Jump to content

pomoc Sprejování Tagu


_viTo_

Recommended Posts

Zdravím,
Chci požádat o pomoc. Snažím se marně vytvořit script kde bude objekt tagu ( Tag Gangu BALLAS, Vhagos,Aztecas, A pokud hráč bude mít sprej v ruce a 3 sekundy na ten tag zamíří a bude sprejovat, tak aby po chvilce se ten objekt nahradil za přesprejovaný Tag BALLA na Grove Streat. Poradíte mi prosím jak to mohu zpracovat ? 

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

Přesně jak píšeš. Nejdříve si uděláš graffiti původní - budeš muset namapovat a následně namapuješ nový grafitti. Defaultně budeš zobrazovat jen jeden objekt. Následně v OnPlayerKeyStateChange když stikne uričté klávesy (key down), tak zkontroluješ, zda se hráč nachází u některého z grafitti - IsPlayerInRangeOfPoint, pokud ano, tak zapneš timer na 3 sekundy, kdese po 3 sekundách zavolá funkce, která přidá nový objekt grafitti. A pro kontrolu, zda to držel 3 sekundy použiješ způsob, že pokud se zavolá OnPlayerKeyStateChange kde keyup bude ta kombinace kláves, tak ten timer zrušíš - tím pádem se objekt nepřidá. 

No a pokud budeš chtít aby se to dělo ikdyž na to míří, tak co udělej jako další krok. K tomu se váže matematika stejná jako v tomto příspěvku:

 

Link to comment
Share on other sites

Děkuji to jsem udělal základ mám

CreateObject / DestroyObject

Ale za:

1. v SAMP mám defaultně ty tagy přesprejovane. Jak je mohu odebrat ? 
2. Jak by měl vypadat public do kterého mohu vložit podmínku pokud hráč má v ruce sprej a stříká na určité místo
3. U maturity jsem měl 1 z matematiky ale CIN/COS/TAN/DES to po mě nechtěj nebo mi helfni :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

1. řekl bych, že to bude objekt, takže přes editor nějakej. (Tuším, že se používá tohle: https://www.moddb.com/downloads/san-andreas-multiplayer-map-editor) objekty tam jdou i odstraňovat, respektive vygeneruje ti to kód, kterej to odstraní. 

2. to je ten OnPlayerKeyStateChange, nepamatuju si syntaxi, ale jakmile keydown == klavesa ctrl (stejná myslim jako klávesa pro střelbu) && zbraň v ruce == sprej, tak spustíš timer

3. udělej nejdřív to první, pak se z toho kódu dá vycházet dál. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...