Top10 0 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 čaute mám timer, ktorý každú sekundu kontroluje hráčovu pozíciu a ak je hráč na mieste ukáže sa mu textdraw. Fungovalo mi to, no potom to z ničoho nič prestalo fungovať. S kodom som nič nerobil.. gamemodeinit SetTimer("oo",1000,1); forward oo(playerid); public oo(playerid) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z)) { TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw); }else{ TextDrawHideForPlayer(playerid,textdraw); } + ešte ked dám kompilovať tak mi to kompiluje asi 10 sekúnd.. nie je to veľa ale nikdy predtým mi to nerobilo. Tak vopred diky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Ad@m 0 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Ak ti to ide tak to nemen zalezi na počtu riadkoch scriptu/PC ako dlho ti to kompiluje Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Vyholený*_*Sandokán 1 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 ja mam zase iny problem..mne ani nechce isť TextDraw..dam sem cody a či mi niekto poradi STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT"); TextDrawFont(STUNT, 3); TextDrawColor(STUNT, 0x29E009); TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF); TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0); TextDrawAlignment(STUNT, 3); TextDrawSetOutline(STUNT, 1); TextDrawSetShadow(STUNT, 2); TextDrawSetProportional(STUNT, 1); TextDrawShowForAll(STUNT); žiadne errory,žiadne waringy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Top10 0 Odesláno: 27. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2012 TextDrawShowForAll daj do OnPlayerConnect Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Ad@m 0 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 gamemodeinit new Text:STUNT STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT"); TextDrawFont(STUNT, 3); TextDrawColor(STUNT, 0x29E009); TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF); TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0); TextDrawAlignment(STUNT, 3); TextDrawSetOutline(STUNT, 1); TextDrawSetShadow(STUNT, 2); TextDrawSetProportional(STUNT, 1); ak chceš aby sa mu ukázal pri connecte daj do connectu TextDrawShowForPlayer(playerid,STUNT); alebo cez cyklus ale to zatažuje odporúčam prvý sposob tu je ten cyklus gamemodeinit new Text:STUNT STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT"); TextDrawFont(STUNT, 3); TextDrawColor(STUNT, 0x29E009); TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF); TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0); TextDrawAlignment(STUNT, 3); TextDrawSetOutline(STUNT, 1); TextDrawSetShadow(STUNT, 2); TextDrawSetProportional(STUNT, 1); for(new i = 0; i <= POCET_SLOTOV_V_CISLE; i++){TextDrawShowForPlayer(i,STUNT);} Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Vyholený*_*Sandokán 1 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 toto new Text:STUNT; už mam..skusim toto OnPlayerConnect a nepoznate nejaky program žeby mi ukazolo nahľad kde sa ten text bude nachadzať?? lebo tote X Y dam a neviem de to bude presne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Ad@m 0 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 www.pawno.cz/search.php daj tam texdraw editor ja použivam texdraw editor od felasa myslím a je dobrý Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Vyholený*_*Sandokán 1 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 dik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Že se ti to dlouho compiluje taky záleží na podmínkách, jestli máš třeba objectstreamer tak je to jasný .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Top10 0 Odesláno: 28. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 28. Červen, 2012 Aha áno mám object streamer Diky ale ešte by som potreboval vyriešiť ten textdraw Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 28. Červen, 2012 Share Odesláno: 28. Červen, 2012 [FS] Text Draw Editor (TDE) stahni, všechny složky nakopíruj do adresáře serveru a ve hře /text a už pracuješ, pak akorát uložit textdraw ale to všechno máš na té adrese kterou sem ti teď poslal .. Sice neni verze editoru na sa-mp 0.3e ale přesto to funguje takže žádný problém .. po uložení se ti textdraw uloží do ScriptFiles a tam otevřeš např textdraw1.txt potom už jen jednoduše vše nakopíruješ do OnGameModeInt kromě new Text:textdraw1; // na konci je 1, 2 ,3 nebo podminku muzes uplne zmenit to dáš nahoru do newů a ostatní OnGameModeInt poté už jen OnPlayerConnect TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1); a onPlayerDisconnect TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw1); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Top10 0
čaute
mám timer, ktorý každú sekundu kontroluje hráčovu pozíciu a ak je hráč na mieste ukáže sa mu textdraw. Fungovalo mi to, no potom to z ničoho nič prestalo fungovať.
S kodom som nič nerobil..
+ ešte ked dám kompilovať tak mi to kompiluje asi 10 sekúnd.. nie je to veľa ale nikdy predtým mi to nerobilo. Tak vopred diky
Link to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now