Jump to content

[INC]Turbo Enter-Exit System


Riso135_

Recommended Posts

TURBO ENTER-EXIT SYSTEM V1.0

by Riso135

 

Dobrý večer,

 

dneska som sa rozhodol zavesiť sem svoj miniscript ktorý som dávnejšie dal aj na forum.sa-mp.com. Je dosť jednoduchý ale použitelný a užitočný (hlavne pre nováčikov).

 

Čo je Turbo Enter-Exit Systém ?

- je to jednoduchý systém ktorý vytvára Vchody/Východy (Vstupy/Výstupy) do vami určeného priestoru cez funkciu CreateEnter

 

Funkcia:

CreateEnter(Name[],Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ,ii);

Príklad (ktorý je aj vo videu):

CreateEnter("{FFFFFF}[ {00CCFF}NAME {FFFFFF}]\n{FFFFFF}Press {00CCFF}ENTER",-1309.4834,-51.2179,14.1484,2309.2759,-14.9134,26.7422,0);

Vysvetlenie:

Name[] = názov 3DTextLabel-u, napríklad: "TEST"
Float:pX = pozícia X Vchodu (Exteriéru)
Float:pY = pozícia Y Vchodu (Exteriéru)
Float:pZ = pozícia Z Vchodu (Exteriéru)
Float:iX = pozícia X Interiéru
Float:iY = pozícia Y Interiéru
Float:iZ = pozícia Z Interiéru
ii = ID Interiéru

 

INŠTALÁCIA

 

medzi includy do módu:

#include 

 

Do public OnPlayerKeyStateChange si dajte toto:

OnEnterPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);

 

DOWNLOAD

http://www.solidfiles.com/d/1a6817b750

 

Staršia Ukážka (video)

http://www.youtube.com/watch?v=gX-QldlLEms&

Link to comment
Share on other sites

toto máš ale len cez 1 riadok, rýchlejšie to vytvoríš a menej záťažovejšie ako keby si mal: CreatePickup, public OnPlayerPickUpPickup => podmienka if(isPlayerInSphere/RangeOfPoint..., SetPlayerPos, SetPlayerInterior...

Link to comment
Share on other sites

Lepší je nejdřív nastavit interier a potom pozici .. nevim jak je to u tohodle ale u některých věcí to dělá chyby .. může ho to portnout a pak nastavit interier --> může být kousek v podlaze .. jinak pěkný script .. (podobný jsem tady dávno zveřejnoval také :d ..) btw neni lepší nastavit i facing angle? pak to vypadá hrozně a facing angle je primitivní ..

7/10 za pár věci které se mi nelibi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Je to good ale potreboval bi som ako bi sa dalo spravit napr do Firmy abi ket vojde

portloho a ket pojde niekto zanim abi sa stretly bez dialogu lem hent port

 

dlao bi sa to takto niejak

SetPlayerPos(playerid,EnterInfo[e][i_X],EnterInfo[e][i_Y],EnterInfo[e][i_Z]);

SetPlayerInterior(playerid,0);

SetPlayerVirtualWorld(playerid,<>);dialogid alebo nieco co rozlisi

Ak sa portne a kamos zanim cez tu istu firmy abi bol v takom istom svete

Link to comment
Share on other sites

Ak sa portne a kamos zanim cez tu istu firmy abi bol v takom istom svete

to si sprav do príkazu /goto :) :)

napr. SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPlayerVirtualWorld(id)); & SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));

 

dcmd_goto(playerid, params[])
{
new id = strval(params);
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
GetPlayerPos(id,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(id,a);
SetPlayerPos(playerid,x+1,y,z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPlayerVirtualWorld(id));
SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...