Jump to content
  • 0

pomoc VIP Auto


NextWarrior

Dotaz

Zdravím , potřeboval bych pomoc , udělal sem si do VIP příkaz /vcar , potřebuju však nějak udělat to,že když si hráč dané auto spawne aby ho mohl řídit jenom on a nikdo jiný max. nějaký spolujezdec a dále jak zakázat aby si to auto spawnul po druhé , vím že tu mam sice to že si auto nespawne , ale je to jenom v té situaci když v něm sedí . Za každou radu/nápovědu budu moc vděčný.Děkuji. "scratch"

 

dcmd_vcar(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
#pragma unused params
{
	if(VIP[playerid] == 0) return ShowPlayerDialog(playerid,163,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{00FF00}•VIP•","{FF0000}Nemáš zakoupené VIP","Ok","");
}
if(IsPlayerInVehicle(playerid, VIPcar)) return ShowPlayerDialog(playerid,163,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{00FF00}•VIP•","{FF0000}Nemůžeš přidat další •VIP Auto•","Ok","");
	GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
VIPcar = CreateVehicle(415,X,Y,Z,0,0,0);// Vytvorí auto
PutPlayerInVehicle(playerid, VIPcar,0);
	AddVehicleComponent(VIPcar, 1010);
	AddVehicleComponent(VIPcar, 1078);
	AddVehicleComponent(VIPcar, 1003);
	AddVehicleComponent(VIPcar, 1007);
new Text3D:car = Create3DTextLabel("•VIP Auto•", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
if(VIP[playerid] == 1) return Attach3DTextLabelToVehicle(car, playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
	ShowPlayerDialog(playerid,11147,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{00FF00}•VIP•","{FF0000}Úspěšně jsi dostal •VIP Auto•\nPro jeho zničení použij /vcard","Ok","");
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
nechapem "scratch"

Prostě potřebuju aby do toho auta mohl nasednout jenom ten který použil příkaz /vcar a sedí v tom autě a dál aby to auto nešlo přes ten příkaz spawnout když už ho má spawnutý , chápeš ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
nechapem "scratch"

Prostě potřebuju aby do toho auta mohl nasednout jenom ten který použil příkaz /vcar a sedí v tom autě a dál aby to auto nešlo přes ten příkaz spawnout když už ho má spawnutý , chápeš ?

cize prikazom /vcar si vytvori auto ktore nemoze pouzivat nikdo okrem neho, a ked uz ma to auto vytvorene tak nemoze znovu pouzit prikaz /vcar kym si ho neznici?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
nechapem "scratch"

Prostě potřebuju aby do toho auta mohl nasednout jenom ten který použil příkaz /vcar a sedí v tom autě a dál aby to auto nešlo přes ten příkaz spawnout když už ho má spawnutý , chápeš ?

cize prikazom /vcar si vytvori auto ktore nemoze pouzivat nikdo okrem neho, a ked uz ma to auto vytvorene tak nemoze znovu pouzit prikaz /vcar kym si ho neznici?

 

Ano , přestně tak "cheers"

Link to comment
Share on other sites

  • 0

sprav si premenu do ktorej uložíš ID auta, ktoré si spawnol...

 

 

new VCarOwner[MAX_PLAYERS]

 

do príkazu dáš

 

VCarOwner[playerid] = VIPcar;

 

a potom do OnPlayerStateChange

 

new v = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++){
if(v == VCarOwner[i]){
if(playerid != i){
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}else{
SCM(playerid,-1,"Vitaj vo vlastnom /vcar aute");
}
break;
}
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
sprav si premenu do ktorej uložíš ID auta, ktoré si spawnol...

 

 

new VCarOwner[MAX_PLAYERS]

 

do príkazu dáš

 

VCarOwner[playerid] = VIPcar;

 

a potom do OnPlayerStateChange

 

new v = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++){
if(v == VCarOwner[i]){
if(playerid != i){
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}else{
SCM(playerid,-1,"Vitaj vo vlastnom /vcar aute");
}
break;
}
}

 

Díky moc QWERe :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

sprav si to nejak takto:

//toto si daj medzi newy
new bool:vState[MAX_PLAYERS];
new vVehicle[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   vState[playerid] = false; //nastavi premennu aby znamenala ze hrac nema vytvorene auto
return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
   if(vState[playerid] == true) //ak ma hrac vytvorene auto
   {
       DestroyVehicle(vVehicle[playerid]); //znici hracove vozidlo
       vState[playerid] = false; //nastavi premennu aby znamenala ze hrac nema vytvorene auto
   }
return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) //ked sa hrac priblizi ku vozidlu
{
for(new v=0; v	{
    if(v != forplayerid) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1); //ak vozidlo nieje hracove tak za zamkne
    else SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 0); //ak je hracove tak sa odomkne
}
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/vcar", true)) //ak hrac zada prikaz /vcar
{
    if(vState[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Uz mas vytvorene vozidlo ! Najskor ho znic prikazom /vdestroycar !");
    else
    {
        vState[playerid] = true; //nastavi ze ma hrac vytvorene auto
        vVehicle[playerid] = CreateVehicle(bla bla bla);

		//bla bla bla (tu si daj vsetky potrebne funkcie na vytvorenie vozidla)
    }
    return 1;
}

if(!strcmp(cmdtext, "/vdestroycar", true)) //ak hrac zada prikaz /vcar
{
    if(vState[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Nemas vytvorene ziadne vozidlo !");
    else
    {
        DestroyVehicle(vVehicle[playerid]);
        vState[playerid] = false; //nastavi ze nema hrac vytvorene auto

        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Znicil si si svoje vozidlo !");
    }
    return 1;
}
return 0;
}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...