JIDAVID 6 Odesláno: 1. Leden, 2013 Share Odesláno: 1. Leden, 2013 Zdravím, začali mi bláznit pickupy, už vážné nemohu přijít na to, kde je problém. Všechny pickupy, které mají dát hráči zbraň nejsou alright U všech pickupů, které mi mají dát zbraň, mi ji dají, ale s nesprávným počtem nábojů. Například mám pickup, který mi má dát RPG s náboji 3 a místo toho mi dá nábojů 7 | U sniperky místo 30 nábojů 40. Zkoušel jsem to celé předělat na funkci IsPlayerInSphere, ale výsledek byl stejný. Mám všechny normálně: new rpg; new sniperka; public OnGameModeInit() { rpg = CreatePickup(359, 15, x, y, z); sniperka = CreatePickup(356, 15, x, y, z); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == rpg) { GivePlayerWeapon(playerid, 35, 3); } else if(pickupid == sniperka) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 30); } return 1; } Dík za rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 2. Leden, 2013 Share Odesláno: 2. Leden, 2013 Z tohoto nikdo nic nevyčte a tudíž ti nemůže poradit. No a bylo by to poprvé, co bych se setkal s tím, že ti funkce GivePlayerWeapon přidělí špatný počet nábojů, chybu musí být někde u tebe, v této části scriptu ale asi ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 jAk3r 47 Odesláno: 2. Leden, 2013 Share Odesláno: 2. Leden, 2013 No nevím jestli to pomůže ale skus to používt takto public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == rpg){ GivePlayerWeapon(playerid, 35, 3); } if(pickupid == sniperka){ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 30); } return 1; } Snad pomůže Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JIDAVID 6 Odesláno: 2. Leden, 2013 Author Share Odesláno: 2. Leden, 2013 Zjistil jsem, že to je tímto rpg = CreatePickup(359, 15, x, y, z); sniperka = CreatePickup(356, 15, x, y, z); Když tam dám klasickou 1 tak vše funguje jak má o.O Já ale potřebuju, aby se pickup respawnul každému hráči po smrti = 15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 jAk3r 47 Odesláno: 2. Leden, 2013 Share Odesláno: 2. Leden, 2013 Tak tam skus dát--> 3 = Také až po umrtí hráč Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JIDAVID 6 Odesláno: 2. Leden, 2013 Author Share Odesláno: 2. Leden, 2013 Tak tam skus dát--> 3 = Také až po umrtí hráč Dík za radu, ale nic se nezměnilo =/ Ja som si aj tak myslel že je to tým typom... Napadá ma iba že dáš typ 1 a pri vstupe do pickupu skontrolujes premenu npr. ZiskalPickup[playerid] či je hodnota 1 ak nie, da mu zbran a nastaví hodnotu na 1 a potom do onplayerspawn das vynulovaie premeny (nsstavis hodnotu 0) To už mě také napadlo, no nevím jestli se mi chce dělat cca 60 proměnných Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JIDAVID 6 Odesláno: 2. Leden, 2013 Author Share Odesláno: 2. Leden, 2013 new PickupUsed[MAX_PLAYERS_][MAX_PICKUP]; a potom... onplayerpicku... if(pickupid == sniperka && PickupUsed[playerid][pickupid] == 0){ PickupUsed[playerid][pickupid] = 1; GivePlayerWeapon } a v OnPlayerSpawn for(new i; i < MAX_PICKUPS;i++){ PickupUsed[playerid] = 0; } Sakra to je vlastně taky pravda, dík Teď sem přišel na to, proč mi to dává víc nábojů. Jelikož je pickup stejný jako zbraň, přidá mi to u RPG mnou zadaný počet nábojů (3) + defaultní počet, což je 4, takže dostanu 7, jak jsem psal. U ostatních zbraní to samé. Teď abych zjistil u všech zbraní ten defaultní počet nábojů. Vyřešeno. Zjistil jsem si ten defaultní počet nábojů u všech zbraní pomocí vytvoření prázdného pickupu s ID zbraně a jak jsem řekl, M4 mi dalo např. 80 nábojů, takže abych měl 200, musím do pickupid == M4 dát 120 nábojů a 80 mi jich dá automaticky. Díky za rady 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
JIDAVID 6
Zdravím, začali mi bláznit pickupy, už vážné nemohu přijít na to, kde je problém.
Všechny pickupy, které mají dát hráči zbraň nejsou alright
U všech pickupů, které mi mají dát zbraň, mi ji dají, ale s nesprávným počtem nábojů.
Například mám pickup, který mi má dát RPG s náboji 3 a místo toho mi dá nábojů 7 | U sniperky místo 30 nábojů 40.
Zkoušel jsem to celé předělat na funkci IsPlayerInSphere, ale výsledek byl stejný.
Mám všechny normálně:
Dík za rady
Link to comment
Share on other sites
6 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now