Jump to content
  • 0

pomoc Help-Neukladanie Skinu


swoot

Dotaz

Dobrý mám robenu registraciu cez dini a neuklada mi skin teda uloží mi ho ale keď sa prihlasujem skočí na ten skyn čo tam bol od posledneho prihlásenia ale keď dám spawn tak mi tam hodí skyn 0 a nie napr skyn 20...Prosím poradte čo stým

Toť moja registrácia code:

 #include <a_samp>

#include <dini> //bere funkce z knihovny dini
#include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
#include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
    bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
    new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

    if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
    {
        if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
        {
            GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
        }
    }
    return pName; //odešle jméno
}

main()
{
    print("\n----------------------------------");
    print("Real.Play1.1");
    print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
    SetGameModeText("Real.Play1.1");
    AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
    {
        if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
        {
            new message[256]; // proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
            ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
        }
        else // ale pokud nemá účet
        {
            new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
            ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
        }
    }

SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
    {

        dUserSetINT(Jmenp(playerid)).("Skin",GetPlayerSkin(playerid));
        dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
        Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
}
    return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,-2034.4553,471.7131,35.1723);
    return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
    SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");
    return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        // Do something here
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
    return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
    {
        if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
        {
            SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
            new message[256]; //proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
            ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
        }
        else //ppokud zadal heslo
        {
            if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
            {
                new message[256]; // proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
                ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
            }
            else
            {
                new message[256]; //proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
                ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
            }
        }
}

    if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
    {
        if(response==1)
        {
            if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
            {
                //zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
                1.GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
                2.SetPlayerSkin(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Skin")-GetPlayerSkin(playerid));
                Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
                new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
                format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
                SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení
                SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení
            }
            else // pokud dal špatné heslo
            {
                SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
                new message[256]; //proměnná pro zprávu
                format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
                ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
            }
        }
        else //pokud zmáčkne talčítko Konec
        {
            SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
            new message[256]; //proměnná pro zprávu
            format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
            ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
        }
    }
    return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

0 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...