Guest vojcek007 Odesláno: 22. Prosinec, 2008 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2008 čaute .. na závěr ohnostroje mám že : začnou padat světlice na zem .. jak mám dát aby na té zemi nezůstali ale zničily se .. mě napadá jenom SetTimerEx a Destroy object ale to je moc práce s vypočítáváním za jak dlouho to spadne .. nejde to lehčeji ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 22. Prosinec, 2008 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2008 udelej si settimer s publicem, ktery bude kontrolovat jak vysoko od zeme je.. getobjectpos(objectid, x, y, z); z je vyska , takze if(z < 1) { destroy object.. je to asi krome settimeru jedine reseni.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest vojcek007 Odesláno: 22. Prosinec, 2008 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2008 udelej si settimer s publicem, ktery bude kontrolovat jak vysoko od zeme je..getobjectpos(objectid, x, y, z); z je vyska , takze if(z < 1) { destroy object.. je to asi krome settimeru jedine reseni.. nemuzes mi to napsat nebo ukázat na něakem příkladu ??? ja se fakt teprve jenom učím a tohle je na mě moc xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 chytrak 14 Odesláno: 22. Prosinec, 2008 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2008 no musi ty objekty mit nejaky nazev to snad mas ne? a do publicu das public JaNwm { new Float:x, Float:z, Float:y; GetObjectPos(jmeno toho objektu, x, y, z); if(z < 1) { DestroyObject(jmeno toho objectu); } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest vojcek007 Odesláno: 23. Prosinec, 2008 Share Odesláno: 23. Prosinec, 2008 no musi ty objekty mit nejaky nazev to snad mas ne? a do publicu das public JaNwm { new Float:x, Float:z, Float:y; GetObjectPos(jmeno toho objektu, x, y, z); if(x < 1) { DestroyObject(jmeno toho objectu); } return 1; } a jo .. konečně jsem to pochopil .. dix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Guest vojcek007
čaute .. na závěr ohnostroje mám že :
začnou padat světlice na zem .. jak mám dát aby na té zemi nezůstali ale zničily se .. mě napadá jenom SetTimerEx a Destroy object ale to je moc práce s vypočítáváním za jak dlouho to spadne .. nejde to lehčeji ?
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts