LuK3Z 3 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Ahoj potřeboval bych prosím vás pomoct. Mám Generátor a chcu aby se mu to povedlo náhodně a vypáčit aby to mohl ENTREM a pak ho to portne na určité místo a ať se mu zobrazí checkpoint Děkuji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Norhy Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 • onPlayerKeyStateChange • Random • SetPlayerPos • SetPlayerCheckpoint. Ámen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Nechápem čo presne potrebuješ,čo vypáčiť ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 8. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 8. Březen, 2013 No objekt a ten objekt je generator nechcete mi dat priklad pawno zacinam Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kudris 14 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Nechápem čo presne potrebuješ,čo vypáčiť ? Je to přesně tento objekt: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 1.Kudris pls pošli mi sem or do SS názov toho programu .. 2. define --> #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) OnPlayerKeyStateChange si dáš if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť { new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ... switch (nahoda) { case 0: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 1: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 2: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 3: { SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !"); SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu SetPlayerInterior(playerid, VW); } case 4: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 5: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 6: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } } } } Malo by to fungovať Mne to fungovalo aj funguje 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 8. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 8. Březen, 2013 A jeste jak to mam dat jakoze do public checkpoint ze kdyz dojede tak ho to spawne do urceneho mista 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Aha hento je keď stlačí ENTER pri určitom mieste (pri tom generátore alebo čo to je) tak to dá random či to rozbije či nie .. ak to rozbije tak SetPlayerPos & SetPlayerInterior ho spawne na pozíciu ktorú ty určíš + do SetPlayerCheckpoint dáš súradnice kde sa má zobraziť CP .. pravdaže si tam môžeš dopísať aj viacej toho nie len hento Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 8. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Tak mi prosím dej příklad Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Menší tutorial pre teba #define hore #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) Potom dáš do OnPlayerKeyStateChange if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť { new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ... switch (nahoda) { case 0: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 1: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 2: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 3: { SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !"); SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu SetPlayerInterior(playerid, VW); } case 4: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 5: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 6: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } } } } Potom do OnPlayerEnterCheckpoint if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn.... } To je asi všetko .. ostatne by si si mal sám urobiť nebudem ti tu robiť celý útek alebo čo to vlastne je Ak si niečomu nepochopil napíš poradím 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Jo díky REP + Ale nefunguje mi to Poradíte mi ? Když projedu checkpoint neda mi to peníze ani nezmizne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eXot 18 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, 10000); // "10000" si zmen na sumu aku chces aby mu to dalo DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 No ale kdyz projedu ten checkpoint tak se nic nestane ani nezmizi nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Musí ak tam máš DisablePlayerCheckpoint(playerid); tak ti to musí zmiznuť ... daj sem kód ako to máš presne ty u seba Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 V public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 189.8229, 1974.2518, 17.0335)) { new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ... switch (nahoda) { case 0: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 1: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 2: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 3: { SCM(playerid, C_GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !"); SetPlayerPos(playerid,644.9077, 1690.9767, 7.0982); // portne ho na pozíciu SetPlayerCheckpoint(playerid,513.1063, 1116.8430, 14.0664, 2); } case 4: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 5: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 6: { SCM(playerid, C_RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } } } } return 1; } V public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 513.1063, 1116.8430, 14.0664)) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else if(Player[playerid][CheckpointID]==1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1714.407,1604.936,10.007,11); Player[playerid][CheckpointID]=2; SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Jeï do stodoly se schovat (následuj Checkpoint)."); } else if(Player[playerid][CheckpointID]==2) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); Player[playerid][CheckpointID]=0; SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Teï tì nikdo už nenajde."); SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Gratulejeme! Útìk byl úspìšný ! +50 bodù"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+50); SpawnPlayer(playerid); } return 1; } Takto to mám Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Tak za 1. chýba ti tam SetPlayerInterior(playerid, virtualny svet); A toto tam má čo robiť ? else if(Player[playerid][CheckpointID]==1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1714.407,1604.936,10.007,11); Player[playerid][CheckpointID]=2; SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Jeï do stodoly se schovat (následuj Checkpoint)."); } else if(Player[playerid][CheckpointID]==4) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); Player[playerid][CheckpointID]=0; SendClientMessage(playerid,C_YELLOW,"Teï tì nikdo už nenajde."); SendClientMessage(playerid,C_GREEN,"Gratulejeme! Útìk byl úspìšný ! +50 bodù"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+50); SpawnPlayer(playerid); } To je na nejaký iný útek alebo čo ? // + vidím že používaš zložitý prídel bodov .. hore medzi define #define GivePlayerScore(%0,%1) SetPlayerScore(%0,GetPlayerScore(%0)+%1) a potom len používaj ako keby GivePlayerMoney akurát tuna to bude GivePlayerScore Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Co je ? Tak mi prosím pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Michal Kuřátko (_Michael_) 49 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 To je pak těžké když kopíruješ 2 různé TUTy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Keby to urobiš tak ako som ti napísal hore tak by ti to na 100% fungovalo .. mne to funguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Tak mi nejak poradte ja uz fakt nevim Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Michal Kuřátko (_Michael_) 49 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Ty už fakt nevíš, vždyť nic neděláš, jen čekáš na code... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Menší tutorial pre teba #define hore #define PRESSED(%0) \ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) Potom dáš do OnPlayerKeyStateChange if(PRESSED(KEY_SECONDARY_ATTACK)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z)) // pozície že kde to môže len použiť { new nahoda = random(7); // toto že náhody či to rozbije či nie ... switch (nahoda) { case 0: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 1: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 2: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 3: { SCM(playerid, GREEN, "Skvele Podarilo sa ti rozbiť studňu !"); SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, velkosť); // zobrazí sa mu checkpoint SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // portne ho na pozíciu SetPlayerInterior(playerid, VW); } case 4: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 5: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } case 6: { SCM(playerid, RED, "Bohužal pri búchaní sa ti zlomila Palka."); //scm } } } } Potom do OnPlayerEnterCheckpoint if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn.... } To je asi všetko .. ostatne by si si mal sám urobiť nebudem ti tu robiť celý útek alebo čo to vlastne je Ak si niečomu nepochopil napíš poradím Tu som ti to dal ... Aj ja to tak mám a funguje všetko ako má .. vyskúšaj si to dať tak a potom napíš Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 No jenze ja nevim jak mam udelat ten OnPlayerEnterCheckpoint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ERIK518 27 Odesláno: 9. Březen, 2013 Share Odesláno: 9. Březen, 2013 OnPlayerEnterCheckpoint if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, X, Y, Z)) // tam budú pozície ktoré si dal do toho OnPlayerKeyStateChange (v tom SetPlayerCheckpoint) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // veci ktoré sa majú udiať poprípade ďalší SetPlayerChackpoint(... a sa zopakuje to if(IsPlayerIn.... } čo na tom nechápeš ? normálne si iba doplníš súradnice hore + ešte nejaké tie blbostičky ak chceš napr money,score, atd... Inač asi som zabudol na toto #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) to si daj hore medzi #define ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LuK3Z 3 Odesláno: 9. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 9. Březen, 2013 Už mi to funguje můžete lock a díky za radu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
LuK3Z 3
Ahoj potřeboval bych prosím vás pomoct. Mám Generátor a chcu aby se mu to povedlo náhodně a vypáčit aby to mohl ENTREM a pak ho to portne na určité místo a ať se mu zobrazí checkpoint Děkuji.
Link to comment
Share on other sites
24 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now