Jump to content
  • 0

pomoc textdraw a dlhé compilovanie


Top10

Dotaz

čaute :)

mám timer, ktorý každú sekundu kontroluje hráčovu pozíciu a ak je hráč na mieste ukáže sa mu textdraw. Fungovalo mi to, no potom to z ničoho nič prestalo fungovať.

S kodom som nič nerobil..

gamemodeinit
SetTimer("oo",1000,1);
forward oo(playerid);
public oo(playerid)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,x,y,z))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw);
}else{
TextDrawHideForPlayer(playerid,textdraw);
}

 

+ ešte ked dám kompilovať tak mi to kompiluje asi 10 sekúnd.. nie je to veľa ale nikdy predtým mi to nerobilo. Tak vopred diky :p

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

ja mam zase iny problem..mne ani nechce isť TextDraw..dam sem cody a či mi niekto poradi :d

STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT");

TextDrawFont(STUNT, 3);

TextDrawColor(STUNT, 0x29E009);

TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF);

TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0);

TextDrawAlignment(STUNT, 3);

TextDrawSetOutline(STUNT, 1);

TextDrawSetShadow(STUNT, 2);

TextDrawSetProportional(STUNT, 1);

TextDrawShowForAll(STUNT);

 

žiadne errory,žiadne waringy.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gamemodeinit

new Text:STUNT

STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT");

TextDrawFont(STUNT, 3);

TextDrawColor(STUNT, 0x29E009);

TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF);

TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0);

TextDrawAlignment(STUNT, 3);

TextDrawSetOutline(STUNT, 1);

TextDrawSetShadow(STUNT, 2);

TextDrawSetProportional(STUNT, 1);

 

ak chceš aby sa mu ukázal pri connecte daj do connectu

TextDrawShowForPlayer(playerid,STUNT);

 

alebo cez cyklus ale to zatažuje odporúčam prvý sposob

tu je ten cyklus

gamemodeinit

new Text:STUNT

STUNT = TextDrawCreate(350.0,140.0,"STUNT");

TextDrawFont(STUNT, 3);

TextDrawColor(STUNT, 0x29E009);

TextDrawBackgroundColor(STUNT, 0x000000FF);

TextDrawLetterSize(STUNT, 3, 5.0);

TextDrawAlignment(STUNT, 3);

TextDrawSetOutline(STUNT, 1);

TextDrawSetShadow(STUNT, 2);

TextDrawSetProportional(STUNT, 1);

for(new i = 0; i <= POCET_SLOTOV_V_CISLE; i++){TextDrawShowForPlayer(i,STUNT);}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

[FS] Text Draw Editor (TDE)

 

stahni, všechny složky nakopíruj do adresáře serveru a ve hře /text a už pracuješ, pak akorát uložit textdraw ale to všechno máš na té adrese kterou sem ti teď poslal ..

Sice neni verze editoru na sa-mp 0.3e ale přesto to funguje takže žádný problém ..

po uložení se ti textdraw uloží do ScriptFiles a tam otevřeš např textdraw1.txt potom už jen jednoduše vše nakopíruješ do OnGameModeInt kromě

new Text:textdraw1; // na konci je 1, 2 ,3 nebo podminku muzes uplne zmenit

to dáš nahoru do newů a ostatní OnGameModeInt poté už jen OnPlayerConnect

TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1);

a onPlayerDisconnect

TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw1);

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...