Přejít na obsah

Map rada od lajka

map rada od lajka Osicja(CZ) SA:MP MTA editor

  • Pokud chcete odpovědět, přihlaste se
26 odpovědí

#1
Hashiri

Hashiri

    Marc Wayne "B-Dup"

  • Uživatel
  • Příspěvků: 433

Steam Profile

Zdravím,
věnujete se mapování do hry SA:MP ?
Určitě využíváte MTA, a proč ?

Jako vždy se vytvoří jedna věc a všichni se ji stále drží ono se těžko opouští něco na co jste zvyklí ale když ta druhá možnost má spoustu dalších vylepšení tak proč nepoužívat ji ?
O čem to píši ?
Píši o SA-MP Map Construction.
Tento program je podle mého nejlepší pro práci s objekty, obsahuje základní tak i různé další funkce které vám práci zpříjemní a zjednodušení...


Pár výhod:
- Přesné usazování objektů
- Optimalizovanost (Renderování mapy je rychlé a nezatěžuje počítač, já osobně mám v editoru 95FPS a to používám kalkulačku)
- Možnost přidávat si oblíbené objekty (Snadný přístup k nim)
- Výběr předmětů (Nemusíte hledat na webových stránkách, seznam objektů/skinů/vozidel je zabudován již v editoru)
- Podpora všech verzí (editor čte ze SA:MP souborů)
- Možnost odstraňovat základní objekty
- Výběr možnosti výstupního kódu (Již nemusíte používat konvertor pro používání streamerů vše si nastavíte uvnitř editoru)
- Velice jednoduché ovládání na které si hned zvyknete (Kliknete na mapu, pak na insert object vyberete si objekt nebo rovnou vložíte ID objektu a objekt je na světě pak už si ho jen přesně nasadíte tam kam potřebujete)
- Spousta dalších...

Nevýhody:
- Funguje pouze pro SA:MP (Nepodporuje MTA)

Odkaz ke stažení:

Please Login or Register to see this Hidden Content




Ukázka jedné z mnoho možností: (collision mode)
Vložený obrázek


Měj se MTA editore :)
  • 0


Spoiler

#2
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812

Please Login or Register to see this Hidden Content


Please Login or Register to see this Hidden Content



Medit420.

-in game editor, retexturovanie objektov in game, vymazavanie objektov z original mapy in game, vytvaranie skupin objektov, vytvaranie objektov a praca snimi, prefarbenie objektov in game, pridavanie textov na objekty in game, automaticke otocenie vytvoreneho objektu ku objektu z originalnej mapy in game, pridavanie objektov na vozidla + na vozidlach sa daju tiez otacat, prefarbovat, retexturovat, pridavat texty atd. ingame.

420 unstoppable.

Mta sucks for mapping.

a to co prezentujes, pravdepodobne tiez.
  • 0

#3
Hashiri

Hashiri

    Marc Wayne "B-Dup"

  • Uživatel
  • Příspěvků: 433

Steam Profile

AW.Tom, docela pěkný editor ale práce s tím musí být zdlouhavá a mapu typu Stunt by s tím nikdo nikdy neudělal :)
  • 0

Spoiler

#4
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812
zldhava? pointa toho editoru je vytvarat mapy co najrychlejsie. zabudol som napisat ze dokaze aj kopirovat objekty, pomocu skupin objektov.

Mapy typu stunt nemaju buducnost takze je to zbytocne.

pridavam dalsie video.

Please Login or Register to see this Hidden Content


  • 0

#5
Vetor3x^

Vetor3x^

    Marc Wayne "B-Dup"

  • Uživatel
  • Příspěvků: 398

Please Login or Register to see this Hidden Content



pozor na to, MTA editor je na nic.. génius
  • 0

13_pls-no-fuckup-menu.png


#6
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812

http://www.youtube.com/watch?v=oKhxsQZoZ3I

pozor na to, MTA editor je na nic.. génius



:facepalm: Jackob robi mapy v MTA + Arezu's toolbox.
  • 0

#7
Vetor3x^

Vetor3x^

    Marc Wayne "B-Dup"

  • Uživatel
  • Příspěvků: 398
Arezu's toolbox není editor ale script.
  • 0

13_pls-no-fuckup-menu.png


#8
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812

Arezu's toolbox není editor ale script.


script do MTA. Keby nebolo MTA tak take mapy nerobi.
  • 0

#9
tinostar91

tinostar91

    Dwaine

  • Uživatel
  • Příspěvků: 76
Hneď na začiatok uvediem že MTA Map Editor NIEJE robený pre mapy na SAMP, ale na MTA. Kapiš? Budem sa hlavne vyjadrovať k použití v SAMP pretože nič iné tu určite nikoho nezaujíma ale už dopredu hovorím že to nesplním

- Přesné usazování objektů

Mne sa MTA zdá dosť presné, buď môžeš používať myš, šípky alebo pomaly meniť koordináty objektu

- Optimalizovanost (Renderování mapy je rychlé a nezatěžuje počítač, já osobně mám v editoru 95FPS a to používám kalkulačku)

NESÚHLAS! Ja rozhodne nemám kalkulačku ale lagy teda mám, render mapy je pomalý a zaťažuje PC jak sviňa (prejdi sa po LS), ak chceš oponovať tým že v MTA máš iba 50 FPS je to preto že tak máš nastavený FPS limit na serveri, v MTA môžeš rýchlo preletieť celú mapu a ani náznak seknutia

- Možnost přidávat si oblíbené objekty (Snadný přístup k nim)
- Výběr předmětů (Nemusíte hledat na webových stránkách, seznam objektů/skinů/vozidel je zabudován již v editoru)

Výber objektov je v MTA taktiež samozrejmosť a navyše máš objekty hneď aj zoradené podľa kategórie, samozrejme stále platí rýchlejší render ako aj prehliadanie.

- Možnost odstraňovat základní objekty

Nič neobvyklé v MTA, samozrejme tí ktorí chcú potom konvertovať mapu majú problém pretože to musia prepisovať

- Velice jednoduché ovládání na které si hned zvyknete (Kliknete na mapu, pak na insert object vyberete si objekt nebo rovnou vložíte ID objektu a objekt je na světě pak už si ho jen přesně nasadíte tam kam potřebujete)

V MTA vyberieš objekt a položíš kde chceš, môžeš s ním aj lietať všade po mape.

Nevýhody:
- Funguje pouze pro SA:MP (Nepodporuje MTA)

Dá sa konvertovať z .map na .pwn. Prečo myslíš že z .pwn sa do .map nedá?

Takže k tým nevýhodám by som teda ešte dačo pridal:
- renderovanie veľa objektov spôsobuje lagy (prejdite po centre LS alebo dajte si veľký render distance) a to určite nemám kalkulačku
- kým sa človek dostane do testu mapy chvíľu to trvá keďže nieje in-game ako MTA
- vkladanie objektov je nahovno
- ovládanie objektov takisto

vytvaranie skupin objektov

1 resource a funguje to aj v MTA

vytvaranie objektov a praca snimi

v MTA oveľa jednoduhšie, potvrdia mi to viacerí a nielen začínajúci mapperi

prefarbenie objektov

v MTA môžeš nahodiť akýkoľvek shader na objekt, obrázok, text, animáciu jednoducho čokoľvek, len zase samozrejme funguje to iba v MTA

MTA ME má nesporné výhody ale iba pre tých ktorí ho používaju pre mapy do MTA, môžeš zväčšiť/zmenšiť objekt v SAMP? Nastaviť zničiteľnosť objektu (či sa dá napr. lampa zničiť alebo nie)? Mať k objektom hneď vytvorený aj LOD objekt? Nastaviť aby bola textúra z obidvoch strán (napr. pri runway)? Spraviť objekt bez kolízií? Pripomínam že som ešte nezačal s toolboxmi, toto je všetko iba v editore. K toolboxom by som mohol spomenúť napr. OMG, RCG, PIMP, PARC, AMT ako aj xy iných.
Ešte niečo?
  • 0

#10
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812
No ved to, ze to funguje iba v MTA.

Praca s objektmi v MTA nieje tak dobra ako keby si to robil in game. V MTA musis lietat a nemozes kracat so skinom a zaroven editovat objekt. V sampe mozes lietat, kracat a zaroven editovat objekt. + neviem ci sa to da nastavit, ale v MTA je opacne nastavena kamera , takze po 1 hodine v MTA zabudnem pohybovat s kamerou v sampe.

Tie veci ako nastavenie znicitelnosti objektu, nastavenie textury z obidvoch stran, spravit objekt bez kolizii sa daju iba do MTA nie?

Toolboxy su dobre, ja viem, aj vyuzivam Arezu's toolbox niekedy, ale raz mi jeden chalan hovoril, ze by sa niektore veci z toho dali urobit aj do sampu ale niesom si isty.

Zvatsit/zmensit objekt sa tiez da v 420medit-e.

Dalej sa da nastavit uzol objektu, to znamena miesto na objekte v ktorom sa bude otacat, takze ked chces urobit napr. dvere z nejakeho objektu, ktory sa otaca v strede, zmenis si to na kraj objektu a bude sa otacat ako dvere na zarubni .


a ano este nieco. Ja som tam napisal ze sa daju tie objekty pripnut na auto a potom ich editovat tak ako ked su na zemi, co v MTA nedokazes. A tiez nedokazes otocit objekt, kt. vytvoris ku najblizsiemu originalnemu objektu z hry.

Ako som uz pisal, Stunt mapy neriesim, takze tie Toolboxy velku vahu nerobia. Ide o bezne mapy do SAMPu ako je napr, dom, pristav, ostrov atd. MTA to neurobi rychlejsie a casto krat ani lepsie ako ingame editor.
  • 0

#11
Hip

Hip

    Maria Latore

  • Uživatel
  • Příspěvků: 2 590

Steam Profile

1. Nemyslím že přesvědčíš někoho kdo dělal v MTA - když to někdo zkusí tak to nechá být protože to nebude umět a vrátí se k MTA
2. kdo dělá mapy "profesionálně" - tak to používá
3. zas tolik výhod to nemá, má to i nevýhody ;)
  • 0

#12
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812

1. Nemyslím že přesvědčíš někoho kdo dělal v MTA - když to někdo zkusí tak to nechá být protože to nebude umět a vrátí se k MTA
2. kdo dělá mapy "profesionálně" - tak to používá
3. zas tolik výhod to nemá, má to i nevýhody ;)


sorry, neviem komu pises a o com.

ale asi takto.

1. Ja som robil v MTA a vedel som , ale potom som si zvykol na medit, ktory je urcite lahsi na pracu.
2. Lebo nepozna nic lepsie. ( pozri si moju mapu Wooden house. je to robene v 420medit-e )
3. Myslis editor v sampe (medit) ?. vyhoda je hlavne to ze to robis v hre a nie za letu. Nevyhody? ake?
  • 0

#13
Hip

Hip

    Maria Latore

  • Uživatel
  • Příspěvků: 2 590

Steam Profile

sorry, neviem komu pises a o com.


k úvodnímu příspěvku ... ;)
  • 0

#14
tinostar91

tinostar91

    Dwaine

  • Uživatel
  • Příspěvků: 76

2. Lebo nepozna nic lepsie. ( pozri si moju mapu Wooden house. je to robene v 420medit-e )
3. vyhoda je hlavne to ze to robis v hre a nie za letu

2. Ako som už písal v mojom predchádzajúcom príspevku, poznám veľa mapperov a aj keď sú doslova nútení používať tieto map editory pretože v MTA nemajú objekty stále nimi robia iba maličkosti a zvyšok v MTA, povieš mi prečo? Však oni ich poznajú, používajú ich ale aj tak preferujú MTA
3. Za letu je to podľa mňa asi najlepšie keďže sa môžeš dostať kdekoľvek, priblížiť si aj tú najmenšiu štrbinu na celú obrazovku, dostať sa do určitej výšky nad objekty a hlavne ti nebráni vo výhľade skin. Na MTA stránke sú aj editory v ktorých pracuješ za chodu ale nejaký silný úspech nepochytili. Povieš prečo?
  • 0

#15
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812
Mapperi čo mapuju do samp?
V samp sa tiež da lietať tak ako v mta. Tytu zrejme pises o mapperoch do mta takže to nemá zmysel lebo toto je téma o samp editore.
  • 0

#16
tinostar91

tinostar91

    Dwaine

  • Uživatel
  • Příspěvků: 76
Samozrejme že hovorím k mapperom ktorí mapujú do SAMP

A tiez nedokazes otocit objekt, kt. vytvoris ku najblizsiemu originalnemu objektu z hry

Prosím ťa toto mi vysvetli pretože fakt nechápem. Objekt môžeš hodiť kdekoľvek a jeho možnosti editácie sa vôbec nemenia

Myslím si že sa tu rozbieha flame, nechajme to tak nech si každý vyberie podľa svojho
  • 0

#17
zeddy

zeddy

    Nováček

  • Uživatel
  • Příspěvků: 36
Úplná blbost, už dřív jsem na tento program narazil a jediný co se mi na tom zalíbalo tak bylo to, že můžu odstranit nějakej objekt, kterej už je na mapě danej to v MTA ani snad nejde nebo se pletu?
Jinak ovládání je úplně na nic to samý jejich ovládání a stim že nejsou lagy tak vtomhle tom editoru mam teda ohodně větší lagy než v MTA takže radši furt zůstanu u MTA ;)
  • 0

#18
(AW)Tom

(AW)Tom

    (°o°) .l.

  • Uživatel
  • Příspěvků: 812

Samozrejme že hovorím k mapperom ktorí mapujú do SAMP

Prosím ťa toto mi vysvetli pretože fakt nechápem. Objekt môžeš hodiť kdekoľvek a jeho možnosti editácie sa vôbec nemenia

Myslím si že sa tu rozbieha flame, nechajme to tak nech si každý vyberie podľa svojho



Automaticke otocenie objektu ku najlbizsiemu objektu vedla toho vytvoreneho. Je to videt na videu, ktore som vyssie poslal. Takze ked robis napr. luku plnu travy, nemusis to v MTA robit 1hodinu ale v 420medite pol hodiny. Iba chodis, stlacas klavesy, ktorymi vytvoras tie objekty a este sa automaticky ku tej luke natocia.
  • 0

#19
Smogy

Smogy

    Dwaine

  • Uživatel
  • Příspěvků: 85
Podle mě v MTA map editor je nejlepší. Objekty tam najdeš hned pokud znáš jeho ID nebo název a nemusíš hledat v tisíce objektech. Stačí napsat jenom nějakej název např. door a ukáže se jich dost a máš tam také spousta kolonek kde máš budovy atd. Ale každý má jiný názor a každému se s něčím jiných lépe pracuje :)
  • 0

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3215068367&feature=iv&src_vid=MoAXhTYkWbg&v=oRy_ipVqWH8


#20
Oldies Music Hits

Oldies Music Hits

    Najväčší okamžik života je úspech 😎😎👌👌

  • Uživatel
  • Příspěvků: 1 854

Steam Profile

Moc Pekny navod na MTA
  • 0

560x95_FAFAFA_8CFF00_FF0000_0328F7.png






Také označeno jedním nebo více klíčovými slovy: Návod, map, rada, od, lajka, Osicja(CZ), SA:MP, MTA, editor

0 uživatelů si prohlíží toto fórum

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

© 2015 IPS, Inc.

Zajímat Vás mohou ještě aktuální zprávy. sleviště, slevy dnes Herbalife je skvělou cestou pro dobré zdraví. Je libo dětský web?