chytrak 14 Odesláno: 1. Srpen, 2008 Share Odesláno: 1. Srpen, 2008 Dnes si ukazeme funkci, aby se lide nezabijely v tymu nahoru do modu #define COLOR_RED 0xFF0000AA // Nadefinovani cervene barvy do modu new TeamKill[MAX_PLAYERS]; Do public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) if(iPlayerRole[playerid] == iPlayerRole[killerid]) //promena povolani { TeamKill[killerid] += 3; //prida trestne body za team kill SendClientMessage(killerid, COLOR_RED, "Za zabití spoluhráče ti bylo odečteno 10 000$"); new wang[MAX_PLAYER_NAME],string[256]; //definice hracova jmena a zprav GetPlayerName(killerid, wang, MAX_PLAYER_NAME); //zjisti hracovo jmeno format(string, sizeof(string), "Hráč %s purušil pravidla. [Team kill]", wang); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); //odesle zpravu vsem o poruseni pravidel GivePlayerMoney(killerid,-10000); //odebere tk hraci 10 tisic SpawnPlayer(killerid); //spawne team killera (vylepsena forma zabiti) if(TeamKill[killerid] >= 8) // kdyz presahnou trestne body limit { GetPlayerName(killerid, wang, MAX_PLAYER_NAME); // zjisti jeho jmeno format(string, sizeof(string),"Hráč %s byl vyhozen za opakované porušení pravidel. [Team kill]", wang); //format zpravy SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); //odelse zpravu hraci PlayerPlaySound(killerid,1056,0,0,0); //prehraje zvuk Kick(killerid); // vyhodi hrace }} vice o promenych a jak je nadefinovat se dozvite Zde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakinak 0 Odesláno: 20. Srpen, 2014 Share Odesláno: 20. Srpen, 2014 Díky :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts