Jump to content
  • 0

pomoc [Help] Startování motoru


Marlog5

Dotaz

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
":uqc9yih2]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
":uqc9yih2]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
":ceogt3lp]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

 

Přečti si ten tutoriál pořádně. Jedna část patří do OnPlayerKeyStateChange a druhá do OnPlayerStateChange. Jinak jaké ti to hází chyby?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
":ceogt3lp]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

 

Přečti si ten tutoriál pořádně. Jedna část patří do OnPlayerKeyStateChange a druhá do OnPlayerStateChange. Jinak jaké ti to hází chyby?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
":11h81zb5]
":11h81zb5]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

 

Přečti si ten tutoriál pořádně. Jedna část patří do OnPlayerKeyStateChange a druhá do OnPlayerStateChange. Jinak jaké ti to hází chyby?

 

 

a j já sem de**l sory

Link to comment
Share on other sites

  • 0
":11h81zb5]
":11h81zb5]Ukaž svůj kód místo toho odkazování na ten návod. Celej OnPlayerKeyStateChange.

 

 

no jesti se mohu zeptat já tak

 

 

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 

if(newkeys == KEY_TAB )

{

if(GetPlayerState(playerid) == 2) //Když je řidič, nebo není pěšky

{

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Startuji motor...");

MotorStarted[playerid] = true; //Tohle jsem dal schválně už do tlačítka, kde teprv startuje motor, ale není ještě z cela nastartován. (Motor spuštěň)

SetTimerEx("Motor",4000,0,"i",playerid); //Když splňuje podmínku, a zmáčkne tlačítko TAB, tak se spustí odpočet.

}

}

 

if(GetPlayerState(playerid) == 2)

{

TogglePlayerControllable(playerid, false); //Zamrzne/zastaví hráče

SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Pro nastartování motoru, zmáčkni klavesu TAB."); //Text.

}

 

return 1;

}

 

Přečti si ten tutoriál pořádně. Jedna část patří do OnPlayerKeyStateChange a druhá do OnPlayerStateChange. Jinak jaké ti to hází chyby?

 

 

a j já sem de**l sory

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...