Jump to content
  • 0

pomoc Property systém problém


DonMafia

Dotaz

Ahojte.Mám problém s vlastným property systémom.Keď si zakúpim wang cars a chcem zasa vôjsť do cp tak už mi žiadny dialóg potom neukáže.Čím to je? Kde mám chybu?

 

   if(CPiD == wangp)
   {
   if(Hrac[playerid][wangm] == 0) ShowPlayerDialog(playerid,46,DIALOG_STYLE_LIST,"Property systém 0.1", "Kúpiť budovu\nVykradnúť budovu\nPredať budovu\nVybrať peniaze s kasy\nNajať si bodyguardov","Potvrdiť","Odísť");
   if(Hrac[playerid][wangm] == 1) ShowPlayerDialog(playerid,47,DIALOG_STYLE_LIST,"Property systém 0.1", "Predať budovu\nVybrať peniaze s kasy\nNajať si bodyguardov","Potvrdiť","Odísť");
   }


DialogResponse

if(dialogid == 46)
{
if(response == 1)
{
if(listitem == 0)
{
new string[126];
if(wangproperty == 0)
{
Hrac[playerid][wangm] = 1;
Hrac[playerid][wangm] = Meno(playerid);
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,"[Property systém]{FFFFFF}Od mesta si odkúpil wang cars.");
format(string, sizeof(string), "Wang Cars\nMajiteľ: %s",Hrac[playerid][wangm]);
Update3DTextLabelText(wangcars, FARBA_ZLTA, string);
GivePlayerMoney(playerid,-95000);
}else{
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,"[Property systém]{FFFFFF}Túto nehnuteľnosť už niekto vlastní.");
}
}
if(listitem == 1)
{
new string[126];
if(wangochrana == 0)
{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Vykradol si nehnuteľnost wang cars a dostal si %d$",wangkasa);
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
GivePlayerMoney(playerid,wangkasa);
wangkasa = 0;
format(string, sizeof(string), "Nehnuteľnosť: Wang Cars\nMajiteľ: %s",Hrac[playerid][wangm]);
Update3DTextLabelText(wangcars, FARBA_ZLTA, string);
}else{
switch(random(2)) {
case 0: {
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Pri pokuse o vykradnutie kasy v nehnuteľnosti wang cars ťa zabila ochranka");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
SetPlayerHealth(playerid,0);
}
case 1: {
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Vykradol si nehnuteľnost wang cars a dostal si %d$",wangkasa);
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
GivePlayerMoney(playerid,wangkasa);
wangkasa = 0;
format(string, sizeof(string), "Nehnuteľnosť: Wang Cars\nMajiteľ: %s",Hrac[playerid][wangm]);
Update3DTextLabelText(wangcars, FARBA_ZLTA, string);
}
}
}
}
}
}
if(dialogid == 47)
{
if(response == 1)
{
new string[126];
if(listitem == 0)
{
//new string[126];
if(Hrac[playerid][wangm] ==1)
{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Predal si nehnuteľnosť wang cars.Dostal si späť polovicu ceny nehnuteľnosti");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
wangproperty = 0;
GivePlayerMoney(playerid,47500);
Hrac[playerid][wangm] = 0;
format(string, sizeof(string), "Nehnuteľnosť: Wang Cars\nMajiteľ: Mesto");
Update3DTextLabelText(wangcars, FARBA_ZLTA, string);
}else{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Nevlastníš túto nehnuteľnosť");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
}
}
if(listitem == 1)
{
//new string[126];
if(Hrac[playerid][wangm] == 1)
{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Vybral si kasu s nehnuteľnosti.");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
GivePlayerMoney(playerid,wangkasa);
wangkasa = 0;
format(string, sizeof(string), "Nehnuteľnosť: Wang Cars\nMajiteľ: Mesto");
Update3DTextLabelText(wangcars, FARBA_ZLTA, string);
}else{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Nevlastníš túto nehnuteľnosť");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
}
}
if(listitem == 2)
{
//new string[126];
if(wangproperty == 1)
{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Najal si si ochranu pre svoju nehnuteľnosť");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
GivePlayerMoney(playerid,-15000);
wangochrana = 1;
}else{
format(string, sizeof(string), "[Property systém]{FFFFFF}Nevlastníš túto nehnuteľnosť");
SCM(playerid,FARBA_ZELENA,string);
}
}
}
}

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Keď si kúpi, tak mu nastavuješ toto:

 Hrac[playerid][wangm] = 1; a potom Hrac[playerid][wangm] = Meno(playerid);

bude to asi tým že Hrac[playerid][wangm] sa rovná menu nie číslu. Skús

Hrac[playerid][wangm] = Meno(playerid);

odstrániť, a potom vyskúšať či sa dialog zobrazí...lebo

 if(Hrac[playerid][wangm] == 1) // ak sa rovná 1 tak zobrazíš dialog majiteľa...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...