matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 Čau , mám problém "confused" udělal jsem si neon script přes dialog a chci aby když do něj hráč najede tak aby se mu zobrazil ten dialog, to jde, ale když má např. popelářské mise tak když najede do nějakého CP tak se ten dialog taky zobrazí V OnPlayerEnterCheckpoint mám: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Musíš být řidič"); return 1; } ShowPlayerDialog(playerid, NEON, DIALOG_STYLE_LIST, "Vyberte si barvu neonu :","Modrá (5 000$)\nZelená(5 500$)\nŽlutá(4 000$)\nBílá(3 500$)\nRůžová(3 800$)\nOdstranit Neony (100 $)","Koupit","Nic"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Musíš být ve vozidle"); } a v OnPlayerSpawn: SetPlayerCheckpoint(playerid, -1836.3822, 132.5754, 15.4022, 3.0); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 -GSG-Nuke 1 Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 dej si tam new proměnou třeba povolenineonu a když tam najedeš tk ti to dá 1 a pak když něco vybereš tk se sputí Timer třeba na 5 vteřin který ti dá 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Author Share Odesláno: 17. Červen, 2011 myslíš jako že new neoncheck; public bla bla timer { neoncheck[playerid] = 0; } ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 -GSG-Nuke 1 Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 myslíš jako že new neoncheck; public bla bla timer { neoncheck[playerid] = 0; } ? no mělo by to být new neoncheck[MAX_PLAYERS]; já bych to udělal teda takto Najedeš dovnit a zatroubíš to ti smaže CP a nastaví 1do ltačítka Odejit dáš aby ti to zase nastavilo 0 a když něco vybereš tk taky 0 a Tímer který zjistí že když nejsi třeba cca 150 m odtoho tk se CP smaže Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Author Share Odesláno: 17. Červen, 2011 jaj ted' v tom mám moc velký guláš nebo mně se to všecko popletlo a už nevím nešel by nějaký způsob jen udělat CP a do něj dát iif(isplayerrangeofpoint nebo jak je ta funkce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Angelus 3 Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 Takto: new premenná[MAX_PLAYERS]; do OnPlayerEnterCheckpoint.. switch(premenná[playerid]) { case 0: { //tvoje funkcie }} Potom do OnPlayerSpawn napr. pod SetPlayerCheckpoint premenná[playerid]=0; Takto môžeš spraviť aj viac checkpontov .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Author Share Odesláno: 17. Červen, 2011 to je pořád to samé že když pnajedu do jinčího CP ak to se zase objeví Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 Musíš si někde nastavit žee zapne CP např. že když udělá tohle zobrazí se CP a až vjede do toho CP tak začne switch Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Author Share Odesláno: 17. Červen, 2011 jo ale nwm jak na to nebo bych ten CP dal jen aby to vypadalo že to je přes CP a dal bych to přes tu funkci if(isplayerrangeofpoint nebo jak to má být Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 Už vím kde máš chybu (asi ). Nezapomínej, že CP může být vždy jen jeden. Takže zkus když začne dělat mise tak DisablePlayerCheeackpoint ... nejak si to pojmenuj .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matajus 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Author Share Odesláno: 17. Červen, 2011 jenže tam je spousta misí nešlo by to jak jsem říkal? že by to bylo ito range of point nebo isplayerinsphere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 To jsou funkce které zjišťují jestli je hráč od místa určeného. A ty chceš CP ne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 sneksnack 0 Odesláno: 17. Červen, 2011 Share Odesláno: 17. Červen, 2011 Použi IsPlayerInRangeOfPoint, zadaj do neho x,y,z,veľkosť checkpointu a popod daj ten dialóg... :thumbup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
matajus 0
Čau , mám problém "confused" udělal jsem si neon script přes dialog a chci aby když do něj hráč najede tak aby se mu zobrazil ten dialog, to jde, ale když má např. popelářské mise tak když najede do nějakého CP tak se ten dialog taky zobrazí
V OnPlayerEnterCheckpoint mám:
a v OnPlayerSpawn:
Link to comment
Share on other sites
12 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now