Jump to content
  • 0

pomoc Killing Spree End


Paulo*

Dotaz

Zdravim mam tu killing spree system,každy asi vie očo ide a ja potrebujem funckiu ktorá hráčovi - (killerovi) ukonči jeho killing spree ked ho niekto zabije alebo proste zomrie.

 

new KillingSpree[MAX_PLAYERS] = 0;
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[playerid] = 0;
KillingSpree[killerid]++;
if(KillingSpree[killerid] == 3)
{
format(g_string, sizeof(g_string), "%s zacal svoje killing spree na ( %d kills )", kName,KillingSpree[killerid]);
SCMT(CO_ORANGE,g_string);
}
else if(KillingSpree[killerid] == 6)
{
format(g_string, sizeof(g_string), "%s je na killing spree ( %d kills)", kName,KillingSpree[killerid]);
SCMT(CO_ORANGE,g_string);
}
pokračuje to napr až do 40 kde je napisane že ukončil svoje killing spree na 40 killov ..
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

jop ono to nastavi teda killerovi 1 spree a hracovi 0 ale neviem tu podmienku mam teda

 

if(KillingSpree[killerid] == 0)

{

hrac %s ukoncil svoje killing spree tym ze ho nekdo zabil?

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nie sprav to inak lebo ti to bude vypisovať aj keď nechceš

 

if(KS[playerid] > 0)
{
KS[playerid] = 0;
format("Hráč %s ukončil killing spree %d smrťou",meno,KS);
scmta();
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

pockaj teraz co KS preco ak je vacsie ako 0?

nn myslim ze to nebude fungovat

 

neurobim to takto ?

 

new KillingSpree[MAX_PLAYERS] = 0;
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(KillingSpree[playerid] != 0)
{
format(g_string, sizeof(g_string), "hrac %s ukoncil %s's killing spree !", PlayerName(killerid), PlayerName(playerid));
SCMT(CO_ORANGE, g_string);
KillingSpree[playerid] = 0;
}
KillingSpree[killerid]++;
if(KillingSpree[killerid] == 3)
{
format(g_string, sizeof(g_string), "%s zacal svoje killing spree na ( %d kills )", kName,KillingSpree[killerid]);
SCMT(CO_ORANGE,g_string);
}
else if(KillingSpree[killerid] == 6)
{
format(g_string, sizeof(g_string), "%s je na killing spree ( %d kills)", kName,KillingSpree[killerid]);
SCMT(CO_ORANGE,g_string);
}
pokračuje to napr až do 40 kde je napisane že ukončil svoje killing spree na 40 killov ..
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No väčšie ako 0 lebo nepredpokladám, že niekto dosiahne 0. A lepšie je tam mať tú podmienku aby nevypisovalo aj keď mal KS 0 že ho ukončil. A nevšimol som si že som nastavil 0 to KS a potom som to vypísal :d ale opravil si si to. A áno môžeš to takto nechať

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...