Jump to content
  • 0

pomoc Připnutí objektu na hráče + RemoveBuilding


Deejva

Dotaz

Ahoj, mam tu dvě otázky:

1. Chci si na hráče připnout objekt, kde vemu souřadnice, kam to připnu? Například mu to chci dát na hlavu, tak kde zjistim, kde jsou souřadnice hlavy?

2. Chci si pohrát s Odstraněním budovy, kde vemu nějaký editor, který mi napíše, kod, když odstranim budovu ?

Link to comment
Share on other sites

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

S tou funkciou nemám žiadne skúsenosti, ale je tam napísane modelid, preto si myslím že zadáš len ID toho objektu a on sa ti už vytvorí.

 

Pokiaľ ale nie, skús vytvoriť nový objekt (je jedno aké súradnice).

 

;)

 

EDIT: milous už odpovedal :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Super, stačí zadat jen pár základních udajů, ne vše. A ještě dotaz, co mam zadat v index ? :d nechápu :d -> The index (slot) to assign the object to (0-9 since 0.3d, 0-4 in previous versions).

 

A kužel mam na hlavě postavenej křivě! Rotace je u všeho na 0, takže by to mělo být OK ..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

co mam zadat v index ? :d nechápu :d -> The index (slot) to assign the object to (0-9 since 0.3d, 0-4 in previous versions).

v SA-MP(0.3x) si môžeš na postavu pripojiť len 10 takýchto objektov, pričom ten "index" určuje ID objektu (keďže ich je 10 tak čísla 0 až 9), tento index môžeš následne používať pri editácii a ničení, aby si si zvolil správny objekt, keďže ich tam môžeš mať až 10

A kužel mam na hlavě postavenej křivě! Rotace je u všeho na 0, takže by to mělo být OK ..

pretože už samotná časť tela alebo samotný objekt môže mať pivot umiestnený excentricky alebo naklonený

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tak si tú rotáciu zrejme nezmenil...

btw. skús sa pozrieť na funkciu EditAttachedObject a jeho callback

Ten edit jsem zkusil .. pak to uložil, ale chtělo by to zjistit ty souřadnice, protože pak když to dam znova, tak se to dá zas křivě

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten edit jsem zkusil .. pak to uložil, ale chtělo by to zjistit ty souřadnice, protože pak když to dam znova, tak se to dá zas křivě

veď práve ten callback sa vyvoláva s novými, upravenými súradnicami, takže buď si ich printfni, alebo ak je to niečo zložitejšie, ulož do premennej a použi inak...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...