LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Zdravim, chcem sa vas opitat ako by som spravil toto pripajanie na server? A toto dopajanie na servery? Vela samp servery to použivaju ako by som to spravil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Zdravim, chcem sa vas opitat ako by som spravil toto pripajanie na server? Weapon-200.gif A toto dopajanie na servery? Weapon-201.gif Vela samp servery to použivaju ako by som to spravil? si tu dosť dlho na to, aby si sa vedel poriadne vyjadriť, že čo chceš dosiahnuť... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 chcem ked sa hráč pripojí aby to ukazovalo a aj ked sa odpojí Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 dám ti sem odkaz na jednu stránku a prosím ťa prečítaj si ju celú a poriadnehttp://wiki.sa-mp.com/wiki/SendDeathMessage Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 už som to čítal ale ako to dam to 200 a 201 ked to je kravina Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 kravina to nie je, funguje to, keď vravíš že si to skúšal a nešlo ti to, tak ukáž kód Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, 200); SendDeathMessage(killerid, playerid, 201); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 a teraz taká otázka, prečo si to dal do callbacku "OnPlayerDeath" ktorý sa vyvoláva pri hráčovej smrti, keď chceš, aby sa to zobrazilo pri pripojení/odpojení. Žeby mala smrť niečo spoločné s pripojením alebo odpojením? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 tak ja neviem ako to ma byt Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 tak logicky uvažuj, chceš aby sa to zobrazolo pri pripojení hráča, takže to bude musieť byť v callbacku "OnPlayerConnect". Ale tam je iba parameter "playerid" a žiaden "killerid".. tak si pozrieme čo nám hovorí wiki o parametri "killerid" : The ID of the killer (can be INVALID_PLAYER_ID).Síce neviem anglicky, ale pochopil som že tam môže byť aj hodnota "INVALID_PLAYER_ID", tak ju tam skúsim dať.. a vuala, funguje to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Takto? SendDeathMessage(200, playerid, reason); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 nechcem urážať, ale ty si dysgrafik a dyslektik v jednej osobe? Vraví ti niečo poradie parametrov? Pozri sa na wiki aké je poradie tam a aké si dal ty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 dysgrafik a dyslektik toto viem čo je a ako to spravim porad lebo ja už neviem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 no nič Miro, tak ešte raz...na wiki je napísaný tento príklad: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; } všimni si funkciu a aké parametre sa tam píšu: SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); (sú tri: killerid, playerid, reason)chceme to dať do publicku "OnPlayerConnected" v ktorom však máme iba parameter "playerid". Takže ako nahradíme parameter "killerid"? Odpoveď nájdeš v komentári vyššie. A čo parameter "reason" ? Pozrieme čo nám hovorí wiki:The reason (not always a weapon) for the victim's death. Special icons can also be used (ICON_CONNECT and ICON_DISCONNECT). použijeme Google Translator na preloženie tých zvláštnych slov:Dôvodom (nie vždy zbraň) za smrť obete. Zvláštne ikony môžu byť tiež použité (ICON_CONNECT a ICON_DISCONNECT).A čože to tam je napísané? "Zvláštne ikony môžu byť použité(ICON_CONNECT a ICON_DISCONNECT)", žeby to boli tie ktoré chceme? Žeby sme skúsili tam napísať ich ID?PS: Hlavne dodrž poradie parametrov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LORD BENDTNER 0 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 už to som si spravil takto SendDeathMessage(1000, playerid, 200); a funguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kazlik 29 Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 14. Prosinec, 2013 Demence autora, lock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
LORD BENDTNER 0
Zdravim,
chcem sa vas opitat ako by som spravil toto pripajanie na server?
A toto dopajanie na servery?
Vela samp servery to použivaju ako by som to spravil?
Link to comment
Share on other sites
15 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts