Jump to content
  • 0

pomoc Help-Neukladanie Skinu


swoot

Dotaz

Dobrý mám robenu registraciu cez dini a neuklada mi skin teda uloží mi ho ale keď sa prihlasujem skočí na ten skyn čo tam bol od posledneho prihlásenia ale keď dám spawn tak mi tam hodí skyn 0 a nie napr skyn 20...Prosím poradte čo stým

Toť moja registrácia code:

 #include <a_samp>

#include <dini> //bere funkce z knihovny dini
#include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
#include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
    bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
    new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

    if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
    {
        if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
        {
            GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
        }
    }
    return pName; //odešle jméno
}

main()
{
    print("\n----------------------------------");
    print("Real.Play1.1");
    print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
    SetGameModeText("Real.Play1.1");
    AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
    {
        if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
        {
            new message[256]; // proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
            ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
        }
        else // ale pokud nemá účet
        {
            new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
            ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
        }
    }

SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
    {

        dUserSetINT(Jmenp(playerid)).("Skin",GetPlayerSkin(playerid));
        dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
        Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
}
    return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,-2034.4553,471.7131,35.1723);
    return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
    SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");
    return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        // Do something here
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
    return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
    {
        if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
        {
            SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
            new message[256]; //proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
            ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
        }
        else //ppokud zadal heslo
        {
            if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
            {
                new message[256]; // proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
                ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
            }
            else
            {
                new message[256]; //proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
                ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
            }
        }
}

    if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
    {
        if(response==1)
        {
            if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
            {
                //zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
                1.GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
                2.SetPlayerSkin(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Skin")-GetPlayerSkin(playerid));
                Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
                new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
                format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
                SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení
            }
            else // pokud dal špatné heslo
            {
                SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
                new message[256]; //proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
                ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
            }
        }
        else //pokud zmáčkne talčítko Konec
        {
            SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
            new message[256]; //proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
            ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
        }
    }
    return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

preco tam mas tu 1. a 2.?

1.GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")GetPlayerMoney(playerid));
2.SetPlayerSkin(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Skin")-GetPlayerSkin(playerid));
Link to comment
Share on other sites

  • 0

:-D to je len rozdelenie riadkov...v CODE tam nemám 1. a 2.


Prerobil som REGISTRAČKU NA DOF2 ale stále mi to neukladá skyn...

CODE:

/*
IRegister 1.0
Author: Isigar
*/
#include <a_samp>
#include QCMD
#include DOF2
 
#define AC Account(playerid)
#define C_SUCCES 0x00B500FF
#define g "{00B500}"
#define C_ERROR 0xDC0000FF
#define r "{DC0000}"
#define C_INFO 0xC87D00FF
#define i "{C87D00}"
#define C_WHITE 0xFFFFFFFF
#define w "{FFFFFF}"
 
#define DIALOG_LOGIN 2001
#define DIALOG_REGISTER 2002
#define DIALOG_UCET 2003
#define DIALOG_CHANGEPASS 2004
#define DIALOG_CHANGEIP 2005
#define DIALOG_CHANGEPASS2 2006
#define DIALOG_UCETINFO 2007
 
stock GetName(playerid)
{
new str[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
return str;
}
stock Account(playerid)
{
new str[100];
format(str,100,"Accounts/%s.ini",GetName(playerid));
return str;
}
stock GetIP(playerid)
{
new str[30];
GetPlayerIp(playerid,str,sizeof(str));
return str;
}
 
enum pDATA
{
pSkin,
pZabiti,
pUmrti,
pAdminLevel,
pMoney,
pMoneyInBank,
pIP,
}
new PlayerData[MAX_PLAYERS][pDATA];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print(" IRegister 1.0 - Úspěšně načtena.");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
DOF2_Exit();
return 1;
}
 
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
 
QCMD:ucet()
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UCET,DIALOG_STYLE_LIST,"[ParadoxGames] Účet","Změnit heslo.\nZměnit IP","Vybrat","Odejít");
return true;
}
QCMD:ucetinfo()
{
new str[256];
strcat(str,"\t"r"Tvoje herní statistiky\n");
strcat(str,"\n");
strcat(str,""g"Celkové zabití:"i" %i\n");
strcat(str,""g"Celkově umrtí:"i" %i\n");
strcat(str,"\n");
strcat(str,""g"Peníze u sebe:"i" %i\n");
strcat(str,""g"Peníze v bance: "i"%i\n");
strcat(str,"\n");
strcat(str,""g"IP:"i" %s\n");
strcat(str,""g"Ping:"i" %i\n");
strcat(str,""g"Adminlevel:"i" %i\n");
strcat(str,""g"Skin:"i" %i\n");
strcat(str,"\n");
format(str,sizeof(str),str,PlayerData[playerid][pZabiti],PlayerData[playerid][pUmrti],GetPlayerMoney(playerid),PlayerData[playerid][pMoneyInBank],GetIP(playerid),GetPlayerPing(playerid),PlayerData[playerid][pAdminLevel]);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UCETINFO,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"[ParadoxGames] Herní statistiky",str,"OK","");
return true;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(DOF2_FileExists(AC))
{
if(strmatch(GetIP(playerid),DOF2_GetString(AC,"IP")))
{
  PlayerData[playerid][pZabiti] = DOF2_GetInt(AC,"Zabiti","Informace");
            PlayerData[playerid][pUmrti] = DOF2_GetInt(AC,"Umrti","Informace");
            PlayerData[playerid][pAdminLevel] = DOF2_GetInt(AC,"AdminLevel","Informace");
            PlayerData[playerid][pMoney] = DOF2_GetInt(AC,"Money","Penize");
            PlayerData[playerid][pMoneyInBank] = DOF2_GetInt(AC,"MoneyInBank","Informace");
            GivePlayerMoney(playerid,PlayerData[playerid][pMoney]);
            SetPlayerSkin(playerid,PlayerData[playerid][pSkin]);
            SendClientMessage(playerid,C_ERROR,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"AutoLogin: "w"Byl jsi automaticky přihlášen.");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,C_ERROR,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"AutoLogin: "w"Automatické přihlášení se nezdařilo prosím zadej heslo manuálně.");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"[ParadoxGames] Life : Login","Vítej zpět!\n\n\tPravidla:\n{FFFFFF}1. {0055FF}Nemluvit sprostě\n{FFFFFF}2. {0055FF}Nezabijet na spawnu\n{FFFFFF}3.{0055FF} Dodržovat pravidla\n\nPřejeme příjemnou hru.","Login","Odejít");
}
}
else
{
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"[ParadoxGames] Life : Register","Vítej pro hraní na tomto serveru se musíš zaregistrovat.\n\n\tPravidla:\n{FFFFFF}1. {0055FF}Nemluvit sprostě\n{FFFFFF}2. {0055FF}Nezabijet na spawnu\n{FFFFFF}3.{0055FF} Dodržovat pravidla\n\nPřejeme příjemnou hru.","Zaregistrovat","Odejít");
}
 
SetTimerEx("Autosave",1000*60*15,true,"i",playerid);
return 1;
}
forward Autosave(playerid);
public Autosave(playerid)
{
    PlayerData[playerid][pMoney] = GetPlayerMoney(playerid);
    DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",PlayerData[playerid][pZabiti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Umrti",PlayerData[playerid][pUmrti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",PlayerData[playerid][pAdminLevel],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Money",PlayerData[playerid][pMoney],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",PlayerData[playerid][pMoneyInBank],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"Skin",PlayerData[playerid][pSkin],"Skin");
    DOF2_SaveFile();
return true;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
PlayerData[playerid][pMoney] = GetPlayerMoney(playerid);
DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",PlayerData[playerid][pZabiti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Umrti",PlayerData[playerid][pUmrti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",PlayerData[playerid][pAdminLevel],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Money",PlayerData[playerid][pMoney],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",PlayerData[playerid][pMoneyInBank],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"Skin",PlayerData[playerid][pSkin],"Skin");
    DOF2_SaveFile();
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
 
   case DIALOG_REGISTER:
   {
       if(!response) return Kick(playerid);
       if(response)
       {
DOF2_CreateFile(AC,inputtext);
DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",0,"Informace");
DOF2_SetInt(AC,"Umrti",0,"Informace");
DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",0,"Informace");
DOF2_SetInt(AC,"Money",0,"Penize");
DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",0,"Penize");
DOF2_SetString(AC,"IP",GetIP(playerid));
                DOF2_SetInt(AC,"Skin",0,"Skin");
DOF2_SaveFile();
GivePlayerMoney(playerid,10000);
       }
       return 1;
   }
   case DIALOG_LOGIN:
   {
       if(!response) return Kick(playerid);
       if(response)
       {
if(DOF2_CheckLogin(AC,inputtext))
        {
           PlayerData[playerid][pZabiti] = DOF2_GetInt(AC,"Zabiti","Informace");
           PlayerData[playerid][pUmrti] = DOF2_GetInt(AC,"Umrti","Informace");
           PlayerData[playerid][pAdminLevel] = DOF2_GetInt(AC,"AdminLevel","Informace");
           PlayerData[playerid][pMoney] = DOF2_GetInt(AC,"Money","Penize");
           PlayerData[playerid][pMoneyInBank] = DOF2_GetInt(AC,"MoneyInBank","Informace");
           PlayerData[playerid][pMoney] = DOF2_GetInt(AC,"Skin","Skin");
  }
           else
           {
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"[ParadoxGames] Life : Login",""g"Vítej zpět!\n\n"r"Pravidla:\n\t"r"1."i" {0055FF}Nemluvit sprostě\n\t"r"2. "i"Nezabijet na spawnu\n\t3. "i"Dodržovat pravidla\n\nPřejeme příjemnou hru.\n"r"Zadal jsi špatné heslo.","Login","Odejít");
           }
       }
       return 1;
   }
   case DIALOG_UCET:
   {
       if(response)
       {
           switch(listitem)
           {
               {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CHANGEPASS,DIALOG_STYLE_INPUT,"[ParadoxGames] Změnit heslo",""i"Napiš svoje "r"staré heslo:","Potvrdit","Zpět");
                   return 1;
               }
               {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CHANGEIP,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"[ParadoxGames] Změnit heslo",""i"Opravdu chceš změnit IP ?\n"r"Možná potom nebude fungovat autologin.","Potvrdit","Zpět");
                   return 1;
               }
           }
       }
       return 1;
   }
   case DIALOG_CHANGEPASS:
   {
if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UCET,DIALOG_STYLE_LIST,"[ParadoxGames] Účet","Změnit heslo.\nZměnit IP","Vybrat","Odejít");
       if(response)
       {
           if(DOF2_CheckLogin(AC,inputtext))
           {
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CHANGEPASS2,DIALOG_STYLE_INPUT,"[ParadoxGames] Změnit heslo","Napiš svoje nové heslo:","Potvrdit","Zpět");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,C_ERROR,""r"["i"ParadoxGames] "g"Změna hesla: "w"Zadané heslo neodpovídá heslo zadaném při registraci.");
}
}
       return 1;
   }
   case DIALOG_CHANGEIP:
   {
       if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_UCET,DIALOG_STYLE_LIST,"[ParadoxGames] Účet","Změnit heslo.\nZměnit IP","Vybrat","Odejít");
       if(response)
       {
           DOF2_SetString(AC,"IP",GetIP(playerid));
           DOF2_SaveFile();
 
           new str[100];
format(str,100,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"Účet: "w"Změna vaší IP proběhla úspěšně. Vaše nová IP je - %s",GetIP(playerid));
   SendClientMessage(playerid,C_SUCCES,str);
       }
   }
   case DIALOG_CHANGEPASS2:
   {
DOF2_RemoveFile(AC);
DOF2_CreateFile(AC,inputtext);
DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",PlayerData[playerid][pZabiti],"Informace");
   DOF2_SetInt(AC,"Umrti",PlayerData[playerid][pUmrti],"Informace");
   DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",PlayerData[playerid][pAdminLevel],"Informace");
   DOF2_SetInt(AC,"Money",PlayerData[playerid][pMoney],"Penize");
   DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",PlayerData[playerid][pMoneyInBank],"Penize");
   DOF2_SetInt(AC,"Skin",PlayerData[playerid][pSkin],"Skin");
   DOF2_SaveFile();
new str[100];
format(str,100,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"Účet: "w"Změna hesla proběhla úspěšně. Vaše nové heslo je - %s",inputtext);
   SendClientMessage(playerid,C_SUCCES,str);
   }
}
return 1;
}
stock strmatch(const String1[], const String2[])
{
    if ((strcmp(String1, String2, true, strlen(String2)) == 0) && (strlen(String2) == strlen(String1)))
    {
        return true;
    }
    else
    {
        return false;
    }
}
PROSÍM PORADTE !
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vytvor si pre skin niejaku promenuu.

napr.

do pData si hoď

 

pSkin

 

a keď budeš nastavovať hračovy napr. v dakom obchode skin tak to nastav aj tej promenne..: PlayerData[playerid][pSkin] = č_Skinu;

a pri spawne mu nastavuj tej skin..

SetPlayerSKin(playerid,PlayerData[playerid][pSkin])

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Banda odborníkov radí hmm ?

 

Po 1. skYn ???? milion x v kóde použiješ skin ale aj tak stále píšeš skYn....

Po 2. keď robíš mód, nauč sa gramatiku.

Po 3. nastavenie skinu su hoď do OnPlayerSpawn, potom napíš či funguje a ak nie, napíš čo to robí...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Čo také som mu zle poradil ? hmm ?

Pardón, česť vínimkám.

 

Čítal som len začiatok tvojho príspevku a keď som videl že mu radíš vytvoriť premennú tak som to zavrhol.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Takže zistil som že skin mi zapíše ale nenahrá ho takže myslím že bude niekde chyba pri načitaný možno sa to zle uloží 

ON-PLAYER CONNECT:

public OnPlayerConnect(playerid)

{
    if(DOF2_FileExists(AC))
{
if(strmatch(GetIP(playerid),DOF2_GetString(AC,"IP")))
{
            PlayerData[playerid][pSkin] = DOF2_GetInt(Account(playerid),"Skin","Informace");
  PlayerData[playerid][pZabiti] = DOF2_GetInt(AC,"Zabiti","Informace");
            PlayerData[playerid][pUmrti] = DOF2_GetInt(AC,"Umrti","Informace");
            PlayerData[playerid][pAdminLevel] = DOF2_GetInt(AC,"AdminLevel","Informace");
            PlayerData[playerid][pMoney] = DOF2_GetInt(AC,"Money","Penize");
            PlayerData[playerid][pMoneyInBank] = DOF2_GetInt(AC,"MoneyInBank","Informace");
            GivePlayerMoney(playerid,PlayerData[playerid][pMoney]);
            SendClientMessage(playerid,C_ERROR,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"AutoLogin: "w"Byl jsi automaticky přihlášen.");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,C_ERROR,""r"["i"ParadoxGames"r"] "g"AutoLogin: "w"Automatické přihlášení se nezdařilo prosím zadej heslo manuálně.");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"[ParadoxGames] Life : Login","Vítej zpět!\n\n\tPravidla:\n{FFFFFF}1. {0055FF}Nemluvit sprostě\n{FFFFFF}2. {0055FF}Nezabijet na spawnu\n{FFFFFF}3.{0055FF} Dodržovat pravidla\n\nPřejeme příjemnou hru.","Login","Odejít");
}
}
else
{
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,"[ParadoxGames] Life : Register","Vítej pro hraní na tomto serveru se musíš zaregistrovat.\n\n\tPravidla:\n{FFFFFF}1. {0055FF}Nemluvit sprostě\n{FFFFFF}2. {0055FF}Nezabijet na spawnu\n{FFFFFF}3.{0055FF} Dodržovat pravidla\n\nPřejeme příjemnou hru.","Zaregistrovat","Odejít");
}
 
SetTimerEx("Autosave",1000*60*15,true,"i",playerid);
return 1;
}
forward Autosave(playerid);
public Autosave(playerid)
{
    PlayerData[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    PlayerData[playerid][pMoney] = GetPlayerMoney(playerid);
    DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",PlayerData[playerid][pZabiti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Umrti",PlayerData[playerid][pUmrti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",PlayerData[playerid][pAdminLevel],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Money",PlayerData[playerid][pMoney],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",PlayerData[playerid][pMoneyInBank],"Penize");
    DOF2_SetInt(Account(playerid),"Skin",PlayerData[playerid][pSkin],"Informace");
DOF2_SaveFile();
return true;
}
ON PLAYER DISCONNECT
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    PlayerData[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
PlayerData[playerid][pMoney] = GetPlayerMoney(playerid);
DOF2_SetInt(AC,"Zabiti",PlayerData[playerid][pZabiti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Umrti",PlayerData[playerid][pUmrti],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"AdminLevel",PlayerData[playerid][pAdminLevel],"Informace");
    DOF2_SetInt(AC,"Money",PlayerData[playerid][pMoney],"Penize");
    DOF2_SetInt(AC,"MoneyInBank",PlayerData[playerid][pMoneyInBank],"Penize");
    DOF2_SetInt(Account(playerid),"Skin",PlayerData[playerid][pSkin],"Informace");
DOF2_SaveFile();
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Keď dám do onplayerspawn SetPlayerSKin(playerid,playerdata[playerid][pskin]) 

Tak mi to vipíše chyby.A keď dám SetPlayerSkin(playerid,DOF2_GetInt(AC,"Skin")); tak mi všetko zapiše ale problem je v tom že mi vždy hodí SKYN 0...aj keď vyberem skyn napr ID20 a keď dám spawn tak mi nastaví ID-0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...