Brunes 1 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 čaute, takže robil som prikaz na freeze a na odpočet. ale buguje mi to .. v timeroch sa moc nevyznam .. dcmd_freezetime(playerid, params[]) { new pID; new Cas; if(sscanf(params,"uu",pID,Cas))return SendClientMessage(playerid,ROT,"/freezetime [id] [0-60s]"); if(!IsPlayerConnected(pID)) return SendClientMessage(playerid, ROT, "Hrac neni pripojeny."); if(Odpocet > 0) return SendClientMessage(playerid, ORANGE, "{FF0000}[{FFFFFF} ! {FF0000}]{FFFFFF} Odpocet jiz probiha."); TogglePlayerControllable(pID, 0); Odpocet = Cas; OdpocetFreeze(pID); SetTimer("OdpocetFreeze",1000, false); return true; } public OdpocetFreeze(playerid) { new string[8]; if(Odpocet <= 0) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~UnFreeze!", 2000, 4); TogglePlayerControllable(playerid, 1); }else{ format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 4); Odpocet--; SetTimer("OdpocetFreeze", 1000, false); } } mam to dobre?.. Bug je takýže mi tam napíše číslo 3987 ked som dal na 2 sekundy.. som lama a čo?! "help" ďakujem BrUn3S Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 GAMELASTERツ 73 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 čaute, takže robil som prikaz na freeze a na odpočet. ale buguje mi to .. v timeroch sa moc nevyznam .. dcmd_freezetime(playerid, params[]) { new pID; new Cas; if(sscanf(params,"uu",pID,Cas))return SendClientMessage(playerid,ROT,"/freezetime [id] [0-60s]"); if(!IsPlayerConnected(pID)) return SendClientMessage(playerid, ROT, "Hrac neni pripojeny."); if(Odpocet > 0) return SendClientMessage(playerid, ORANGE, "{FF0000}[{FFFFFF} ! {FF0000}]{FFFFFF} Odpocet jiz probiha."); TogglePlayerControllable(pID, 0); Odpocet = Cas; OdpocetFreeze(pID); SetTimer("OdpocetFreeze",1000, false); return true; } public OdpocetFreeze(playerid) { new string[8]; if(Odpocet <= 0) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~UnFreeze!", 2000, 4); TogglePlayerControllable(playerid, 1); }else{ format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 4); Odpocet--; SetTimer("OdpocetFreeze", 1000, false); } } mam to dobre?.. Bug je takýže mi tam napíše číslo 3987 ked som dal na 2 sekundy.. som lama a čo?! "help" ďakujem BrUn3S hmm, nevidim v tom nic zle. A co ty buguje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Brunes 1 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Author Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 to že dám |/freezetime 1(id) 3(sekundy)| a dá ma to na 3k sekund... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 GAMELASTERツ 73 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 co je 3k? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Brunes 1 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Author Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 3 000 sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 GAMELASTERツ 73 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 malo by ty to dat 3000 milisekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 EnginER 0 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 BrUn3s hlavne ako ty vzdy vsetko okomentujes, že by si to vedel každý sám spraviť! k téme: zo scanff ti neporadim ale keby si do mal napr strlen(params) tak ti pomozem, sprav to tak ako hovorim a ked tam budes mat chybu opravim no dalej som to ani nepozeral ked som videl scanff a preco new pID;? skôr takto ne? new pID = strval(params); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 dcmd_freezetime(playerid, params[]) { new pID; new Cas; if(sscanf(params,"uu",pID,Cas))return SendClientMessage(playerid,ROT,"/freezetime [id] [0-60s]"); if(!IsPlayerConnected(pID)) return SendClientMessage(playerid, ROT, "Hrac neni pripojeny."); if(Odpocet > 0) return SendClientMessage(playerid, ORANGE, "{FF0000}[{FFFFFF} ! {FF0000}]{FFFFFF} Odpocet jiz probiha."); TogglePlayerControllable(pID, 0); Odpocet = Cas; SetTimer("OdpocetFreeze",Cas*1000, false); return true; } public OdpocetFreeze(playerid) { new string[8]; if(Odpocet <= 0) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~UnFreeze!", 2000, 4); TogglePlayerControllable(playerid, 1); }else{ format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 4); Odpocet--; SetTimer("OdpocetFreeze", 1000, false); } } Tu premenu Odpocet sprav pre hráča... NIE GLOBÁLNU Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Brunes 1 Odesláno: 6. Srpen, 2011 Author Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 dcmd_freezetime(playerid, params[]) { new pID; new Cas; if(sscanf(params,"uu",pID,Cas))return SendClientMessage(playerid,ROT,"/freezetime [id] [0-60s]"); if(!IsPlayerConnected(pID)) return SendClientMessage(playerid, ROT, "Hrac neni pripojeny."); if(Odpocet > 0) return SendClientMessage(playerid, ORANGE, "{FF0000}[{FFFFFF} ! {FF0000}]{FFFFFF} Odpocet jiz probiha."); TogglePlayerControllable(pID, 0); Odpocet = Cas; SetTimer("OdpocetFreeze",Cas*1000, false); return true; } public OdpocetFreeze(playerid) { new string[8]; if(Odpocet <= 0) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~UnFreeze!", 2000, 4); TogglePlayerControllable(playerid, 1); }else{ format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 4); Odpocet--; SetTimer("OdpocetFreeze", 1000, false); } } Tu premenu Odpocet sprav pre hráča... NIE GLOBÁLNU skúšal som to a stále nefunguje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 6. Srpen, 2011 Share Odesláno: 6. Srpen, 2011 SetTimerEx("OdpocetFreeze",Cas*1000, false,"i",playerid); SPRAV .... TÚ PREMENÚ PRE KAŽDÉHO HRÁČA... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 QCMD:mute(playerid,params[]) { if(Alvl[playerid] >= 1) { new id = strval(params), string[128], minuty, duvod = strlen(params); if(sscanf(params,"udz",id,minuty,duvod)) return SCM(playerid,COLOR_RED,"Použití: /mute [iD] [MINUTY] [DUVOD]"); else if(Mute[id] == true) return SCM(playerid,COLOR_RED,"Hráè již je umlèený"); else if(Alvl[id] >= 1) return SCM(playerid,COLOR_RED,"Nemùžeš umlèet administrátora"); else Mute[id] = true; Timer[id] = SetTimerEx("muted",minuty*60000,0,"i",id); format(string,sizeof(string),"Administrátor %s umlèel hráèe %s na %d minut s dùvodem %s",PlayerName(playerid),PlayerName(id),minuty,duvod); SCMTA(COLOR_RED,string); }else SCM(playerid,COLOR_RED,"Nemáš dostateèné práva pro tento pøíkaz"); return true; } public muted(playerid) { if(Mute[playerid] == true) { Mute[playerid] = false; SCM(playerid,COLOR_YELLOW,"A nyní již mùžeš zase psát !:)"); } return true; } Já jsem dělal takto /mute, a funguje mi to na milisekundu přesně .. Zkus podle tohoto návodu udělat i /freeze, pokud ti to nepůjde tak mi napiš do soukromé zprávy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 ale on chce aby to ukazovalo čas koľko sekúnd tam ešte ostane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 ale on chce aby to ukazovalo čas koľko sekúnd tam ešte ostane... Tak to je jiná ... Jako globální proměnná: new Timer[MAX_PLAYERS]; Mezi ten příkaz dej: SetTimer("OdpocetFreeze",1000,true); Timer[id] = SetTimerEx("Unfreeze",Cas*1000, false,"i",id); A pak někam: public OdpocetFreeze(playerid) { format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 1); Odpocet--; return true; } public Freeze(playerid) { KillTimer(Timer[playerid]); GameTextForPlayer(playerid,"Unfreeze!", 1000, 4); TogglePlayerControllable(playerid,true); return true; } Zkus tohle a napiš Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 fujtajbl... 2 timery... zbytočná premena... no hnus :sick: Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 fujtajbl... 2 timery... zbytočná premena... no hnus :sick: Tak ukaž jak by jsi na to šel ty a nekritizuj Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 7. Srpen, 2011 Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 QCMD:freeze(playerid,params[]) { new id,minuty,; if(sscanf(params,"ud",id,minuty)) return SCM(playerid,COLOR_RED,"Použití: /freeze [iD] [MINUTY]"); SetPVarInt(id,"Freeze",minuty) SetTimerEx("UnFreze",1000,false,"i",id); TogglePlayerControllable(id,0); return true; } public UnFreze(playerid){ if(GetPVarInt(playerid,"Freeze") > 0){ SetPVarInt(playerid,"Freeze",GetPVarInt(playerid,"Freeze")-1); new s[5]; format(s,5,"%d",GetPVarInt(playerid,"Freeze") ); GameTextForPlayer(playerid,s,999,1); SetTimerEx("UnFreze",1000,false,"i",playerid); }else{ DeletePVar(playerid,"Freeze"); SCM(bol si unfeeznuty) TogglePlayerControllable(id,1); } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Brunes 1 Odesláno: 7. Srpen, 2011 Author Share Odesláno: 7. Srpen, 2011 ale on chce aby to ukazovalo čas koľko sekúnd tam ešte ostane... Tak to je jiná ... Jako globální proměnná: new Timer[MAX_PLAYERS]; Mezi ten příkaz dej: SetTimer("OdpocetFreeze",1000,true); Timer[id] = SetTimerEx("Unfreeze",Cas*1000, false,"i",id); A pak někam: public OdpocetFreeze(playerid) { format(string,8,"~g~%d",Odpocet); GameTextForPlayer(playerid,string, 1000, 1); Odpocet--; return true; } public Freeze(playerid) { KillTimer(Timer[playerid]); GameTextForPlayer(playerid,"Unfreeze!", 1000, 4); TogglePlayerControllable(playerid,true); return true; } Zkus tohle a napiš zkúšal som to na iný príkaz a šlape to ďakujem lenže je jedna chyba a to už asi nie v pawne tak isko aj u QWERA ukaže mi to čas ale sa obnoví po 8 sekundách aj ked tam mám že sa bude zobrazovať po 999ml.. Ale to už nevadí QWER - Je to Super mám to tam a šlape to ďíky ďaujeem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Brunes 1
čaute, takže robil som prikaz na freeze a na odpočet. ale buguje mi to .. v timeroch sa moc nevyznam ..
mam to dobre?.. Bug je takýže mi tam napíše číslo 3987 ked som dal na 2 sekundy..
som lama a čo?!
"help"
ďakujem
BrUn3S
Link to comment
Share on other sites
16 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now