Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Čawte hľadal som to aj tu , ale neviem spraviť to aby sa mi brána otvorila keď hráč v aute zatrúbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 nastuduj něco o public OnPlayerKeyStateChange Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 A nenapíšeš mi presnejšie .. lebo ja hľadám http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions a nič ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange je to public ne žadna funkce Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 A nenapíšeš mi presnejšie .. lebo ja hľadám http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions a nič ... tak si tam napis OnPlayerKeyStateChange vlevo uprostred, pokud ses tak shnily tak tu mas primy odkaz, pak si najdi MoveObject, pokud si shnily jak se zda tak tu mas dalsi primy, kod ti tu nikdo psat nebude, nauc se to Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Movie object viem robiť , ale to na zatrúbenie neviem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) { if(newkeys & KEY_CROUCH) { //zde podmínka na dveře zda jsou zavřeny a pak moveobject } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MICHAL53Q 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) { if(newkeys & KEY_CROUCH) { //zde podmínka na dveře zda jsou zavřeny a pak moveobject } } return 1; } chyba ti podmienka aby to slo len v urcitej vzdialenosti...a nie globalne na celej map + podmienka sa da zapisat aj if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_CROUCH) teraz si uz len niesom isty..ci tam nechyba zatvorka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Ok už to mám všetko ,ale ja som nikdy FS nerobil takže neviem prečo mi neukazujú objekty.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MICHAL53Q 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 lebo to musis dat do OnFilterScriptInit a nie do OnGameModeInit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Tak až taký hlúpy niesom Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Mám to takto , ale nedal som tu celý FilterScriptInit dôvod nemusím udávať.. #include new brana; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { CreateObject(987, -656.70001220703, 963.09997558594, 11.10000038147, 0,0,88); brana= CreateObject(968, -717.5, 950.40002441406, 12.10000038147, 0, 270, 90); return 1; } #endif public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(newkeys & KEY_CROUCH) { MoveObject(brana,-717.5, 950.5, 12.10000038147,3); } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 to máš jen otevření udělej si new bool:op; do onfilterscriptinit dáš op = true; a do podmínky if(newkeys ........ dáš if(op == true) { moveobject op = false; } else if(op == false) { moveobject op = true; } zapomněl jsem na IsPlayerRnageOfPoint zda je hráč poblíš ak chceš tak tam taky dej tu podmínku if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid,range,x,y,z)) { //zde to předešlé } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Oh my good ja ti vôbec nechápem if(op == true) { moveobject op = false; } else if(op == false) { moveobject op = true; } Ako to zistí , že sa to má otvoriť a tak ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 #include new brana; new bool:op; public OnFilterScriptInit() { CreateObject(987, -656.70001220703, 963.09997558594, 11.10000038147, 0,0,88); brana= CreateObject(968, -717.5, 950.40002441406, 12.10000038147, 0, 270, 90); op = true; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(newkeys & KEY_CROUCH) { if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid,range,x,y,z)) { if(op == true) { moveobject(...)//otevření op = false; } else if(op == false) { moveobject(...);//zavření op = true; } } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 paveldaa 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 kdyby si nebyl trochu líný hledat,tak tu je na to návod otevirani-zavirani-brany-zatroubenim-t6477.html viewtopic.php?f=8&t=138&hilit=br%C3%A1na Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lemon 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 kdyby si nebyl trochu líný hledat,tak tu je na to návod otevirani-zavirani-brany-zatroubenim-t6477.html viewtopic.php?f=8&t=138&hilit=br%C3%A1na Pavelda tu ti prisahám , že som to hľadal a nenašlo mi to Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 boban88 6 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 #include new brana; new bool:op; public OnFilterScriptInit() { CreateObject(987, -656.70001220703, 963.09997558594, 11.10000038147, 0,0,88); brana= CreateObject(968, -717.5, 950.40002441406, 12.10000038147, 0, 270, 90); op = true; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(newkeys & KEY_CROUCH) { if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid,range,x,y,z)) { if(op == true) { moveobject(...)//otevření op = false; } else if(op == false) { moveobject(...);//zavření op = true; } } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 paveldaa 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 kdyby si nebyl trochu líný hledat,tak tu je na to návod otevirani-zavirani-brany-zatroubenim-t6477.html viewtopic.php?f=8&t=138&hilit=br%C3%A1na Pavelda tu ti prisahám , že som to hľadal a nenašlo mi to neva,ale příšte hledej lépe,nejdřív hledej v sekcích navody a jak udělat,nebo scripty,když nenajdeš ,search a pak až help Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MICHAL53Q 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 ze niesi taky hlupy.... #if defined FILTERSCRIPT #endif Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 paveldaa 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 ze niesi taky hlupy....#if defined FILTERSCRIPT #endif Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 MICHAL53Q 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Ok už to mám všetko ,ale ja som nikdy FS nerobil takže neviem prečo mi neukazujú objekty.. nevidis??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 paveldaa 0 Odesláno: 13. Srpen, 2012 Share Odesláno: 13. Srpen, 2012 Ok už to mám všetko ,ale ja som nikdy FS nerobil takže neviem prečo mi neukazujú objekty.. nevidis??? okra,sorry,toho jsem si nevšiml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Lemon 0
Čawte hľadal som to aj tu , ale neviem spraviť to aby sa mi brána otvorila keď hráč v aute zatrúbi
Link to comment
Share on other sites
22 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now