Jump to content
  • 0

pomoc Generátor Útěk


LuK3Z

Dotaz

Ahoj potřeboval bych prosím vás pomoct. Mám Generátor a chcu aby se mu to povedlo náhodně a vypáčit aby to mohl ENTREM a pak ho to portne na určité místo a ať se mu zobrazí checkpoint Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

24 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

1.Kudris pls pošli mi sem or do SS názov toho programu ..

2. define -->

 

#define PRESSED(%0) \

(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 

OnPlayerKeyStateChange si dáš

 

 

 

if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť

{

new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ...

switch (nahoda)

{

case 0:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 1:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 2:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 3:

{

SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !");

SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint

SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu

SetPlayerInterior(playerid, VW);

}

case 4:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 5:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 6:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

}

}

}

 

 

Malo by to fungovať :) Mne to fungovalo aj funguje

  • Líbí se mi to! (+1) 3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aha hento je keď stlačí ENTER pri určitom mieste (pri tom generátore alebo čo to je) tak to dá random či to rozbije či nie .. ak to rozbije tak SetPlayerPos & SetPlayerInterior ho spawne na pozíciu ktorú ty určíš + do SetPlayerCheckpoint dáš súradnice kde sa má zobraziť CP .. pravdaže si tam môžeš dopísať aj viacej toho nie len hento :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Menší tutorial pre teba :d

#define hore

 

#define PRESSED(%0) \

(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 

Potom dáš do OnPlayerKeyStateChange

 

if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť

{

new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ...

switch (nahoda)

{

case 0:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 1:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 2:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 3:

{

SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !");

SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint

SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu

SetPlayerInterior(playerid, VW);

}

case 4:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 5:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 6:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

}

}

}

Potom do OnPlayerEnterCheckpoint

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint)

{

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

// veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn....

}

 

 

To je asi všetko .. ostatne by si si mal sám urobiť :d nebudem ti tu robiť celý útek alebo čo to vlastne je :d

Ak si niečomu nepochopil napíš poradím ;)

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)

{

GivePlayerMoney(playerid, 10000); // "10000" si zmen na sumu aku chces aby mu to dalo

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

V public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys

 

if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 189.8229, 1974.2518, 17.0335))
{
new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ...
switch (nahoda)
{
case 0:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
case 1:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
case 2:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
case 3:
{
SCM(playerid, C_GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !");
SetPlayerPos(playerid,644.9077, 1690.9767, 7.0982); // portne ho na pozíciu
SetPlayerCheckpoint(playerid,513.1063, 1116.8430, 14.0664, 2);
}
case 4:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
case 5:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
case 6:
{
SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm
}
}
}
}
return 1;
}

 

V public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)

 

{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 513.1063, 1116.8430, 14.0664))
 {
 DisablePlayerCheckpoint(playerid);
 }
 else if(Player[playerid][CheckpointID]==1) {
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
 SetPlayerCheckpoint(playerid,1714.407,1604.936,10.007,11);
 Player[playerid][CheckpointID]=2;
 SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Jeï do stodoly se schovat (následuj Checkpoint).");
}
else if(Player[playerid][CheckpointID]==2) {
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
 Player[playerid][CheckpointID]=0;
 SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Teï tì nikdo už nenajde.");
 SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Gratulejeme! Útìk byl úspìšný ! +50 bodù");
 SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+50);
 SpawnPlayer(playerid);
}

return 1;
}

Takto to mám :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak za 1. chýba ti tam SetPlayerInterior(playerid, virtualny svet);

A toto tam má čo robiť ?

 

else if(Player[playerid][CheckpointID]==1) {

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

SetPlayerCheckpoint(playerid,1714.407,1604.936,10.007,11);

Player[playerid][CheckpointID]=2;

SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Jeï do stodoly se schovat (následuj Checkpoint).");

}

else if(Player[playerid][CheckpointID]==4) {

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

Player[playerid][CheckpointID]=0;

SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Teï tì nikdo už nenajde.");

SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Gratulejeme! Útìk byl úspìšný ! +50 bodù");

SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+50);

SpawnPlayer(playerid);

}

To je na nejaký iný útek alebo čo ?

// + vidím že používaš zložitý prídel bodov ..

hore medzi define

#define GivePlayerScore(%0,%1) SetPlayerScore(%0,GetPlayerScore(%0)+%1)

a potom len používaj ako keby GivePlayerMoney akurát tuna to bude GivePlayerScore

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Menší tutorial pre teba :d

#define hore

 

#define PRESSED(%0) \

(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 

Potom dáš do OnPlayerKeyStateChange

 

if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK))

{

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť

{

new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ...

switch (nahoda)

{

case 0:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 1:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 2:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 3:

{

SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !");

SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint

SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu

SetPlayerInterior(playerid, VW);

}

case 4:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 5:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

case 6:

{

SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm

}

}

}

}

Potom do OnPlayerEnterCheckpoint

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint)

{

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

// veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn....

}

 

 

To je asi všetko .. ostatne by si si mal sám urobiť :d nebudem ti tu robiť celý útek alebo čo to vlastne je :d

Ak si niečomu nepochopil napíš poradím ;)

Tu som ti to dal ... Aj ja to tak mám a funguje všetko ako má .. vyskúšaj si to dať tak a potom napíš

Link to comment
Share on other sites

  • 0

OnPlayerEnterCheckpoint

 

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint)

{

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

// veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn....

}

čo na tom nechápeš ? normálne si iba doplníš súradnice hore + ešte nejaké tie blbostičky ak chceš napr money,score, atd...

Inač asi som zabudol na toto

#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)

to si daj hore medzi #define ...

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...