Jump to content
  • 0

pomoc Bugnutí textdrawu


ToM

Dotaz

Ahoj, chci se zeptat. Mám na serveru tachometr od Lux Speedo. Poté jak jsem ho přidal se mi začali bugovat TextDrawy, které jsem vytvořil. Když se připojím na svůj server tak by se dole měl ukázat nápis *Real Hex 0.3x* ale neukáže. Když nastoupím do auta tak se zobrazí zároveň jako tachometr, ale naopak když vystoupím zmizí. Když jsem teda chtěl smazat ten nápis *Real Hex 0.3x* tak se mi bugnul zase další TextDraw například vpravo nahoře kde mám */carmenu /cmd /help*. To se zobrazí také když nastoupím a když vystoupím tak zmizí. Věděl by si někdo rady ?

 

Kódy všech textdrawů:

 

 

   

enum TEXT_NAME
{
    Text:UvitaciZprava,
    Text:T_Napis,
    Text:T_Web,
    Text:uvod,
     Text:uvod1,
      Text:uvod2
}

new TextDraw[TEXT_NAME];

OnFSinit

 

TextDraw[uvitaciZprava] = TextDrawCreate(0.0, 425.0, "              ~y~] ~r~R~w~eal ~r~H~w~ex 0.3x ~y~]");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[uvitaciZprava], 0.8, 1.9);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[uvitaciZprava], 1);
    TextDrawUseBox(TextDraw[uvitaciZprava], 1);
    TextDrawBoxColor(TextDraw[uvitaciZprava], 0x000000AA);
    TextDrawFont(TextDraw[uvitaciZprava], 2);
    //--------------------------|
    TextDraw[T_Napis] = TextDrawCreate(440.0, 10.0,"~y~] ~r~/~w~carmenu ~r~/~w~help ~r~/~w~cmd ~r~ ~y~]");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[T_Napis],0.3,1.1);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[T_Napis], 1);
    TextDrawSetShadow(TextDraw[T_Napis], 0);
    TextDrawFont(TextDraw[T_Napis],2);
    //--------------------------|
    TextDraw[T_Web] = TextDrawCreate(5 ,432,"Navstivte web serveru: ~r~www.real-hex.mzf.cz");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[T_Web],0.3,1.5);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[T_Web], 1);
    TextDrawSetShadow(TextDraw[T_Web], 0);
    TextDrawFont(TextDraw[T_Web],2);
    //--------------------------|
    TextDraw[uvod] = TextDrawCreate(146 ,138 , "~g~Majitel + Hlavni Administrator: ~r~ToM");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[uvod],0.3,1.5);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[uvod], 1);
    TextDrawSetShadow(TextDraw[uvod], 0);
    TextDrawFont(TextDraw[uvod],1);
    //--------------------------|
    TextDraw[uvod1] = TextDrawCreate(146 ,158 , "~g~Spolumajitel + Hlavni Administrator: ~r~Denii");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[uvod1],0.3,1.5);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[uvod1], 1);
    TextDrawSetShadow(TextDraw[uvod1], 0);
    TextDrawFont(TextDraw[uvod1],1);
    //--------------------------|
    TextDraw[uvod2] = TextDrawCreate(146 ,178 , "~g~Doporucujeme si precist ~r~/firma ~g~a ~r~/cmd");
    TextDrawLetterSize(TextDraw[uvod2],0.3,1.5);
    TextDrawSetOutline(TextDraw[uvod2], 1);
    TextDrawSetShadow(TextDraw[uvod2], 0);
    TextDrawFont(TextDraw[uvod2],1);
    //--------------------------|
     SetTimer("LuX_SpeedoMeterUp", UpdateConfig, 1);
    for(new v=0; v<MAX_VEHICLES; v++){
    LuX_ReadPosition(v);}
    for(new i=0; i<PLAYERS; i++){
    //---------------------------------------------------------->
    LBox = TextDrawCreate(612.000000,338.000000,"C");
    TextDrawUseBox(LBox,1);
    TextDrawBoxColor(LBox,0x00000033);
    TextDrawTextSize(LBox,454.000000,9.000000);
    TextDrawAlignment(LBox,0);
    TextDrawBackgroundColor(LBox,0x000000ff);
    TextDrawFont(LBox,3);
    TextDrawLetterSize(LBox,-0.000000,8.700001);
    TextDrawColor(LBox,BoxColor);
    TextDrawSetOutline(LBox,1);
    TextDrawSetProportional(LBox,1);
    TextDrawSetShadow(LBox,1);

//---------------------------------------------------------->

    LLine1 = TextDrawCreate(609.000000,341.000000,"L");
    TextDrawUseBox(LLine1,1);
    TextDrawBoxColor(LLine1,0xffffff33);
    TextDrawTextSize(LLine1,457.000000,-1.000000);
    TextDrawAlignment(LLine1,0);
    TextDrawBackgroundColor(LLine1,0x000000ff);
    TextDrawFont(LLine1,3);
    TextDrawLetterSize(LLine1,-0.000000,-0.400000);
    TextDrawColor(LLine1,TopLinesColor);
    TextDrawSetOutline(LLine1,1);
    TextDrawSetProportional(LLine1,1);
    TextDrawSetShadow(LLine1,1);
//---------------------------------------------------------->
    LLine2 = TextDrawCreate(609.000000,416.000000,"L");
    TextDrawUseBox(LLine2,1);
    TextDrawBoxColor(LLine2,0xffffff33);
    TextDrawTextSize(LLine2,457.000000,-9.000000);
    TextDrawBackgroundColor(LLine2,0x000000ff);
    TextDrawFont(LLine2,3);
    TextDrawLetterSize(LLine2,-0.000000,-0.400000);
    TextDrawColor(LLine2,TopLinesColor);
    TextDrawSetOutline(LLine2,1);
    TextDrawSetProportional(LLine2,1);
    TextDrawSetShadow(LLine2,1);
//---------------------------------------------------------->

    LLine3 = TextDrawCreate(466.000000,343.000000,"T");
    TextDrawUseBox(LLine3,1);
    TextDrawBoxColor(LLine3,0xffffff33);
    TextDrawTextSize(LLine3,457.000000,0.000000);
    TextDrawAlignment(LLine3,0);
    TextDrawBackgroundColor(LLine3,0x000000ff);
    TextDrawFont(LLine3,3);
    TextDrawLetterSize(LLine3,-0.000000,7.499998);
    TextDrawColor(LLine3,SideLinesColor);
    TextDrawSetOutline(LLine3,1);
    TextDrawSetProportional(LLine3,1);
    TextDrawSetShadow(LLine3,1);

    //---------------------------------------------------------->
    LLine4 = TextDrawCreate(607.000000,343.000000,"T");
    TextDrawUseBox(LLine4,1);
    TextDrawBoxColor(LLine4,0xffffff33);
    TextDrawTextSize(LLine4,603.000000,-6.000000);
    TextDrawAlignment(LLine4,0);
    TextDrawBackgroundColor(LLine4,0x000000ff);
    TextDrawFont(LLine4,3);
    TextDrawLetterSize(LLine4,-0.000000,7.499999);
    TextDrawColor(LLine4,SideLinesColor);
    TextDrawSetOutline(LLine4,1);
    TextDrawSetProportional(LLine4,1);
    TextDrawSetShadow(LLine4,1);

//---------------------------------------------------------->
    format(lstring, sizeof(lstring), "Inicializing...");
    LFunc = TextDrawCreate(466.000000,343.000000,lstring);
    TextDrawAlignment(LFunc,0);
    TextDrawBackgroundColor(LFunc,0x000000ff);
    TextDrawFont(LFunc,1);
    TextDrawLetterSize(LFunc,0.299999,1.200000);
    TextDrawColor(LFunc,0xffffffff);
    TextDrawSetOutline(LFunc,1);
    TextDrawSetProportional(LFunc,1);
    TextDrawSetShadow(LFunc,1);

//---------------------------------------------------------->
    format(lstr, sizeof(lstr), "Inicializing...");
    Lmph = TextDrawCreate(466.000000,400.000000,lstr);
    TextDrawAlignment(Lmph,0);
    TextDrawBackgroundColor(Lmph,0x000000ff);
    TextDrawFont(Lmph,1);
    TextDrawLetterSize(Lmph,0.299999,1.000000);
    TextDrawColor(Lmph,0xffffffff);
    TextDrawSetOutline(Lmph,1);
    TextDrawSetProportional(Lmph,1);
    TextDrawSetShadow(Lmph,1);

 

 

Teď co se stane když se hráč připojí, spawne...

 

 

public LuX_SpeedoMeterUp()
{
    new Float:LPosX;
    new Float:LPosY;
    new Float:LPosZ;
    new Float:PlayerSpeedDistance;
    new value;
    new Float:L_VehHealth;
    new LVehicleStatus[15];

    for(new i=0; i<PLAYERS; i++)
    {
    if(VehicleStatus[GetPlayerVehicleID(i)] == 1)
    {
    LVehicleStatus = "~r~Zamceno";
    }
    else
    {
    LVehicleStatus = "~g~Odemceno";
    }
    if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInAnyVehicle(i))
    {
     GetPlayerPos(i, LPosX, LPosY, LPosZ);
    GetPlayerVehicleID(i);
    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), L_VehHealth);
    PlayerSpeedDistance = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(LPosX,LuX_ReadPlayerPosition[ReadX])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(LPosY,LuX_ReadPlayerPosition[ReadY])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(LPosZ,LuX_ReadPlayerPosition[ReadZ])),2));
    value = floatround(PlayerSpeedDistance * 5000);
    new LuxZone[MAX_ZONE_NAME];
    GetPlayer2DZone(i, LuxZone, MAX_ZONE_NAME);
    if(LuX_SpeedoMeter == 0){
    TextDrawShowForPlayer(i, LBox);
    TextDrawShowForPlayer(i, LLine1);
    TextDrawShowForPlayer(i, LLine2);
    TextDrawShowForPlayer(i, LLine3);
    TextDrawShowForPlayer(i, LLine4);
    TextDrawShowForPlayer(i, LCredits);
    TextDrawShowForPlayer(i, Lmph);
    TextDrawShowForPlayer(i, LFunc);
    LuX_SpeedoMeter = 1;    }
    new LMPH = floatround(value/1600);
    new LKPH = floatround(value/1000);

    format(lstring,sizeof(lstring),"~b~Vozidlo: ~w~%s~n~~b~Stav: ~w~%.2f~n~~b~Hladina: ~w~%.1f~n~~b~GPS: ~w~%s~n~~b~Status: %s",LVehiclesName[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i))-400],L_VehHealth,LPosZ,LuxZone,LVehicleStatus);
    TextDrawSetString(LFunc, lstring);

    format(lstr,sizeof(lstr),"%sMPH: ~w~%d  %sKM/H: ~w~%d",MPH_KPH_Color,LMPH,MPH_KPH_Color,LKPH);
    TextDrawSetString(Lmph, lstr);

    if(L_VehHealth <= 500){
    format(lstring,sizeof(lstring),"%sVozidlo: ~w~%s~n~%sStac: ~w~~r~%.2f~n~%sHladina: ~w~%.1f~n~%sGPS: ~w~%s",CategoriesColor,LVehiclesName[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i))-400],CategoriesColor,L_VehHealth,CategoriesColor,LPosZ,CategoriesColor,LuxZone);
    TextDrawSetString(LFunc, lstring);
    }
       if(LKPH >= VehicleMaxSpeed)
    {
    TogglePlayerControllable(i,0);
    LUnFreeze = SetTimer("LuX_UnFreezeCar", 250, 1);
    format(lstr,sizeof(lstr),"~g~MPH: ~w~%d  ~g~KM/H: ~r~%d",LMPH,LKPH);
    TextDrawSetString(Lmph, lstr);
    }
    }
    LuX_ReadPlayerPosition[ReadX] = LPosX, LuX_ReadPlayerPosition[ReadY] = LPosY, LuX_ReadPlayerPosition[ReadZ] = LPosZ;}
    for(new i=0; i<PLAYERS; i++){
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)){
    TextDrawHideForPlayer(i, LBox);
    TextDrawHideForPlayer(i, LLine1);
    TextDrawHideForPlayer(i, LLine2);
    TextDrawHideForPlayer(i, LLine3);
    TextDrawHideForPlayer(i, LLine4);
    TextDrawHideForPlayer(i, LCredits);
    TextDrawHideForPlayer(i, Lmph);
    TextDrawHideForPlayer(i, LFunc);
    LuX_SpeedoMeter = 0;
    }
    }
    return 1;
}

 

OnPlayerConnect

 

    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[uvitaciZprava]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[uvod]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[uvod1]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[uvod2]);

 

OnPlayerSpawn

 

    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[T_Web]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraw[T_Napis]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw[uvitaciZprava]);
       TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw[uvod]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw[uvod1]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraw[uvod2]);

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Zamíchali se ti textdrawy :d číst ty kódy nebudu na to sem moc starý ale sou 2 možnosti ..
1) Bud se ti to nejak po***** a textdrawů je napr hodne tak server nevi co vlastne dela
2) Mas ty cisla textdrawů osobne namixovane..

Mozna se pletu tak mi radeji never, ale je to mozne :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jak jako čísla ? :)


Mám screen jak bug probíhá:

 

 

sa-mp-866.png

 

sa-mp-867.png

 

 

 

Real Hex logo by se mělo ukázat když se hráč připojí. Ale neukáže. Ukáže se jakmile hráč nastoupí do vozidla. A když vystoupí, zmizí. Kdybych toto logo smazal, začalo by blbnout úplně stejně třeba to logo nahoře.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Okey, zkusím. A neexistuje něco podobného jako #pragma dynamic 20000 pro new stringy ?


Super funguje ! :) Ale zatím kdyžtak nelockovat kdyby se ty problémy zjevily znova :)


Ehm, no když jsem delší dobu hrál tak to ukázalo tohle:

 

 

 sa-mp-871.png

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...