fixa 1 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 ahoj pracuji na novém projektu kterej bude ve styly velké mapy hledám na to ale lidi protože sám na to nestačím jedná se o to že z los santos bude ostrov a ze zbytku chci udělat jedno velké město na ostrov se dostanou jak lodí tak letadlem ale autem ne o co mi de celkově se snažím překopat celou mapu san andreas ti lidi co umí v map editoru a chtěj se do toho připojit tak se ozvěte na webu http://rebelzone.eu/ sem tam pod uživatelem fixies dík předem že do toho půjdete ty co v projektu pomůžou budou mít právo si dát mapu na svůj server také Link to comment Share on other sites More sharing options...
NuSo 7 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 Nereálny projekt. Mám z veľkými mapami skúsenosti a môžem ti povedať, že už mapy s 2000 a viac objektami majú sakra problémy nielen so zobrazovaním, ale aj s hrateľnosťou. Jednak to dá ku*va veľa práce, treba na to kvalitný streamer a naraz nezobrazíš viac ako 1000 objektov. Ak to nehodláš rozdeliť na zóny, nemá to nijaký význam. Prerobiť celú mapu je nemožné. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiZZy 12 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 Fixííku Ty parchantíku :d PS: Však ano, bude zobrazování rozděleno přes zóny. Konkrétně je v plánu: Odstranit část mapy mezi SF a LS aby se tam nedalo dojet + spojit SF a LV takovým "městečkem". Jinak, nuso, tech objektů tam nejspíš tolik ani pohromadě nebude Když se ponechají základy západu od LV, pod most se dá pevnina, podělá se cesta... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NuSo 7 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 No to už samozrejme podľa toho, ako kvalitne to chcete mať urobené. Na fušerskú mapu naozaj veľa objektov netreba. Ak však naozaj rátate s takými zásahmi do mapy, čo teda predpokladám budete kombinovať SAMP Editor a MTA editor, tak musíte počítať so stovkami až tisíckami objektov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerechti 2 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 jako nápad je to zajímavej ale taky to vidím nereálné,pokud promažete nějaké části zemí nebo toho více smažete tak se může stát že to bude padat už jsme se stím taky setkal,pak samozřejmě lagy pokud nebudete mít kvalitní hosting,streamer doporučuji pluginovej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fixa 1 Odesláno: 6. Únor, 2013 Author Share Odesláno: 6. Únor, 2013 reálný to je už jen z toho důvodů že zmizí dost věcí takže bude místo na nové a vps máme dobré odhadovaná práce je měsíc ale musí se na tom každý den pracovat de to to že postatě zmizí vesnice a udělá se celé velké město když do toho nikdo nejde tak pohoda nenutím vás pak sem dám video že se to dokázalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerechti 2 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 jako postavit to můžete ale rozjet pochybuju jestli smažete vesnice tak musí mě dát snad každej pawner za pravdu že to bude padat,a u koho máte VPS jestli se mohu zeptat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fixa 1 Odesláno: 6. Únor, 2013 Author Share Odesláno: 6. Únor, 2013 vlastní serverovnu domácí internet je v pohodě 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiZZy 12 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 Jak myslíš to padat? Pokud textury, tak ty jsou fixnuty. Ony se defakto ani mazat vesnice nebudou. Pouze od LV od Area 51 po SF se to vymaže, a pokusíme se pospojovat textury... Gerechty, pokud by se ti chtělo nám pomoct, tak budeme rádi. Uděláme tomu test, a když to nepůjde, tak se jen umaže ta část mezi SF a LV aby se tam nedalo jet autem, a udělalo by se město na moři. Zaždopádně to chce něco vlastního...Možná by nebylo špatné udělat patro nad původním městem, a přes gangzony udělat mapu pro něj + zablokovat vstup do původní mapy...nemobly by se ale používat lodě noo... No to už samozrejme podľa toho, ako kvalitne to chcete mať urobené. Na fušerskú mapu naozaj veľa objektov netreba. Ak však naozaj rátate s takými zásahmi do mapy, čo teda predpokladám budete kombinovať SAMP Editor a MTA editor, tak musíte počítať so stovkami až tisíckami objektov. Jak jsi řekl, kombinovat. Jelikož v mapeditoru nejsou objekty ze sa-mp, a tudíž se to bude dodělávat ingame Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerechti 2 Odesláno: 6. Únor, 2013 Share Odesláno: 6. Únor, 2013 PRominte ale ne mám rozjetejch pár svejch projektů a rád bych je ještě tento rok dokončil ale díky za nabídku,a když smažete zem a bude díra dolu tak při smazání takto 100 objektů tak to bude padat počítej stím Link to comment Share on other sites More sharing options...
fixa 1 Odesláno: 6. Únor, 2013 Author Share Odesláno: 6. Únor, 2013 hele na keci ze padat a td jak se rika kdyz se to nezkusi tak nevis jen sem vam to nabydnul nepsal sem podte semnou delat mapu a ktomu prez MTA editor to je na ho*no tam se max pridaji veci ale nemazo takze celko ve MTA editor do toho cpat ani nebudu Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYRIcS 88 Odesláno: 13. Únor, 2013 Share Odesláno: 13. Únor, 2013 Ak pouzije ten pluginovy streamer uz neviem od koho tak to mate v suchu, ale stavim 5-ku na to ze to nespravite realne to je ale neverim ze by ste mali na to nervy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYRIcS 88 Odesláno: 13. Únor, 2013 Share Odesláno: 13. Únor, 2013 Neviem prečo by to mala byť hluposť, furt by bol ten streamerovy 15x rychlejši ako akykolvek cez pawno A veď veľkým objektom môžeš nastaviť veľký draw distance a malým maly dd 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkSmoothie 104 Odesláno: 17. Únor, 2013 Share Odesláno: 17. Únor, 2013 Mesiac na takyto projekt je prehnane malo. Ako by si spravil vodu okolo ostrova a na inych miestach?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 16. Duben, 2014 Share Odesláno: 16. Duben, 2014 Pozor ono to jde uz jsem na tom pracoval driv ale zabralo to ranec casu. Je mozne spojit objekty prostor mezi sf lv a bayside ale je to moc objektu snadnejsi je spojit ls a lv a sf smazat cesty ale cele mesto sem mazat nezkousel jedina moznost dat to do zony aby tam hraci nemohli samozdrejme spojit ls a lv tak aby to vypadalo jako ze to na sebe navazuje neni zadna prdel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 16. Duben, 2014 Share Odesláno: 16. Duben, 2014 Ten pluginový streamer by bola hlúposť použiť. Najlepší by bol vlastný zónový + s algoritmom na zobrazenie iba veľkých objektov (v diaľke) a ak je blízko tak malých (detaily - odpadky a tak) ale je to hlúposť Pro mapy kde je hodne objektu (vice nez 1000) na jednom miste se uz tezko vymejsli optimalizace. Ale tedka jsem behem 30ti minut napsal streamer, kterej zobrazuje objekty, ktery jsou vzdycky nejbliz k hraci (nastavis streameru maximalni pocet zobrazenych objektu) a on ti zobrazi ty co jsou nejbliz. Takze si nemusis lamat hlavu jak nastavovat dohlednost, ta vznikne sama podle hustoty postavenych objektu v kazdem bodu mapy. Taky jsem to optimalizoval ze update streameru je podle vzdalenosti od posledniho bodu update. nevim proc vetsina streameru to updatuje vzdy v casovych intervalech. A navic namisto BubbleSortu pro razeni jsem pouzil lepsi radici system, ktery je lepsi pouzit pri velkych polich. Asi jedina nevyhoda toho streameru je, ze nema konstantni id objektu, protoze ty se radi vzdy pro zobrazeni a uz se to nevraci zpet. On je to spis takovy napad napsany fakt na kolene. ale dam to sem, treba to nekomu pomuze a dovede to k dokonalosti: #include <a_samp> #define MAX_STREAMED_OBJECT 5000 #define MAX_SO_SHOW_OBJECT 900 #define MAX_SO_DISTANCE_UPDATE 200 enum obj_info { obj_model, Float:obj_x, Float:obj_y, Float:obj_z, Float:obj_rx, Float:obj_ry, Float:obj_rz, Float:obj_dist, obj_show[MAX_PLAYERS] } new OS[MAX_STREAMED_OBJECT][obj_info]; new Float:LastUpdate[MAX_PLAYERS][3]; forward UpdatePlayerObjectStreamer(playerid); public UpdatePlayerObjectStreamer(playerid) { if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid,LastUpdate[playerid][0],LastUpdate[playerid][1],LastUpdate[playerid][2]) > MAX_SO_DISTANCE_UPDATE)//pokud je hrac daleko od mista posledniho updatu { GetPlayerPos(playerid,LastUpdate[playerid][0],LastUpdate[playerid][1],LastUpdate[playerid][2]);//nastavime pozici posledniho updatu for(new i;i<sizeof(OS);i++) { if(OS[i][obj_model] > 0) OS[i][obj_dist] = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid,OS[i][obj_x],OS[i][obj_y],OS[i][obj_z]);//zjistime si vzdalenosti od vsech objektu else OS[i][obj_dist] = 2147000000;//pokud objekt neni vytvorem nastavime mu mega vzdalenost, aby nam nezabiral slot pri zobrazeni } Seradit(OS,true,obj_dist);//seradime objecty od toho co je nejbliz po ten co je nejdal (pro velka pole je lepsi pouzit tuto radici metodu nez BubbleSort) for(new i=sizeof(OS)-1;i>=0;i--)//robrazime odzadu (aby jsme mohli nejprve smazat zobrazene objekty a uvolnit tim sloty pro nove zobrazene) { if(i >= MAX_SO_SHOW_OBJECT)//pokud je objekt dal nez jsme nastavili { //tak ho smazeme pokud je zobrazen if(OS[i][obj_show][playerid] > 0) { DestroyPlayerObject(playerid,OS[i][obj_show][playerid]); OS[i][obj_show][playerid] = 0; } }else{ //objekt je blizko nas tak ho zobrazime pokud uz neni zobrazen if(OS[i][obj_show][playerid] == 0) { OS[i][obj_show][playerid] = CreatePlayerObject(playerid,OS[i][obj_model],OS[i][obj_x],OS[i][obj_y],OS[i][obj_z],OS[i][obj_rx],OS[i][obj_ry],OS[i][obj_rz],9000); } } } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { LastUpdate[playerid][2] = 2147000000; for(new i;i<sizeof(OS);i++) OS[i][obj_show][playerid] = 0;//musime vynulovat aby nebyl zadny udaj o zobreni objektu pro nove pripojeneho hrace return 1; } stock CreateStreamedObject(model,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rx,Float:ry,Float:rz,Float:dist = 9000.0) { for(new i;i<sizeof(OS);i++) { if(OS[i][obj_model] == 0) { OS[i][obj_model] = model; OS[i][obj_x] = x; OS[i][obj_y] = y; OS[i][obj_z] = z; OS[i][obj_rx] = rx; OS[i][obj_ry] = ry; OS[i][obj_rz] = rz; return i; } } return INVALID_OBJECT_ID; } stock NajdiPrvek(array[][],bool:nerov = true,index = 0,start = 0,len = sizeof(array)) { new j = start; if(nerov == true)//cheme seradit od nejmensiho po nejvetsi { for(new i=start;i<len;i++) { if(array[j][index] > array[i][index]) j = i;//nasli jsme vetsi prvek nez predesly tak si ho zapamatujeme; } }else{//chceme seradit od nejvetsiho po nejmensi for(new i=start;i<len;i++) { if(array[j][index] < array[i][index]) j = i;//nasli jsme mensi prvek nez ten predesly tak si ho zapamatujeme } } return j;//odesleme nalezeny prvek } stock Seradit(array[][],bool:nerov = true,index = 0,start = 0,len = sizeof(array),len2 = sizeof(array[])) { for(new i=start;i<len-1;i++) { new p = NajdiPrvek(array,nerov,index,i,len);//najdeme prvek, za tim prvkem ktery uz je serazeny if(i != p)//pokud to neni ten samy prvek (nenasel se vetsi/mensi prvek) { for(new t;t<len2;t++)//prohodime udaje na indexech poli { new temp = array[p][t]; array[p][t] = array[i][t]; array[i][t] = temp; } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 16. Duben, 2014 Share Odesláno: 16. Duben, 2014 Každopádně dnes už je rok 2014 a každým dnem je něco lepšího na netu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 286 Odesláno: 16. Duben, 2014 Share Odesláno: 16. Duben, 2014 Každopádně dnes už je rok 2014 a každým dnem je něco lepšího na netu. Knihovna OpenSSL taky byla a vsichni si ji stahli a pouzivali. Pak se ukazalo ze je v ni dira. Neni nad vlastni script, ktery mas pod kontrolou... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rEf 53 Odesláno: 16. Duben, 2014 Share Odesláno: 16. Duben, 2014 To je máš pravdu to ti neberu ale já sem tím také odkazoval na to že toto téma je tak staré že to asi nikoho zajímat nebude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIP 5 Odesláno: 18. Duben, 2014 Share Odesláno: 18. Duben, 2014 web ti neako nejde .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now