobne jsem to nezkousel, zkusil bych misto if(pickupid == tam vypsat tech 7 pozici if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z) ||IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z)) { SetPlayerHealth(playerid,100); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Už vím, kde je chyba, public se mi vyvolá, až pickup seberu, tzn. až zmizí.. jak to vyřešit, aby nemusel mizet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Už vím, kde je chyba, public se mi vyvolá, až pickup seberu, tzn. až zmizí.. jak to vyřešit, aby nemusel mizet? copak to neni tvuj mod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Je, ale ptam se, jak to vyřešit, abych to nemusel dělat přes mizící pickup Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 public OnPlayerPickupPickup se vyvola kdyz pickup seberes, coz neznamena ze to neudela funkce pred funkci DestroyPickup(pickupid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 23. Červenec, 2014 Author Share Odesláno: 23. Červenec, 2014 Já tam DestroyPickup nemam .. pokud mam CreatePickup(1274,0,2499,-1687,13.5); , nejde to, pokud to ale změním na CreatePickup(1274,2,2499,-1687,13.5); , je vše ok http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes měl jsem type 0 Problem Solved Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Deejva 36
OnGamemodeInit:
OnPlayerPickUpPickup:
Publicy:
Text se nezobrazí, díky za pomoc
Link to comment
Share on other sites
16 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now