Jump to content
  • 0

pomoc zničení objectu


Guest vojcek007

Dotaz

čaute .. na závěr ohnostroje mám že :

 

začnou padat světlice na zem .. jak mám dát aby na té zemi nezůstali ale zničily se .. mě napadá jenom SetTimerEx a Destroy object ale to je moc práce s vypočítáváním za jak dlouho to spadne .. nejde to lehčeji ?

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

udelej si settimer s publicem, ktery bude kontrolovat jak vysoko od zeme je..

getobjectpos(objectid, x, y, z);

 

z je vyska ,

 

takze if(z < 1)

{

destroy object.. je to asi krome settimeru jedine reseni..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
udelej si settimer s publicem, ktery bude kontrolovat jak vysoko od zeme je..

getobjectpos(objectid, x, y, z);

 

z je vyska ,

 

takze if(z < 1)

{

destroy object.. je to asi krome settimeru jedine reseni..

 

nemuzes mi to napsat nebo ukázat na něakem příkladu ??? ja se fakt teprve jenom učím a tohle je na mě moc xD

Link to comment
Share on other sites

  • 0

no musi ty objekty mit nejaky nazev to snad mas ne?

 

a do publicu das

 

public JaNwm
{
new Float:x, Float:z, Float:y;
GetObjectPos(jmeno toho objektu, x, y, z);
if(z < 1)
{
DestroyObject(jmeno toho objectu);
}
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
no musi ty objekty mit nejaky nazev to snad mas ne?

 

a do publicu das

 

public JaNwm
{
new Float:x, Float:z, Float:y;
GetObjectPos(jmeno toho objektu, x, y, z);
if(x < 1)
{
DestroyObject(jmeno toho objectu);
}
return 1;
}

 

a jo .. konečně jsem to pochopil .. dix

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...