Jump to content
  • 0

pomoc Problém s podmienkov


LosO

Dotaz

Ahojte mám problém s podmienkov ak mám toto spravené

 

 

 

if(zabil[playerid] < 5)
{
trofeje[playerid] = 6;
SCM(playerid,0xff0000FF,"[ Levely ] {ffffff}Uspešne si splnil level);
}

 

Tak ten text mi to píše stále dokým nezabijem 5 hráčov a potom už nepíše

 

a keď dám takto:

 

 

 

if(zabil[playerid] > 5)
{
trofeje[playerid] = 6;
SCM(playerid,0xff0000FF,"[ Levely ] {ffffff}Uspešne si splnil level);
}

 

Tak keď zabijem 5 hráčov tak mi ten text potom píše stále

 

Potreboval by som aby mi ten text písalo iba keď zabijem 5 hráčov a potom už aby mi ho nepísalo skúšal som dať aj ==5 ale potom ma napadlo že keď bude maať niekdo viac zabití ako 5 a ten level si začne robiť potom tak ho už nespraví asi nikdy :d

Link to comment
Share on other sites

2 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Tak to udělej jinak. Počítej zabité hráče tak, jak doteď a pro misi si vytvoř novou proměnnou.

 

new p[MAX_PLAYERS], bool:s[MAX_PLAYERS];

 

Nejprve musíš nastavit hodnotu proměnné "s" na true (při startu levelu)


if(s[playerid] == true) {
p[playerid]++;

if(p[playerid] == 5) {
trofeje[playerid] = 6;
SCM(playerid,0xff0000FF,"[ Levely ] {ffffff}Uspešne si splnil level");
s[playerid] = false;
}
}
zabil[playerid]++;

 

Nejlepší by to tu bylo asi přes PVary, ale nevěděl jsem, jestli je využíváš.

 

Dalo by se to udělat i tak, že si při startu mise uložíš počet zabitých a pak je při každém zabití počítáš rozdíl mezi aktualním a uloženým skórem.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...