Miny24 0 Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Share Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Zdravim cele forum najdete se tu nekdo kdo vi jak udelat kdyz mam vytvoreny obycejny pickup tak aby sel vzit z auta a i bez auta ... Nad timhle lamu hlavu a nic me nenapada .. Kdo vi budu rad ze poradi Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest [*LoNg*]LiFe Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Share Odesláno: 7. Prosinec, 2009 tam kde mas vytvoreny pickup daj tam podmienku ze ked sedi v aute co sa stane a daj tam potom else a daj to iste co sa ma stat ked nesedi v aute... to je vse:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Miny24 0 Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Author Share Odesláno: 7. Prosinec, 2009 nj zkusim ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Drifty Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Share Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Nevypada to zrovna tak ze by to pochopil , zkus to takhle ale nic nezarucuju "bounce" if(IsPlayerInSphere(playerid, SOURADNICE, 3) == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { // FUNKCE KDYZ HRAC JE VOZIDLE } else { // FUNKCE KDYZ HRAC NENI VE VOZIDLE } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 HEAD 0 Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Share Odesláno: 7. Prosinec, 2009 Jen dodatek k predchozimu: kdyz das do OnGameModeInit() AddStaticPickup(id,1,souradky x,y,z); a pak to resis jako ja pres IsPlayerInSPhere(...) nevim jak to resis dal, jestli to mas tky v publicu na jednu vterinu... ale to je ejdno, de o to ze kdyz to mas takto: public OnGameModeInit() { AddStaticPickup(ID,1,X,Y,Z); // Muj pickup SetTimer("Pickupy",1000,1); return 1; } . . . forward Pickupy(); public Pickupy() { for(new i=0;i if(IsPlayerInSphere(i,X,Y,Z,1)){ Ted to udela co ty chces,.... ikdyz siv aute nebo ne... }} } de o to ze kdyz to mas tak jako ja tk to pozici cloveka neresi, auto ci pesky, ale pokud mas Pickupy reseny pres OnPlayerPickupPickUp(playerid,pickupid) nebo jak to je tak topak musis... OnGameMode.... MujPickup=CreatePickup(.....); a pak do publicu OnPickupPickup if(pickupid==MujPickup){ // podminka zda pickup na kery vstoupil je ten muj pickup... if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ // podminka zda je v aute, tak se to stane ........ }else{ // co se stane dkyz podminku nesplnuje a v aute neni... ....... } } snad pochopis co sem tim chtel rict PS:vim kdyz neco vysvetluju vysvetluju to slozite nebyl sem nikdy moc velkej ucitel, fylozof atd,... Vytazek z miho modu: public OnGameModeInit(){ . . AddStaticPickup(1318,1,2302.7351,-16.1102,26.4844); // Pickup Banka Palomino Greek (Venku) SetTimer("Pickupy",1000,1); . . return 1; } tohle byl public kde si definuju muj pickup...... + pridavam timer kery mi zpousti public kde to kontroluje zda neslapnul na pickup... forward Pickupy(); public Pickupy() { for(new i=0;i if(IsPlayerInSPhere(i,2302.7351,-16.1102,26.4844,1)){ // Podminka kdyz na ten pickup slapne a stoji na nem minimalne jednu vterinu... SetPlayerPos(i,X,Y,Z); // Tady muzes psat cochces aby se stalo kdyz podminku splni a bude na to miste kde je pickup a ikdyby byl treba astronaut a byl v letajicim taliri..... } // uzavru podminku.... } // uzavru public a mam to.... a tohle je ten public kde to kontroluje ty pickupy neni na tom nic tezkeho, ted mozna pulku veci nepochopis, ale casem to budes psat i poslepu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Miny24 0
Zdravim cele forum najdete se tu nekdo kdo vi jak udelat kdyz mam vytvoreny obycejny pickup tak aby sel vzit z auta a i bez auta ... Nad timhle lamu hlavu a nic me nenapada .. Kdo vi budu rad ze poradi
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now